quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zitten jullie ff mijn 1 april grap te vernachelen
Moet ik jou dan maar op voorhand over de knie leggen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:07 schreef maffemuts het volgende:
Heb vandaag een heerlijk dwarse en melige bui, vergeef mijn zonden op voorhand asjeblieft
Ga ik nu me maar eens aankleden en strakjes op verjaardagsbezoek
Ik zit ook weer effe aan een lekkere bak koffie.. Zo nog even een doekje over wat kasten halen en dan vind ik het wel weer mooi geweest voor vandaag...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:40 schreef Merlijn het volgende:
Zo. ontbijt achter de kaken, tweede bak koffie en derde sigaret op. Ik word langzaam wakker....
Een date moet ik ook maar eens zien te vinden. Nu de lente min of meer is begonnen begin ik weer last te krijgen van paringsdrang.quote:
Nouja, zo zou ik het niet direct noemen..quote:
Met een biertje.quote:
Zeg, zit dat arme kind nie zo te plagen jongûh!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:43 schreef Papabear het volgende:
Ik had net even een kort gesprekje met Stefan over 1 april
Ja idd Papabear moet dat eens doen tegen iemand die één dag ouder is.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:54 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zeg, zit dat arme kind nie zo te plagen jongûh!
Ik moest hem toch ff voorbereidenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:57 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ja idd Papabear moet dat eens doen tegen iemand die één dag ouder is.
Kinderen kunnen je ook goed in de zeik/voor het blok zetten. Ik was eens met mijn neef en zijn zoontje naar de winkels. Mijn neefje begon net met leren lezen en keek naar een lantaarnpaal. Leest hij hardop K U T en zegt vervolgens: papa wat is KUT keihard over de straat.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:03 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik moest hem toch ff voorbereidenEn z'n broer helpt hem daar ook wel bij
quote:Op zondag 1 april 2012 08:53 schreef Rucky het volgende:
Jij moet ook niet zitten maar je moet lopen misschien helpt die kikker wel.
m'n loopkleding zit in de was.quote:Op zondag 1 april 2012 09:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
Goedemorgen! Kniknaknak! Effe wat eten, haar fatsoeneren, sportkleren aan en gaan!
Zullen we om half 12 weer afspreken Mo, dan kan jij mooi een rondje lopen
quote:Op zondag 1 april 2012 11:36 schreef Rucky het volgende:
Da's minder.
Ik zit met een zieke brander, ondertussen ligt het 6de schijfje in de prullenbak.![]()
Ik heb je een pm gestuurd. Heb je die ontvangen?quote:
Aan het karaoke geweest?quote:Op zondag 1 april 2012 16:14 schreef Merlijn het volgende:
zo... stem kwijt en brak.... maar het was het waard
Nee, geeneens eigenlijk.... was de tent gelijk leeg geweestquote:
quote:Op zondag 1 april 2012 18:53 schreef vannelle het volgende:
Ik ben mijn motor aan het haten
alles wat ik deed mocht niet baten
Na een hoop gesteun en gezucht
krijg ik mijn koppeling niet ontlucht
Het liefst wil ik het zelf doen
anders kost het mij weer poen
ben een beetje door mijn opties heen
qua mogelijkheden zie ik er geen
morgen nog 1 ding proberen
en nu heb ik geen zin meer in rijmen
Wel de auto helemaal schoongemaakt, ding is nog nooit zo helder geweest!
* JK1982 kijkt om zich heen om te zien of er al ergens Zwarte Pieten rondlopen..quote:Op zondag 1 april 2012 18:53 schreef vannelle het volgende:
Ik ben mijn motor aan het haten
alles wat ik deed mocht niet baten
Na een hoop gesteun en gezucht
krijg ik mijn koppeling niet ontlucht
Het liefst wil ik het zelf doen
anders kost het mij weer poen
ben een beetje door mijn opties heen
qua mogelijkheden zie ik er geen
morgen nog 1 ding proberen
en nu heb ik geen zin meer in rijmen
Wel de auto helemaal schoongemaakt, ding is nog nooit zo helder geweest!
quote:Op zondag 1 april 2012 22:22 schreef vannelle het volgende:
Nee, lukt niet echt nee.
Vandaag de slag verloren maar de oorlog zal ik winnen!!
stallone.jpgquote:Op zondag 1 april 2012 22:30 schreef JK1982 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(let niet op de bestandsnaam, plaatje uiteraard van internet geplukt)
quote:Op zondag 1 april 2012 22:22 schreef vannelle het volgende:
Nee, lukt niet echt nee.
Vandaag de slag verloren maar de oorlog zal ik winnen!!
Zei gen. MacArthur dat niet toen die door de Jappen uit de Filipijnen werd geschoten.quote:Op zondag 1 april 2012 22:44 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat dus.. welke kneus dat in vredesnaam heeft verzonnen..
Jullie zitten toch niet over mij te roddelen hoop ik.quote:
Ik hoorde dat ze zaten te cammen Rucky..quote:Op maandag 2 april 2012 12:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jullie zitten toch niet over mij te roddelen hoop ik.![]()
Lunchtijd, eet smakelijk voor ieder die ook gaat lunchen.
nee, ging om de vier mijl loop in groningen op 14 oktober. Doe ik ook aan meequote:Op maandag 2 april 2012 12:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jullie zitten toch niet over mij te roddelen hoop ik.![]()
Lunchtijd, eet smakelijk voor ieder die ook gaat lunchen.
Ik heb er veel zin in dat gaat een leuk avondje worden.quote:Op maandag 2 april 2012 12:48 schreef JK1982 het volgende:
Zeg, hebben we trouwens allemaal wel een beetje zin in het bowlen binnenkort?
Komt nu toch wel snel dichtbij!
beantwoord je mijn DM nog even ?quote:Op maandag 2 april 2012 13:11 schreef Rucky het volgende:
Uhu. Ik gelOOf je meteen.
Tegen die tijd lach je om die paar kilometer.
Moet dat echt?quote:
njah .. ik los persoonlijke schulden graag op tijd af.quote:Op maandag 2 april 2012 13:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Moet dat echt?Mijn pauze is bijna voorbij.
![]()
Eén keer gapen en je stapt je bed maar weer in?quote:
Kan je dat ook zeggen terwijl je handstand doet.quote:
* ondersteboven gaat staan....quote:Op maandag 2 april 2012 19:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Kan je dat ook zeggen terwijl je handstand doet.
[ afbeelding ] Ik heb even hierop geklikt voor je nuttige bijdrage.
Je hebt nog twee weken om te trainen. En als je het lukt kan je het laten zien op de bowlingmeet.quote:Op maandag 2 april 2012 19:24 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* ondersteboven gaat staan....
en weer omdondert... sorry... niet in vorm vandaag
ik heb me toch al onsterfelijk belachelijk gemaakt?quote:Op maandag 2 april 2012 19:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je hebt nog twee weken om te trainen. En als je het lukt kan je het laten zien op de bowlingmeet.
Ik blijf bezigquote:Op maandag 2 april 2012 19:39 schreef Rucky het volgende:
Maar dat mag je vrijwillig best nog een keer doen.
Dat zijn nou de eerste 'wijze' woorden die ik je vandaag heb zien posten hierquote:Op maandag 2 april 2012 19:02 schreef Rucky het volgende:
[..]
Eén keer gapen en je stapt je bed maar weer in?
Domme opmerkingen doe ik per pm.quote:Op maandag 2 april 2012 20:21 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Dat zijn nou de eerste 'wijze' woorden die ik je vandaag heb zien posten hier
Truste dan maar
Prima keuze van haar (wel een wijsneus trouwens). Leuke fotoquote:Op maandag 2 april 2012 21:24 schreef Ireth het volgende:
Mijn dochter moest vandaag op de foto.. schoolfotograaf. Nadat ze eerst vrijdag heel theatraal wist te melden dat ze dus niks had om aan te trekken, zijn we zaterdag (met de rest van Utrecht) het winkelcentrum ingedoken en heeft ze uiteindelijk een truitje gescoord. Vandaag kwam de melding dat ze niks met haar haar wou. Ze wou gewoon los. Ze wou gewoon als zichzelf op de foto
Ben benieuwd naar het uiteindelijke eindresultaat
[ afbeelding ]
Ik schijn ook de nodige onzin uitgekraamd te hebben afgelopen weekend. Maar ik was helegaar niet dronkenquote:Op maandag 2 april 2012 22:28 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik meestal na een avondje flink stappen![]()
Van je wat??quote:Op maandag 2 april 2012 22:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik hou van mijn tajine! Hallooooooo
kookt t makkelijk daarmee?quote:Op maandag 2 april 2012 22:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik hou van mijn tajine! Hallooooooo
Toch niet na een avondje bowlen hoop ik.quote:Op maandag 2 april 2012 22:28 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik meestal na een avondje flink stappen![]()
http://www.google.nl/sear(...)N6T5mwBo748QPpg-zVBwquote:
Ik wil het wel proberen maar mag er dan een heel klein stukje vlees bij.quote:Op maandag 2 april 2012 23:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)N6T5mwBo748QPpg-zVBw
Dat! Alleen dan een ongeglazuurde!
En het kookt zo makkelijk! Elke groente die ik dan tegen kom in huis die kan erin. Alleen spinazie werd me afgeraden :p dus dan gooi k er een ui in, een aardappel, handje rode linzen, wat gedroogde perzikken, verdwaalde wortel, tomaatje, brocolli. Zo makkelijk
Ja hoor, maar ik ben vega dus doe er geen vlees bij. Heb er een keer suddervlees bijgedaan maar zou de volgende keer iets met meer vet pakken.quote:Op maandag 2 april 2012 23:29 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik wil het wel proberen maar mag er dan een heel klein stukje vlees bij.![]()
En een paar liter knofloosaus?
quote:Op maandag 2 april 2012 23:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik ben vega dus doe er geen vlees bij. Heb er een keer suddervlees bijgedaan maar zou de volgende keer iets met meer vet pakken.
Maar door de kruiden vind ik knoflooksaus 1 niet nodig en 2 er niet bij passen.
En JaleesaJoia?quote:
Je geeft me toch wel even een berichtje want ik moet nog stofzuigen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hierrr!
@Ruck: ik zal mams morgen even vragen wanneer ze kan helpen met vervoer! Mooi ding is het! Nu nog even kijken waar 'ie op moet gaan staan
Ik was gewoon thuis, waar ik meestal ben..quote:
Goedemorgen!quote:
No problemquote:Op dinsdag 3 april 2012 00:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je geeft me toch wel even een berichtje want ik moet nog stofzuigen.
Mooi, dan ken je gaan stofzuigen..quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:15 schreef Rucky het volgende:
Ik hoor net op mijn werk dat ik vrijdag ook vrij ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ieuhwwwwww!!!!* JK1982 moet ook niet meer op spoilers klikken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat niet voor niks onder een spoiler![]()
sorry!! Maar ik heb hier maar de keuze uit 1 wc :p of ik moet in de tuin gaan zitten ofzo :p dus heb wel eerst doorgespoelt maar wel echt iewh! Zou ie nu echt weg zijn?quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:41 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 moet ook niet meer op spoilers klikken..
Staat niet voor niks onder een spoiler
Je bedoelt dat ik nu ook tijd heb om de keuken te doen. Die moet ook onder handen genomen worden.quote:
Nee, ik denk dat hij straks terugkruipt de pot in en dan omhoog.. Dus als je wat voelt kriebelen..quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:46 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
sorry!! Maar ik heb hier maar de keuze uit 1 wc :p of ik moet in de tuin gaan zitten ofzo :p dus heb wel eerst doorgespoelt maar wel echt iewh! Zou ie nu echt weg zijn?
Die Rucky.. die heeft aan een half woord genoegquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik nu ook tijd heb om de keuken te doen. Die moet ook onder handen genomen worden.
In de douche vallen er ook slakken door het ontluchtingsgat.. Voelde toen opeens iets op mn rug zitten.Gillen! Wat is het!quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:54 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat hij straks terugkruipt de pot in en dan omhoog.. Dus als je wat voelt kriebelen..![]()
Een schrale troost: in de tuin zitten ook allerlei beestjes..
Wordt het niet eens tijd om te verhuizen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
In de douche vallen er ook slakken door het ontluchtingsgat.. Voelde toen opeens iets op mn rug zitten.Gillen! Wat is het!
Voor 1 slak en 1 worm in 3 jaar tijd?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd om te verhuizen?
Ja, ze kwamen hier net ook zakjes uitdelen, en lekker dat die zijn! Hoewel.. ze hebben er ook wat goedkope doorheen gegooid, waarschijnlijk om de kosten te drukken, haha!quote:
Wil jij ook een paaseitje?quote:
Die met het blauwe papiertje zijn voor mij.quote:
1 of 2 flesjes van hetzelfde merk als wat je nu al hebt gaan halen. Die vervolgens geven. Laat hem vervolgens maar kijken naar de datum (die is bij dat flesje nog goed). En de volgende flesjes gewoon weer de flesjes die je al hadquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
Bier halen, das een goeie! Het enige bier wat ik in huis heb is over datum en mn broertje wil t niet drinken. Er is niks mis mee maarja hij wil t niet :p dus of ik moet een krat halen dat tenminste houdbaar is tot na mijn verjaardag (augustus) of ik haal een gewoon sixpackje :p
Sneakyquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:49 schreef frederik het volgende:
[..]
1 of 2 flesjes van hetzelfde merk als wat je nu al hebt gaan halen. Die vervolgens geven. Laat hem vervolgens maar kijken naar de datum (die is bij dat flesje nog goed). En de volgende flesjes gewoon weer de flesjes die je al had
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:49 schreef frederik het volgende:
[..]
1 of 2 flesjes van hetzelfde merk als wat je nu al hebt gaan halen. Die vervolgens geven. Laat hem vervolgens maar kijken naar de datum (die is bij dat flesje nog goed). En de volgende flesjes gewoon weer de flesjes die je al had
* deken omheen slaat *quote:
quote:
Heb er hier net ook een paar weggegooid, Texels tripel en dubbel..quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
Bier halen, das een goeie! Het enige bier wat ik in huis heb is over datum en mn broertje wil t niet drinken. Er is niks mis mee maarja hij wil t niet :p dus of ik moet een krat halen dat tenminste houdbaar is tot na mijn verjaardag (augustus) of ik haal een gewoon sixpackje :p
quote:Op woensdag 4 april 2012 12:34 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik moett vandaag misschien en koelkast voor iemand verhuizen. Maar het oud papier staat allemaal in de auto dus daar ga ik me zo eerst mar ens mee vermaken...
Leuk! Zou dat ook werkn met een kartonnen doos?quote:
Willen wij wel weten dat jij een kartonnen doos hebt?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:24 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Leuk! Zou dat ook werkn met een kartonnen doos?
Mental image van een natte kartonnen doos is niet al te florrisant.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Willen wij wel weten dat jij een kartonnen doos hebt?
Heb jij gisteren mijn dm/pm nog gezien?quote:
*aai over bol geeftquote:Op woensdag 4 april 2012 15:47 schreef JK1982 het volgende:
Ok, ok.. Ik beken schuld..
Volgens mij ben ik de topickiller. Ik merk het al een paar dagen..
* JK1982 druipt met de staart tussen de benen af..
Dat komt echt ZO raar over, als een kerel dat zegt...quote:Op woensdag 4 april 2012 15:47 schreef JK1982 het volgende:
uhm... volgens mij is het gewoon al een paar dagen gewoon rustig hoorquote:Op woensdag 4 april 2012 15:47 schreef JK1982 het volgende:
Ok, ok.. Ik beken schuld..
Volgens mij ben ik de topickiller. Ik merk het al een paar dagen..
srryquote:Op woensdag 4 april 2012 17:52 schreef JK1982 het volgende:
Ok.. volgens mij ben ik de enige die op dit moment niet verder denkt bij die uitdrukking..
*zucht*
Jij kan ook helemaal niet denken.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:52 schreef JK1982 het volgende:
Ok.. volgens mij ben ik de enige die op dit moment niet verder denkt bij die uitdrukking..
*zucht*
Hij is gewoon een lul net als jij.quote:
quote:
Zit niet zo stom te lullen.quote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ben er misschien niet tijdens de bowlingmeet
Lekker rustigquote:Op woensdag 4 april 2012 21:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hadden we het net zo goed wél op een zaterdag kunnen doenquote:Op woensdag 4 april 2012 21:56 schreef Papabear het volgende:
We gaan straks dus van 3 banen terug naar 1?
Dat maak ik uit.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:56 schreef Papabear het volgende:
We gaan straks dus van 3 banen terug naar 1?
Ik heb vanavond geregeld dat nog een andere fokster kan.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:03 schreef Papabear het volgende:
[..]
Van mij mag je. Lekker in je uppie op een baan
Pics?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb vanavond geregeld dat nog een andere fokster kan.
Ik heb er 5 maar ze waren 10 euro per stuk. Dus ik ga ze niet zomaar laten zien.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb er 5 maar ze waren 10 euro per stuk. Dus ik ga ze niet zomaar laten zien.
Als je er één gevonden hebt vraag dan gelijk of hij er één bij mij in de buurt weet.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nu in de bios en morgen op zoek naar een nieuwe kapper in GroningenM liefste bij mij in de wijk of in het centrun. Ik heb geen zin om 20 minuten te fietsen naar de fucking kapper..
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb vanavond geregeld dat nog een andere fokster kan.
quote:
[..]
Ik heb er 5 maar ze waren 10 euro per stuk. Dus ik ga ze niet zomaar laten zien.
Rucky, je weet zeker dat het een fokster betreft?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:42 schreef Merlijn het volgende:
Zo. factuurtje ook weer de deur uit... kijken hoe het betalingsgedrag van mijn nieuwe klant is...
Hoe is het hier?
ROFL!quote:Op woensdag 4 april 2012 23:03 schreef frederik het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Rucky, je weet zeker dat het een fokster betreft?
*mental image ...quote:
Tientje per foto is niet zo heel gek hoor. Wat mij betreft heb je helemaal gelijkquote:
Gaan we eindelijk zoenen?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
Vals alarm.. Ik ga waarsch. naar Barcelona voor 5 dagen.. Maar grote kans dat het pas de 18e word.. Dus ben er gewoon bij!![]()
Ehh... Ligt er aan wat je onder "zoenen" verstaatquote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ehh... Ligt er aan wat je onder "zoenen" verstaat
Ik heb een vermoede dat er wel een derde keer komt.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:15 schreef Ganzz het volgende:
Ik baal er van dat ik er niet kan zijn, maar even op en neer vanaf frankfurt zie ik ook niet zitten...
Dat zal je geraden zijnquote:Op woensdag 4 april 2012 23:17 schreef JaleesaJoia het volgende:
Just kiddin'
Tuurlijk gaan we zoenen!
* DJMO proestquote:Op woensdag 4 april 2012 23:19 schreef Rucky het volgende:
Regel 1: Er wordt niet geflikflooit op de bowlingbaan.
Alsof we daarmee wachten tot we binnen zijnquote:Op woensdag 4 april 2012 23:19 schreef Rucky het volgende:
Regel 1: Er wordt niet geflikflooit op de bowlingbaan.
Jawel tot de streep.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:21 schreef DJMO het volgende:
* DJMO proest
OP de baan mag je niet eens komen
kloptquote:Op woensdag 4 april 2012 23:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
De baan begint toch pas NA de streep?
Geeft niet ik heb baan 1, 2 en 5 gereserveerd. Jij gaat gewoon op baan 5 spelen.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
Pff ik ben echt belachelijk verkouden sinds vanochtendtranen rollen over mn wangen elke keer als ik moet niesen (dus ongeveer elke minuut) en brandende ogen whaaaaaa
Dan had je beter 1, 3 en 5 kunnen reserveren. Ik lig al sinds gisteren ziek thuis, vergelijkbare klachtenquote:Op woensdag 4 april 2012 23:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Geeft niet ik heb baan 1, 2 en 5 gereserveerd. Jij gaat gewoon op baan 5 spelen.
Oh ja, dat het maar snel over gaat.![]()
Nee nee, er kunnen meerdere personen op baan 5.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:37 schreef frederik het volgende:
[..]
Dan had je beter 1, 3 en 5 kunnen reserveren. Ik lig al sinds gisteren ziek thuis, vergelijkbare klachten
Geef maar een seintje wanneer het zover is dan knijp ik wel een oogje dicht.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
Dan mag ik zeker ook PB niet meer zoenen
Van 18:00 uur tot 20:00 uurquote:Op woensdag 4 april 2012 23:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Geef maar een seintje wanneer het zover is dan knijp ik wel een oogje dicht.
Denk je dat het jullie gaat lukken om tussen het zoenen door nog een bal te gooien of moet ik weer de bowlingbaan bellen omeen baan minder.quote:
Doe het dan op djeez zijn manier: Bowlingmeet draait uit tot een orgie.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:53 schreef DJMO het volgende:
ik zie een Frontpage artikel voor me ..
FOK! gezelschap bowlingbaan uitgezet om seksuele uitspattingen
No worries, ik ben al voorzienquote:Op woensdag 4 april 2012 23:50 schreef Rucky het volgende:
[..]
Denk je dat het jullie gaat lukken om tussen het zoenen door nog een bal te gooien of moet ik weer de bowlingbaan bellen omeen baan minder.
Nu willen we wel alles weten natuurlijk.quote:
Ja, volgens mij heb ik even wat gemist hoor, vandaar diequote:Op woensdag 4 april 2012 23:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
Dan betichtten ze JK van overseskt zijn.. Zie ze gaan, de sloeries!
Idd wat een stelletje slettenbakken.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
Dan betichtten ze JK van overseskt zijn.. Zie ze gaan, de sloeries!
dan maar een slettebakquote:
Jij bent het ergst Rucky!quote:
Zullen wij op de andere baan afspreken?quote:
En dan weet je nog niet eens alles.quote:
Dat is een dag later en dan hebben we geen tijd voor pleziertjes.quote:
Het knettert vast tussen jullie, hoppaaa!quote:Op donderdag 5 april 2012 00:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat is een dag later en dan hebben we geen tijd voor pleziertjes.
quote:
[..]
Juist...quote:
quote:
Dat is ook niet zo maar dat houden we in dit topic tussen ons.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:23 schreef JK1982 het volgende:
Hey, maar even serieus.. wel jammer dat er 2 banen tussen zitten dan, tussen 1, 2 en 5..
quote:Op donderdag 5 april 2012 00:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo maar dat houden we in dit topic tussen ons.
Zeg, niet zo bijdehand hè..quote:Op donderdag 5 april 2012 00:28 schreef DJMO het volgende:
je hoeft ook niets te zeggen. ik kan lezen.
Maar dat wil niet zeggen dat je het door mag vertellen.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:28 schreef DJMO het volgende:
je hoeft ook niets te zeggen. ik kan lezen.
Gastquote:Op donderdag 5 april 2012 00:55 schreef JK1982 het volgende:
En weer topic gekilled..
Ik denk dat ik het bowlen ook maar moet afzeggen
Bellen bij een buurman / buurvrouw? Voor dat soort dingen moet dat toch wel kunnenquote:Op donderdag 5 april 2012 09:34 schreef DJMO het volgende:
ik heb verdomme nog steeds geen bereik en ik MOET bellen om te zorgen dat iemand JAn uit school kan halen :/
ik ga niet de halve straat afquote:Op donderdag 5 april 2012 10:00 schreef Papabear het volgende:
Goedemorgen allen!
[..]
Bellen bij een buurman / buurvrouw? Voor dat soort dingen moet dat toch wel kunnen
Wat is er misschien kunnen we samen huilen?quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky broodje kroket naar binnen schuift.
Had het gewoon lekker gedaan.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:20 schreef Papabear het volgende:
[..]Ik kon me vanmiddag nog net beheersen om géén broodje kroket te halen
Gewoon strontverkouden, maar dan heb ik ook altijd een zwaar geirriteerde traanbuis, dus constant rollen de tranen over mn wangen en branden mn ogen als een gekquote:Op donderdag 5 april 2012 13:09 schreef Rucky het volgende:
Hoe komt dat nu weer? Moet ik even een asperientje en een glas water halen?
Ook fijn!quote:Op donderdag 5 april 2012 13:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
Stomen vind ik ook heeeelemaal niks.. Ik ga zo maar gelijk mn bed in als ik thuis kom
Oh, wat klééééééééffff!!!quote:Op donderdag 5 april 2012 12:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Wat is er misschien kunnen we samen huilen?
* Rucky broodje kroket naar binnen schuift.
quote:
Oke, ik heb dus nu 4 uur geslapen. Dat word vanavond een rampquote:
Hoogste tijd om ff te relaxenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:23 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zo uitgewerkt, morgen en zaterdag weer..
Salade maken voor morgen, genieten van de geur van pasgeverfd haar en dan komt mijn broertje zo zn tas dumpen want die slaapt hier vannacht na het stappenquote:
Nouja afgezwakte ammoniaklucht.. K vind het gewoon lekker om te ruiken dat mn uitgroei is weggewerkt :pquote:Op donderdag 5 april 2012 22:32 schreef Papabear het volgende:
Genieten van de geur van geverfd haar? Da's toch zo'n doordringende ammoniaklucht
Fotoquote:Op donderdag 5 april 2012 22:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nouja afgezwakte ammoniaklucht.. K vind het gewoon lekker om te ruiken dat mn uitgroei is weggewerkt :p
En nu de lelijkste.quote:
ook goeiemorgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |