quote:Op woensdag 4 april 2012 12:34 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik moett vandaag misschien en koelkast voor iemand verhuizen. Maar het oud papier staat allemaal in de auto dus daar ga ik me zo eerst mar ens mee vermaken...
Leuk! Zou dat ook werkn met een kartonnen doos?quote:
Willen wij wel weten dat jij een kartonnen doos hebt?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:24 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Leuk! Zou dat ook werkn met een kartonnen doos?
Mental image van een natte kartonnen doos is niet al te florrisant.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Willen wij wel weten dat jij een kartonnen doos hebt?
Heb jij gisteren mijn dm/pm nog gezien?quote:
*aai over bol geeftquote:Op woensdag 4 april 2012 15:47 schreef JK1982 het volgende:
Ok, ok.. Ik beken schuld..
Volgens mij ben ik de topickiller. Ik merk het al een paar dagen..
* JK1982 druipt met de staart tussen de benen af..
Dat komt echt ZO raar over, als een kerel dat zegt...quote:Op woensdag 4 april 2012 15:47 schreef JK1982 het volgende:
uhm... volgens mij is het gewoon al een paar dagen gewoon rustig hoorquote:Op woensdag 4 april 2012 15:47 schreef JK1982 het volgende:
Ok, ok.. Ik beken schuld..
Volgens mij ben ik de topickiller. Ik merk het al een paar dagen..
srryquote:Op woensdag 4 april 2012 17:52 schreef JK1982 het volgende:
Ok.. volgens mij ben ik de enige die op dit moment niet verder denkt bij die uitdrukking..
*zucht*
Jij kan ook helemaal niet denken.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:52 schreef JK1982 het volgende:
Ok.. volgens mij ben ik de enige die op dit moment niet verder denkt bij die uitdrukking..
*zucht*
Hij is gewoon een lul net als jij.quote:
quote:
Zit niet zo stom te lullen.quote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ben er misschien niet tijdens de bowlingmeet
Lekker rustigquote:Op woensdag 4 april 2012 21:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hadden we het net zo goed wél op een zaterdag kunnen doenquote:Op woensdag 4 april 2012 21:56 schreef Papabear het volgende:
We gaan straks dus van 3 banen terug naar 1?
Dat maak ik uit.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:56 schreef Papabear het volgende:
We gaan straks dus van 3 banen terug naar 1?
Ik heb vanavond geregeld dat nog een andere fokster kan.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:03 schreef Papabear het volgende:
[..]
Van mij mag je. Lekker in je uppie op een baan
Pics?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb vanavond geregeld dat nog een andere fokster kan.
Ik heb er 5 maar ze waren 10 euro per stuk. Dus ik ga ze niet zomaar laten zien.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb er 5 maar ze waren 10 euro per stuk. Dus ik ga ze niet zomaar laten zien.
Als je er één gevonden hebt vraag dan gelijk of hij er één bij mij in de buurt weet.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nu in de bios en morgen op zoek naar een nieuwe kapper in GroningenM liefste bij mij in de wijk of in het centrun. Ik heb geen zin om 20 minuten te fietsen naar de fucking kapper..
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb vanavond geregeld dat nog een andere fokster kan.
quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb er 5 maar ze waren 10 euro per stuk. Dus ik ga ze niet zomaar laten zien.
Rucky, je weet zeker dat het een fokster betreft?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:42 schreef Merlijn het volgende:
Zo. factuurtje ook weer de deur uit... kijken hoe het betalingsgedrag van mijn nieuwe klant is...
Hoe is het hier?
ROFL!quote:Op woensdag 4 april 2012 23:03 schreef frederik het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Rucky, je weet zeker dat het een fokster betreft?
*mental image ...quote:
Tientje per foto is niet zo heel gek hoor. Wat mij betreft heb je helemaal gelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |