quote:Op woensdag 4 april 2012 12:34 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik moett vandaag misschien en koelkast voor iemand verhuizen. Maar het oud papier staat allemaal in de auto dus daar ga ik me zo eerst mar ens mee vermaken...
Leuk! Zou dat ook werkn met een kartonnen doos?quote:
Willen wij wel weten dat jij een kartonnen doos hebt?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:24 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Leuk! Zou dat ook werkn met een kartonnen doos?
Mental image van een natte kartonnen doos is niet al te florrisant.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Willen wij wel weten dat jij een kartonnen doos hebt?
Heb jij gisteren mijn dm/pm nog gezien?quote:
*aai over bol geeftquote:Op woensdag 4 april 2012 15:47 schreef JK1982 het volgende:
Ok, ok.. Ik beken schuld..
Volgens mij ben ik de topickiller. Ik merk het al een paar dagen..
* JK1982 druipt met de staart tussen de benen af..
Dat komt echt ZO raar over, als een kerel dat zegt...quote:Op woensdag 4 april 2012 15:47 schreef JK1982 het volgende:
uhm... volgens mij is het gewoon al een paar dagen gewoon rustig hoorquote:Op woensdag 4 april 2012 15:47 schreef JK1982 het volgende:
Ok, ok.. Ik beken schuld..
Volgens mij ben ik de topickiller. Ik merk het al een paar dagen..
srryquote:Op woensdag 4 april 2012 17:52 schreef JK1982 het volgende:
Ok.. volgens mij ben ik de enige die op dit moment niet verder denkt bij die uitdrukking..
*zucht*
Jij kan ook helemaal niet denken.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:52 schreef JK1982 het volgende:
Ok.. volgens mij ben ik de enige die op dit moment niet verder denkt bij die uitdrukking..
*zucht*
Hij is gewoon een lul net als jij.quote:
quote:
Zit niet zo stom te lullen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |