Denk je dat het jullie gaat lukken om tussen het zoenen door nog een bal te gooien of moet ik weer de bowlingbaan bellen omeen baan minder.quote:
Doe het dan op djeez zijn manier: Bowlingmeet draait uit tot een orgie.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:53 schreef DJMO het volgende:
ik zie een Frontpage artikel voor me ..
FOK! gezelschap bowlingbaan uitgezet om seksuele uitspattingen
No worries, ik ben al voorzienquote:Op woensdag 4 april 2012 23:50 schreef Rucky het volgende:
[..]
Denk je dat het jullie gaat lukken om tussen het zoenen door nog een bal te gooien of moet ik weer de bowlingbaan bellen omeen baan minder.
Nu willen we wel alles weten natuurlijk.quote:
Ja, volgens mij heb ik even wat gemist hoor, vandaar diequote:Op woensdag 4 april 2012 23:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
Dan betichtten ze JK van overseskt zijn.. Zie ze gaan, de sloeries!
Idd wat een stelletje slettenbakken.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
Dan betichtten ze JK van overseskt zijn.. Zie ze gaan, de sloeries!
dan maar een slettebakquote:
Jij bent het ergst Rucky!quote:
Zullen wij op de andere baan afspreken?quote:
En dan weet je nog niet eens alles.quote:
Dat is een dag later en dan hebben we geen tijd voor pleziertjes.quote:
Het knettert vast tussen jullie, hoppaaa!quote:Op donderdag 5 april 2012 00:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat is een dag later en dan hebben we geen tijd voor pleziertjes.
quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb er 5 maar ze waren 10 euro per stuk. Dus ik ga ze niet zomaar laten zien.
Juist...quote:
quote:
Dat is ook niet zo maar dat houden we in dit topic tussen ons.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:23 schreef JK1982 het volgende:
Hey, maar even serieus.. wel jammer dat er 2 banen tussen zitten dan, tussen 1, 2 en 5..
quote:Op donderdag 5 april 2012 00:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo maar dat houden we in dit topic tussen ons.
Zeg, niet zo bijdehand hè..quote:Op donderdag 5 april 2012 00:28 schreef DJMO het volgende:
je hoeft ook niets te zeggen. ik kan lezen.
Maar dat wil niet zeggen dat je het door mag vertellen.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:28 schreef DJMO het volgende:
je hoeft ook niets te zeggen. ik kan lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |