quote:Op maandag 2 april 2012 23:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik ben vega dus doe er geen vlees bij. Heb er een keer suddervlees bijgedaan maar zou de volgende keer iets met meer vet pakken.
Maar door de kruiden vind ik knoflooksaus 1 niet nodig en 2 er niet bij passen.
En JaleesaJoia?quote:
Je geeft me toch wel even een berichtje want ik moet nog stofzuigen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hierrr!
@Ruck: ik zal mams morgen even vragen wanneer ze kan helpen met vervoer! Mooi ding is het! Nu nog even kijken waar 'ie op moet gaan staan
Ik was gewoon thuis, waar ik meestal ben..quote:
Goedemorgen!quote:
No problemquote:Op dinsdag 3 april 2012 00:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je geeft me toch wel even een berichtje want ik moet nog stofzuigen.
Mooi, dan ken je gaan stofzuigen..quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:15 schreef Rucky het volgende:
Ik hoor net op mijn werk dat ik vrijdag ook vrij ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ieuhwwwwww!!!!* JK1982 moet ook niet meer op spoilers klikken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat niet voor niks onder een spoiler![]()
sorry!! Maar ik heb hier maar de keuze uit 1 wc :p of ik moet in de tuin gaan zitten ofzo :p dus heb wel eerst doorgespoelt maar wel echt iewh! Zou ie nu echt weg zijn?quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:41 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 moet ook niet meer op spoilers klikken..
Staat niet voor niks onder een spoiler
Je bedoelt dat ik nu ook tijd heb om de keuken te doen. Die moet ook onder handen genomen worden.quote:
Nee, ik denk dat hij straks terugkruipt de pot in en dan omhoog.. Dus als je wat voelt kriebelen..quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:46 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
sorry!! Maar ik heb hier maar de keuze uit 1 wc :p of ik moet in de tuin gaan zitten ofzo :p dus heb wel eerst doorgespoelt maar wel echt iewh! Zou ie nu echt weg zijn?
Die Rucky.. die heeft aan een half woord genoegquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik nu ook tijd heb om de keuken te doen. Die moet ook onder handen genomen worden.
In de douche vallen er ook slakken door het ontluchtingsgat.. Voelde toen opeens iets op mn rug zitten.Gillen! Wat is het!quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:54 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat hij straks terugkruipt de pot in en dan omhoog.. Dus als je wat voelt kriebelen..![]()
Een schrale troost: in de tuin zitten ook allerlei beestjes..
Wordt het niet eens tijd om te verhuizen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
In de douche vallen er ook slakken door het ontluchtingsgat.. Voelde toen opeens iets op mn rug zitten.Gillen! Wat is het!
Voor 1 slak en 1 worm in 3 jaar tijd?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd om te verhuizen?
Ja, ze kwamen hier net ook zakjes uitdelen, en lekker dat die zijn! Hoewel.. ze hebben er ook wat goedkope doorheen gegooid, waarschijnlijk om de kosten te drukken, haha!quote:
Wil jij ook een paaseitje?quote:
Die met het blauwe papiertje zijn voor mij.quote:
1 of 2 flesjes van hetzelfde merk als wat je nu al hebt gaan halen. Die vervolgens geven. Laat hem vervolgens maar kijken naar de datum (die is bij dat flesje nog goed). En de volgende flesjes gewoon weer de flesjes die je al hadquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
Bier halen, das een goeie! Het enige bier wat ik in huis heb is over datum en mn broertje wil t niet drinken. Er is niks mis mee maarja hij wil t niet :p dus of ik moet een krat halen dat tenminste houdbaar is tot na mijn verjaardag (augustus) of ik haal een gewoon sixpackje :p
Sneakyquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:49 schreef frederik het volgende:
[..]
1 of 2 flesjes van hetzelfde merk als wat je nu al hebt gaan halen. Die vervolgens geven. Laat hem vervolgens maar kijken naar de datum (die is bij dat flesje nog goed). En de volgende flesjes gewoon weer de flesjes die je al had
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:49 schreef frederik het volgende:
[..]
1 of 2 flesjes van hetzelfde merk als wat je nu al hebt gaan halen. Die vervolgens geven. Laat hem vervolgens maar kijken naar de datum (die is bij dat flesje nog goed). En de volgende flesjes gewoon weer de flesjes die je al had
* deken omheen slaat *quote:
quote:
Heb er hier net ook een paar weggegooid, Texels tripel en dubbel..quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
Bier halen, das een goeie! Het enige bier wat ik in huis heb is over datum en mn broertje wil t niet drinken. Er is niks mis mee maarja hij wil t niet :p dus of ik moet een krat halen dat tenminste houdbaar is tot na mijn verjaardag (augustus) of ik haal een gewoon sixpackje :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |