Gaan we eindelijk zoenen?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
Vals alarm.. Ik ga waarsch. naar Barcelona voor 5 dagen.. Maar grote kans dat het pas de 18e word.. Dus ben er gewoon bij!![]()
Ehh... Ligt er aan wat je onder "zoenen" verstaatquote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ehh... Ligt er aan wat je onder "zoenen" verstaat
Ik heb een vermoede dat er wel een derde keer komt.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:15 schreef Ganzz het volgende:
Ik baal er van dat ik er niet kan zijn, maar even op en neer vanaf frankfurt zie ik ook niet zitten...
Dat zal je geraden zijnquote:Op woensdag 4 april 2012 23:17 schreef JaleesaJoia het volgende:
Just kiddin'
Tuurlijk gaan we zoenen!
* DJMO proestquote:Op woensdag 4 april 2012 23:19 schreef Rucky het volgende:
Regel 1: Er wordt niet geflikflooit op de bowlingbaan.
Alsof we daarmee wachten tot we binnen zijnquote:Op woensdag 4 april 2012 23:19 schreef Rucky het volgende:
Regel 1: Er wordt niet geflikflooit op de bowlingbaan.
Jawel tot de streep.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:21 schreef DJMO het volgende:
* DJMO proest
OP de baan mag je niet eens komen
kloptquote:Op woensdag 4 april 2012 23:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
De baan begint toch pas NA de streep?
Geeft niet ik heb baan 1, 2 en 5 gereserveerd. Jij gaat gewoon op baan 5 spelen.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
Pff ik ben echt belachelijk verkouden sinds vanochtendtranen rollen over mn wangen elke keer als ik moet niesen (dus ongeveer elke minuut) en brandende ogen whaaaaaa
Dan had je beter 1, 3 en 5 kunnen reserveren. Ik lig al sinds gisteren ziek thuis, vergelijkbare klachtenquote:Op woensdag 4 april 2012 23:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Geeft niet ik heb baan 1, 2 en 5 gereserveerd. Jij gaat gewoon op baan 5 spelen.
Oh ja, dat het maar snel over gaat.![]()
Nee nee, er kunnen meerdere personen op baan 5.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:37 schreef frederik het volgende:
[..]
Dan had je beter 1, 3 en 5 kunnen reserveren. Ik lig al sinds gisteren ziek thuis, vergelijkbare klachten
Geef maar een seintje wanneer het zover is dan knijp ik wel een oogje dicht.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
Dan mag ik zeker ook PB niet meer zoenen
Van 18:00 uur tot 20:00 uurquote:Op woensdag 4 april 2012 23:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Geef maar een seintje wanneer het zover is dan knijp ik wel een oogje dicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |