quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zitten jullie ff mijn 1 april grap te vernachelen
Moet ik jou dan maar op voorhand over de knie leggen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:07 schreef maffemuts het volgende:
Heb vandaag een heerlijk dwarse en melige bui, vergeef mijn zonden op voorhand asjeblieft
Ga ik nu me maar eens aankleden en strakjes op verjaardagsbezoek
Ik zit ook weer effe aan een lekkere bak koffie.. Zo nog even een doekje over wat kasten halen en dan vind ik het wel weer mooi geweest voor vandaag...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:40 schreef Merlijn het volgende:
Zo. ontbijt achter de kaken, tweede bak koffie en derde sigaret op. Ik word langzaam wakker....
Een date moet ik ook maar eens zien te vinden. Nu de lente min of meer is begonnen begin ik weer last te krijgen van paringsdrang.quote:
Nouja, zo zou ik het niet direct noemen..quote:
Met een biertje.quote:
Zeg, zit dat arme kind nie zo te plagen jongûh!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:43 schreef Papabear het volgende:
Ik had net even een kort gesprekje met Stefan over 1 april
Ja idd Papabear moet dat eens doen tegen iemand die één dag ouder is.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:54 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zeg, zit dat arme kind nie zo te plagen jongûh!
Ik moest hem toch ff voorbereidenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:57 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ja idd Papabear moet dat eens doen tegen iemand die één dag ouder is.
Kinderen kunnen je ook goed in de zeik/voor het blok zetten. Ik was eens met mijn neef en zijn zoontje naar de winkels. Mijn neefje begon net met leren lezen en keek naar een lantaarnpaal. Leest hij hardop K U T en zegt vervolgens: papa wat is KUT keihard over de straat.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:03 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik moest hem toch ff voorbereidenEn z'n broer helpt hem daar ook wel bij
quote:Op zondag 1 april 2012 08:53 schreef Rucky het volgende:
Jij moet ook niet zitten maar je moet lopen misschien helpt die kikker wel.
m'n loopkleding zit in de was.quote:Op zondag 1 april 2012 09:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
Goedemorgen! Kniknaknak! Effe wat eten, haar fatsoeneren, sportkleren aan en gaan!
Zullen we om half 12 weer afspreken Mo, dan kan jij mooi een rondje lopen
quote:Op zondag 1 april 2012 11:36 schreef Rucky het volgende:
Da's minder.
Ik zit met een zieke brander, ondertussen ligt het 6de schijfje in de prullenbak.![]()
Ik heb je een pm gestuurd. Heb je die ontvangen?quote:
Aan het karaoke geweest?quote:Op zondag 1 april 2012 16:14 schreef Merlijn het volgende:
zo... stem kwijt en brak.... maar het was het waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |