Moet dat echt?quote:
njah .. ik los persoonlijke schulden graag op tijd af.quote:Op maandag 2 april 2012 13:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Moet dat echt?Mijn pauze is bijna voorbij.
![]()
Eén keer gapen en je stapt je bed maar weer in?quote:
Kan je dat ook zeggen terwijl je handstand doet.quote:
Ik heb even hierop geklikt voor je nuttige bijdrage.
* ondersteboven gaat staan....quote:Op maandag 2 april 2012 19:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Kan je dat ook zeggen terwijl je handstand doet.
[ afbeelding ] Ik heb even hierop geklikt voor je nuttige bijdrage.
Je hebt nog twee weken om te trainen. En als je het lukt kan je het laten zien op de bowlingmeet.quote:Op maandag 2 april 2012 19:24 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* ondersteboven gaat staan....
en weer omdondert... sorry... niet in vorm vandaag
ik heb me toch al onsterfelijk belachelijk gemaakt?quote:Op maandag 2 april 2012 19:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je hebt nog twee weken om te trainen. En als je het lukt kan je het laten zien op de bowlingmeet.
Ik blijf bezigquote:Op maandag 2 april 2012 19:39 schreef Rucky het volgende:
Maar dat mag je vrijwillig best nog een keer doen.
Dat zijn nou de eerste 'wijze' woorden die ik je vandaag heb zien posten hierquote:Op maandag 2 april 2012 19:02 schreef Rucky het volgende:
[..]
Eén keer gapen en je stapt je bed maar weer in?
Domme opmerkingen doe ik per pm.quote:Op maandag 2 april 2012 20:21 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Dat zijn nou de eerste 'wijze' woorden die ik je vandaag heb zien posten hier
Truste dan maar
Prima keuze van haar (wel een wijsneus trouwens). Leuke fotoquote:Op maandag 2 april 2012 21:24 schreef Ireth het volgende:
Mijn dochter moest vandaag op de foto.. schoolfotograaf. Nadat ze eerst vrijdag heel theatraal wist te melden dat ze dus niks had om aan te trekken, zijn we zaterdag (met de rest van Utrecht) het winkelcentrum ingedoken en heeft ze uiteindelijk een truitje gescoord. Vandaag kwam de melding dat ze niks met haar haar wou. Ze wou gewoon los. Ze wou gewoon als zichzelf op de foto
Ben benieuwd naar het uiteindelijke eindresultaat
[ afbeelding ]
Ik schijn ook de nodige onzin uitgekraamd te hebben afgelopen weekend. Maar ik was helegaar niet dronkenquote:Op maandag 2 april 2012 22:28 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik meestal na een avondje flink stappen![]()
Van je wat??quote:Op maandag 2 april 2012 22:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik hou van mijn tajine! Hallooooooo
kookt t makkelijk daarmee?quote:Op maandag 2 april 2012 22:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik hou van mijn tajine! Hallooooooo
Toch niet na een avondje bowlen hoop ik.quote:Op maandag 2 april 2012 22:28 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik meestal na een avondje flink stappen![]()
http://www.google.nl/sear(...)N6T5mwBo748QPpg-zVBwquote:
Ik wil het wel proberen maar mag er dan een heel klein stukje vlees bij.quote:Op maandag 2 april 2012 23:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)N6T5mwBo748QPpg-zVBw
Dat! Alleen dan een ongeglazuurde!
En het kookt zo makkelijk! Elke groente die ik dan tegen kom in huis die kan erin. Alleen spinazie werd me afgeraden :p dus dan gooi k er een ui in, een aardappel, handje rode linzen, wat gedroogde perzikken, verdwaalde wortel, tomaatje, brocolli. Zo makkelijk
Ja hoor, maar ik ben vega dus doe er geen vlees bij. Heb er een keer suddervlees bijgedaan maar zou de volgende keer iets met meer vet pakken.quote:Op maandag 2 april 2012 23:29 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik wil het wel proberen maar mag er dan een heel klein stukje vlees bij.![]()
En een paar liter knofloosaus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |