SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Statistischquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
De een blijft redelijk gezond en de ander krijg op 40 jarige leeftijd al last van het metabool syndroom.
Metabool syndroom heeft juist als kenmerk dat het laat in je leven optreedt, maar dan krijg je wel vaak een deel van de hele rambam. Hele rambam = hoge bloeddruk, aderverkalking, diabetes type 2 etc.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:40 schreef shifto het volgende:
[..]
StatistischIk ben onsterfelijk. Voorlopig
Je snapt dat het een onbegonnen taak is om shifto een ander eetpatroon aan te leren, héquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Metabool syndroom heeft juist als kenmerk dat het laat in je leven optreedt, maar dan krijg je wel vaak een deel van de hele rambam. Hele rambam = hoge bloeddruk, aderverkalking, diabetes type 2 etc.
Ja die shit kan je ook krijgen als je gezond eet.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Metabool syndroom heeft juist als kenmerk dat het laat in je leven optreedt, maar dan krijg je wel vaak een deel van de hele rambam. Hele rambam = hoge bloeddruk, aderverkalking, diabetes type 2 etc.
Dat snapte ik. Maar dat overkomt mij niet om dezelfde reden dat ik nog niet dood ben, ik heb super veel gelukquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kon makkelijkquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:42 schreef bijdehand het volgende:
Sorry KK, maar je was zo lang weg dat je wel in de TT móest en ik kon moeilijk zeggen dat shifto wel een kutstudentpizza met knoflooksaus wil
/care. Je leeft maar een keer hoor. Moet wel iets opletten maar moet geen obsessie worden.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja die shit kan je ook krijgen als je gezond eet.
Die shit moet je niet hardop zeggen jonge, net als ik niet van jou mag zeggen dat je 10 april weer niks wint xDquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat snapte ik. Maar dat overkomt mij niet om dezelfde reden dat ik nog niet dood ben, ik heb super veel geluk![]()
Niet in een TTquote:
Nu heb je het gezegd, ...nu word ik multimiljonair.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:43 schreef MohMi het volgende:
[..]
Die shit moet je niet hardop zeggen jonge, net als ik niet van jou mag zeggen dat je 10 april weer niks wint xD
Juist. Al zou ik soms willen dat ik er iets serieuzer mee om ging.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
/care. Je leeft maar een keer hoor. Moet wel iets opletten maar moet geen obsessie worden.
Ik ook. Maar goed, dat komt wel.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Juist. Al zou ik soms willen dat ik er iets serieuzer mee om ging.
Hoop dat het komt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ook. Maar goed, dat komt wel.
Ik ga douchen, heb vandaag uren gesjouwd
Ik heb er geen last van hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:44 schreef bijdehand het volgende:
Ik ga vandaag niet meer op shifto haten
Nou, als het niet komt dan niet he. Als je kijkt naar andere mensen vallen wij gewoon mee.quote:
Vanaf nu alleen maar positieve aandacht voor jou, lieve grote beerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van hoorNegatieve aandacht is ook aandacht.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vanaf nu alleen maar positieve aandacht voor jou, lieve grote beer
quote:
Ach we hebben in ieder geval het lichaam van een god.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nou, als het niet komt dan niet he. Als je kijkt naar andere mensen vallen wij gewoon mee.
[..]
Vanaf nu alleen maar positieve aandacht voor jou, lieve grote beer
Bhudda all the way bitches!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ach we hebben in ieder geval het lichaam van een god.
Wat is er mis met blowenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:08 schreef BarrieButsers het volgende:
Mijn pa ging net zijn eenmalige blow experiment vertellen. Wat een mongool.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:08 schreef BarrieButsers het volgende:
Heb er niks op tegen maar meer hoe hij het dan verteld. Maar zo is hij nu eenmaal.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:08 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Wat is er mis met blowen
Hoe vertelde hij het dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb er niks op tegen maar meer hoe hij het dan verteld. Maar zo is hij nu eenmaal.
Blow of blowjob?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:08 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja moet ietsquote:
Ja gewoon op een vet grappige manier. O.a. over dat hij niks voelde en dus maar meer ging blowen. En toen nog niks en toen maar een gedraaid heeft met meer spul erin en toen ineens batsboem wel. En toen wilde hij plassen maar wist hij niet meer hoe het moest ofzo. En nog meer van die onzin.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:09 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Hoe vertelde hij het dan?
Blowjob. Niet doorvertellen he.quote:
Jouw pa is een heldquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja gewoon op een vet grappige manier. O.a. over dat hij niks voelde en dus maar meer ging blowen. En toen nog niks en toen maar een gedraaid heeft met meer spul erin en toen ineens batsboem wel. En toen wilde hij plassen maar wist hij niet meer hoe het moest ofzo. En nog meer van die onzin.
[..]
Blowjob. Niet doorvertellen he.
Haha dat is iets toch.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:13 schreef shifto het volgende:
Ik kreeg mijn ma ooit bijna aan het blowen, echt ze had hem al in der handen en alles!! Maar ze poepte hem op het laatste momentEn ze is wel een keer voor mij naar de shop geweest
Dat is een makkelijke dooddoenerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat snapte ik. Maar dat overkomt mij niet om dezelfde reden dat ik nog niet dood ben, ik heb super veel geluk![]()
Ik ben ook niet bijgelovigquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:16 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat is een makkelijke dooddoener
Eigen schuld, wat een domme teefquote:
Die man in de auto bedoel ik.quote:
Noord-Hollandsche gezelligheid, is dat net zoiets als Franse heteroseksuelen?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Alkmaar, altijd die Noord-Hollandsche gezelligheid
ga je toch werken?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:24 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
mezelf klemzuipen en om 6 uur weer opstaan door te werken
Na het klemzuipen gelijk door naar het werk zeker?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:24 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Schiet ook niet opquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:25 schreef shifto het volgende:
Ik ga zo ff naar Terminus met MohMi, geen idee nog wanneer though.
Oh da's wel gezellig daarquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:25 schreef shifto het volgende:
Veel lager risico.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja die shit kan je ook krijgen als je gezond eet.
Gast leer lezen. Dat overkomt bijna niemand op deze leeftijd en dat jij niet dood bent is ook niet raar.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Geen obsessie nee, maar een kleine beetje een gezonde oude dag (voor zover je dat zelf kunt beïnvloeden) is wel zo prettig.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
/care. Je leeft maar een keer hoor. Moet wel iets opletten maar moet geen obsessie worden.
Aandachtshoertjeeeee.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van hoorNegatieve aandacht is ook aandacht.
Held.quote:
Volgens mij is jouw vader echt een baas, ofnie?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb er niks op tegen maar meer hoe hij het dan verteld. Maar zo is hij nu eenmaal.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Noord-Hollandsche gezelligheid, is dat net zoiets als Franse heteroseksuelen?
Ik hoop stiekem dat mijn moeder mij ziekmeld en mij liefkozend uit laat slapenquote:
UBERQUOTEquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Volgens mij is jouw vader echt een baas, ofnie?
[..]
Arm schaap.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:24 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Uitbrakken. Jij gaat uit, dus?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:24 schreef BarrieButsers het volgende:
It's tshirt tiiiiime
Wat zijn jullie plannen voor vanavond?
Have fun!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:25 schreef shifto het volgende:
Sowieso @ jouw epicness.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
UBERQUOTE![]()
![]()
![]()
Ja maar dat heeft hij van zijn dochter.
Bitch, leer niet ongesteld te zijn! Ik snap dat het niemand op deze leeftijd niet overkomt, het gaat mij ook niet later overkomen omdat ik veel geluk heb!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gast leer lezen. Dat overkomt bijna niemand op deze leeftijd en dat jij niet dood bent is ook niet raar.
Uitbrakken? Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Arm schaap.
[..]
Uitbrakken. Jij gaat uit, dus?
[..]
Have fun!
[..]
Sowieso @ jouw epicness.
Dat geluk heb je echt niet en nu ook al niet als ik je spekkies zie. Ben ook niet ongesteld dus niet bitchen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Bitch, leer niet ongesteld te zijn! Ik snap dat het niemand op deze leeftijd niet overkomt, het gaat mij ook niet later overkomen omdat ik veel geluk heb!En dat ik niet dood ben is best raar! Meerdere auto ongelukken en gekke stunts in de loop der jaren
Tentamens en vandaag echt te slecht met mezelf omgegaan.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Uitbrakken? Wat heb je gedaan?
Te weinig slaap vannacht toch ook?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Tentamens en vandaag echt te slecht met mezelf omgegaan.
Hoezo te slecht met je zelf omgegaan?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Tentamens en vandaag echt te slecht met mezelf omgegaan.
Ik ben vaak juist vrolijker als ik ongesteld ben om voor mij onbekende redenen.quote:
Ja en veel te weinig eten, drinken, frisse lucht, half bevriezen etc.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Te weinig slaap vannacht toch ook?
Nouja succes met uitbrakken.
Awhquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ben vaak juist vrolijker als ik ongesteld ben om voor mij onbekende redenen.Behalve op de eerste dag maar niemand is vrolijk als hij/zij doodgaat natuurlijk.
Zie post hierboven.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoezo te slecht met je zelf omgegaan?
Guttegut is niet goed voor je he. Zo wordt je nooit gezond oudquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja en veel te weinig eten, drinken, frisse lucht, half bevriezen etc.
Spekkies = welvaart = gelukquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat geluk heb je echt niet en nu ook al niet als ik je spekkies zie. Ben ook niet ongesteld dus niet bitchen.En wtf auto-ongelukken?!
Het idee joepie niet zwanger?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ben vaak juist vrolijker als ik ongesteld ben om voor mij onbekende redenen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Guttegut is niet goed voor je he. Zo wordt je nooit gezond oud
Niet meer doen MR we kunnen je hier niet missen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:32 schreef Muisraket het volgende:
[..]![]()
Maar serieus, het was vrij kut omdat ik aan het eind van de middag dus hele erge hoofdpijn had, erg misselijk en flauw was, omviel van de slaap en een ijsklontje was.
[..]
Het idee joepie niet zwanger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking about thinking of you. ♫
@ Die scooter: what the fuck man!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:31 schreef shifto het volgende:
[..]
Spekkies = welvaart = gelukHad ook in Afrika geboren kunnen zijn!
En ja auto ongelukken
Maar ik sta eerder te kijken van de keren dat ik op de scooter door rood reed met mijn ogen dicht omdat het spannend en stoer was
Conclusie: ik kan niet dood! En als ik wel dood ben hoor je me dat niet meer zeggen
[..]
Het idee joepie niet zwanger?Neuh, dan zou ik Maria moeten heten nl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging niet dood hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet meer doen MR we kunnen je hier niet missen., voelde me alleen een beetje brak.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
Jaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
@ Die scooter: what the fuck man!En @ dat laatste: ik moest lachen.
[..]
Neuh, dan zou ik Maria moeten heten nl.
[..]
Ik ging niet dood hoor, voelde me alleen een beetje brak.
Ja misschien door de wc bril toch.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
@ Die scooter: what the fuck man!En @ dat laatste: ik moest lachen.
[..]
Neuh, dan zou ik Maria moeten heten nl.
[..]
Ik ging niet dood hoor, voelde me alleen een beetje brak.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja misschien door de wc bril toch.
quote:
?!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja misschien door de wc bril toch.
Je wc-bril wel hoop ik.quote:
Hey goede muziekposter, ga eens doen wat in de OP staat.quote:
Moooooiquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Als je met fietsweer koud bedoeld, dan ja.
Weet ik, maar ik zeg vaak 'hey' als ik mensen aanspreek.quote:
Alleen als je een hele warme jas aan hebt en/of hard fietst. Want het is inderdaad verraderlijk koud.quote:
Barriekarrie, barrienarrie, barrieke, barbabarrie... Oké, ik faal.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Barriekarrie, barrienarrie, barrieke, barbabarrie... Oké, ik faal.
pluissssmuisquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Barriekarrie, barrienarrie, barrieke, barbabarrie... Oké, ik faal.
Ik merkte al dat het niets was... Jij nog suggesties voor bijnamen voor Barrie?quote:
Ik weet niet... Irl naam lijkt een klein beetje opquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik merkte al dat het niets was... Jij nog suggesties voor bijnamen voor Barrie?
Dat is?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:53 schreef BarrieButsers het volgende:
Hebben jullie ook altijd last van een Bosch kwartietje?
Ooooh ja dat, nu weet ik het weer. Thanks.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Veel langer als een echt kwartiertje.. Alleen variabel
Instelling op FB: zichtbaar voor en dan je moeder eruit halen bij berichten.quote:
Neem dan geen facebookquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Instelling op FB: zichtbaar voor en dan je moeder eruit halen bij berichten.
Helemaal niks!!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je kan er zeker niks aan doen ofwel?
Geen facebook nemen omdat je moeder erop zit lijkt me een beetje drastisch.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Facebook, de site waar ik stiekem op zondag dingen kan terug lezen die ik van vrijdag en zaterdagavond ben vergeten.
Jij had toch geen FB?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Facebook, de site waar ik stiekem op zondag dingen kan terug lezen die ik van vrijdag en zaterdagavond ben vergeten.
Matties met niet afgeschermde profielenquote:
Dat is wel relaxed manquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:07 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik heb dat nooit, en ik hoef ook nooit te kotsen.
Mensen zeggen altijd 'dan heb je nooit genoeg gedronken'
dan denk ik: 'bitch please'
Bitch please, ik klonk precies hetzelfde als jouquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:07 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:07 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Dude...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]Wist niet dat je in Madness zat trouwens!
![]()
Of vergeetquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:11 schreef BarrieButsers het volgende:
Een fles water drinken en wat eten doet echt wonderen tegen een kater. Alleen heb je soms dat die momenten dat beide niet meer kan of lukt.
Of wakker wordt met gesmolten vreten in je nest.quote:
zo meteen iigquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:25 schreef shifto het volgende:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Of wakker wordt met gesmolten vreten in je nest.
Bijnaquote:
Madness is zo ongelooflijk baas, ik vind dit een complimentquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]Wist niet dat je in Madness zat trouwens!
*Klik voor het specifieke moment*
Valt me mee inderdaad (ik keek er vroeger niet naar, mar ben wel oud genoeg om het meegemaakt te hebben als jaren '90er). Alleen jammer van de audiokwali die gelijk staat aan galm in een sardineblikje. En de hele slappe vocals.quote:
Bitch pleasequote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:07 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Gerum.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:34 schreef BarrieButsers het volgende:
De tering is Bea overleden ofzo. Er is geen malle moer te doen. Normaal begint het als ik er ben maar zelfs vandaag was dat geen optie want de tafeltjes met mensen stonden nog binnen. Shit.
Jazeker. "Hard" tentamens aan het leren.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Zelfs Parade was nog niks.Alles goeie KK?
Aankomende week tentamens?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jazeker. "Hard" tentamens aan het leren.
Da's een goeie, je doet toch hbo?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jazeker. "Hard" tentamens aan het leren.
Daarom.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:54 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Da's een goeie, je doet toch hbo?
Zag dat gisteren jaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:08 schreef Muisraket het volgende:
Indien iedereen dit al weet, beschouw het dan maar als niet gepost.
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Handjeplantje op 481!
En Tuxxx op 330.
Mogguh MohMi.quote:
Was ist los?quote:
Waarom ben je thuisgebleven, door een kater? En balen dat gisteren zo tegenviel. Was je ook echt te ver heen?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:21 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik ben dus thuisgebleven van werk, en dit was de kutste uitgaansnacht ooit, want kennelijk heeft beveiliging tegen mij gezegd dat ik eruit moest gaan omdat ik te dronken was
Je moest eens wetenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Waarom ben je thuisgebleven, door een kater? En balen dat gisteren zo tegenviel. Was je ook echt te ver heen?
Oké, dat is wel ernstig ja.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:23 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Je moest eens weten
Ik wou ammel vrouwen regelen, maar ik kon niet eens fatsoenlijk stil staan
My job here is done.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:22 schreef MohMi het volgende:
[..]Mogguh MR, you fixed my broken heart
Het is wel heel ernstig als zelfs BDH geen goedemorgen tegen je zegt, had wel even ego-issues jaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:38 schreef Muisraket het volgende:
My job here is done.
He wacht, impliceer je daar nu dat je een gebroken hart had van handje? Wist het wel!![]()
3-jarig-kind-modus (en bdh niet happenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het is wel heel ernstig als zelfs BDH geen goedemorgen tegen je zegt, had wel even ego-issues ja
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:43 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
oh even een vraagje, geloof t of niet maar dit heb ik gisteren kennelijk tegen een maat gevraagd: 'hebben michel en marjolein een relatie?' en dat best vaak
omfg waarom
mag je best wetenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:44 schreef Muisraket het volgende:
[..](Grappig genoeg om niet te gaan bitchen over 'tegen ... vragen'
)
Haha wie die maat is boeit me niet zoveel, ik doelde op het feit dat het 'tegen ... zeggen' en 'aan ... vragen' is.quote:
Ik snap het niet echtquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Haha wie die maat is boeit me niet zoveel, ik doelde op het feit dat het 'tegen ... zeggen' en 'aan ... vragen' is.
Gewoon basic Niederländisch, maar maakt niet uit, het is vroeg en je bent even breindood dus ik vergeef het je.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:51 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik snap het niet echt
ik ben breindood solly
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:23 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Je moest eens weten
Ik wou ammel vrouwen regelen, maar ik kon niet eens fatsoenlijk stil staan
Weet ikquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Get over it man. Gaat nog heel vaak gebeuren dit.
quote:
Goedemorgen!quote:
ik ookquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:07 schreef DeJori het volgende:
Er zat gisteren een meisje op het terras, en die viel zo voorover met haar kop op tafel in slaap. Toen ze daar even lag, barfte ze het hele terras onder.
Ik moest lachen
Nicequote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:07 schreef DeJori het volgende:
Er zat gisteren een meisje op het terras, en die viel zo voorover met haar kop op tafel in slaap. Toen ze daar even lag, barfte ze het hele terras onder.
Ik moest lachen
OMFGquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:07 schreef DeJori het volgende:
Ik moest lachen
Hahaha had je toch geen smoesje nodigquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:21 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik ben dus thuisgebleven van werk, en dit was de kutste uitgaansnacht ooit, want kennelijk heeft beveiliging tegen mij gezegd dat ik eruit moest gaan omdat ik te dronken was
*MarjoleinE *naam-naziquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:43 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
oh even een vraagje, geloof t of niet maar dit heb ik gisteren kennelijk tegen een maat gevraagd: 'hebben michel en marjolein een relatie?' en dat best vaak
omfg waarom
Is die intro ergens van gesampled?quote:
Ik moest weg dus ik kon geen hoi zeggenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het is wel heel ernstig als zelfs BDH geen goedemorgen tegen je zegt, had wel even ego-issues ja
U vraagt, wij draaien.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
OMFG
En nee, ook elektronische muziek in de ochtend/vroege middag op zaterdag mag van mij wel wat rustiger. Dit bijvoorbeeld.
nee tuurlijk nietquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:15 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Is die intro ergens van gesampled?
Die is awesome. Kijk ook eens de literal versionquote:
Gij baasch! Ben eerlijk gezegd geen grote Springsteen fan, maar dit nummer blijft goud.quote:
Balen, want de intro is erg gaaf vind ik.quote:
TE vet nummer!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
Push up, and shake it, baby shake that ass!
I love it when you feel like gettin nasty!
Jij zo stiekem aan haar tietjes zitten zekerquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:07 schreef DeJori het volgende:
Ik moest lachen
Ja, wie ben jij nou eigenlijk precies?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:15 schreef MohMi het volgende:
[..]
*MarjoleinE *naam-nazi
En ik ben gevleid, als wij tot zover in je onderbewustzijn zijn doorgedrongen zijn we toch wel enorme bazen
The Boss is een baas.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:17 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gij baasch! Ben eerlijk gezegd geen grote Springsteen fan, maar dit nummer blijft goud.
[..]
Balen, want de intro is erg gaaf vind ik.
nvm, verkeerd gelezenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, wie ben jij nou eigenlijk precies?
Zij is a-w-e-s-o-m-equote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
De vraag is; wie ben ik nou eigenlijk niet?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
QFTquote:
Ik zeg alleen wat zij is, wie zij is gaat jou geen anushaar aan.quote:
Nog wat gedronken met S. gisterenavond?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zeg alleen wat zij is, wie zij is gaat jou geen anushaar aan.
Een anus heeft geen haar, your argument is invalid.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zeg alleen wat zij is, wie zij is gaat jou geen anushaar aan.
Gisteravond kon ik sowieso niet, dus neequote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nog wat gedronken met S. gisterenavond?
De jouwe wel. Woef.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Een anus heeft geen haar, your argument is invalid.
Niet als je hem regelmatig laat ontharen door je vriendjequote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Een anus heeft geen haar, your argument is invalid.
Ik bedoel na je repetitie, of was je wat wezen drinken met de mensen daarvan? Of daarna gewoon naar huis?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gisteravond kon ik sowieso niet, dus nee
Mental image.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:22 schreef DeJori het volgende:
[..]
Niet als je hem regelmatig laat ontharen door je vriendje
quote:
Voorspelbare reacties.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:22 schreef DeJori het volgende:
[..]
Niet als je hem regelmatig laat ontharen door je vriendje
Ik denk dat het genoeg zegt dat ik om half 4 nog achter de pc zatquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik bedoel na je repetitie, of was je wat wezen drinken met de mensen daarvan? Of daarna gewoon naar huis?
Waarom weet je dit?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[..]
Voorspelbare reacties.De huid om de anus heen heeft misschien haar, maar de anus zelf niet hoor.
Omdat het biologisch gezien fucking logisch is.quote:
Ik heb gisteren ook die-hard zitten FOK!ken!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik denk dat het genoeg zegt dat ik om half 4 nog achter de pc zat![]()
S. heb ik niet gesproken
Een extra grote neus heb jij toch ook niet veel baat bij?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Omdat het biologisch gezien fucking logisch is.
Of denk je dat de mens er evolutionair gezien baat bij heeft om met tarrels rond te lopen?
Weinig haartjes tussen ze tandenquote:
Ach is toch awesomequote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook die-hard zitten FOK!ken!Ergens mega kansloos maar ik had gewoon echt geen energie voor iets actievers.
Ik ook.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook die-hard zitten FOK!ken!Ergens mega kansloos maar ik had gewoon echt geen energie voor iets actievers.
Haten is verlaten.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:25 schreef Muisraket het volgende:
Bijdehand, for the love of all that is holy, gebruik de volgende keer alsjeblieft andere beeldspraak.
Ik hou me niet bezig met anale fascinaties.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Omdat het biologisch gezien fucking logisch is.
Of denk je dat de mens er evolutionair gezien baat bij heeft om met tarrels rond te lopen?
Je moest eens weten.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:25 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Een extra grote neus heb jij toch ook niet veel baat bij?
Waarom had je een ban dan? En echt 3 maanden, of had je gewoon geen zin om te mailen? Oh en geen kloon aangemaakt dus?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ook.
Vergeleken met de afgelopen 3 maanden.
Weet je wel tegen wie je het hebt?!quote:
Niet gekloond, geen zin om te mailen, en ik had het meer dan druk genoeg om me met fok bezig te houden.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Waarom had je een ban dan? En echt 3 maanden, of had je gewoon geen zin om te mailen? Oh en geen kloon aangemaakt dus?
Alsof jij mij verlaat (en vice versaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Weet je wel tegen wie je het hebt?!
True, true...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof jij mij verlaat (en vice versa)
Hoezo is datquote:
Ik heb deel 1 en deel 2 ook niet gespeeld! Ik game de laatste tijd heel weinig en dan heb ik liever een spel als Just Cause 2quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:30 schreef Kutstudent het volgende:
BDH, Mass effect 3 al gespeeld trouwens? Echt een van de beste spellen van de afgelopen 10 jaar. Het heeft serieus heel de franchise omhoog getild naar de 2e plek wat mij betreft tussen Assassin's Creed en Gears in, terwijl het eerst op nummer 6 van series ofzo stond voor mij.
Ik zou zeggen, neem rustig aan de tijd en doe een marathon, die 3 achter elkaar. Dan weet ik zeker, aan het einde zit je echt op het puntje van je stoel.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoezo is dat?
[..]
Ik heb deel 1 en deel 2 ook niet gespeeld! Ik game de laatste tijd heel weinig en dan heb ik liever een spel als Just Cause 2
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:33 schreef BarrieButsers het volgende:
Waarom ging ik door mijn nieuwsgierigheid het woord tarrel googlen.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:33 schreef BarrieButsers het volgende:
Waarom ging ik door mijn nieuwsgierigheid het woord tarrel googlen.
Even bij voorbaat: Ik heb hem nog niet gespeeld (deel 3) maar ben dat nog wel van plan. Wil je hem alsjeblieft niet spoileren?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, neem rustig aan de tijd en doe een marathon, die 3 achter elkaar. Dan weet ik zeker, aan het einde zit je echt op het puntje van je stoel.Het verhaal is zo sick goed.
Alleen de gameplay van deel 1.Dat is even doorbijten.
de vrouw gaat doodquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:34 schreef DeJori het volgende:
[..]
Even bij voorbaat: Ik heb hem nog niet gespeeld (deel 3) maar ben dat nog wel van plan. Wil je hem alsjeblieft niet spoileren?
Heb de eerste 2 delen niet gespeeld, dus ik denk dat je er dan ook (qua verhaal?) niet echt meer in komt..quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:30 schreef Kutstudent het volgende:
BDH, Mass effect 3 al gespeeld trouwens? Echt een van de beste spellen van de afgelopen 10 jaar. Het heeft serieus heel de franchise omhoog getild naar de 2e plek wat mij betreft tussen Assassin's Creed en Gears in, terwijl het eerst op nummer 6 van series ofzo stond voor mij.
Niet luisteren naar hem.quote:
Omdat jij dus altijd kut kan doen en dan zegt van 'je geeft me toch wel een knuffel', 'je verlaat me toch niet' en zo...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoezo is dat?
[..]
Ik heb deel 1 en deel 2 ook niet gespeeld! Ik game de laatste tijd heel weinig en dan heb ik liever een spel als Just Cause 2
Qua verhaal.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Heb de eerste 2 delen niet gespeeld, dus ik denk dat je er dan ook (qua verhaal?) niet echt meer in komt..
Maar een van de beste spellen van de afgelopen 10 jaar, dat is nogal iets..
Ik weet al wat er met shepard gebeurt aan het einde dankzij de comments op youtubequote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Niet luisteren naar hem.Ten eerste ligt het aan je speelstijl wie er dood gaat en ten tweede ligt het aan je speelstijl in deel 1 en 2 wie er in 3 uberhaupt nog in leven is.
Lolwhut?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:40 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik weet al wat er met shepard gebeurt aan het einde dankzij de comments op youtube
Iedereen in mijn ME2 save leeft nog, ik ben alleen vreemd gegaan, waar ik een beetje spijt van heb
Dat is chill, dan kom je dus op random plaatsen en missies af en toe een van je oude squadmembers tegen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:40 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik weet al wat er met shepard gebeurt aan het einde dankzij de comments op youtube
Iedereen in mijn ME2 save leeft nog, ik ben alleen vreemd gegaan, waar ik een beetje spijt van heb
Maar dat doe ik uit liefdequote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Omdat jij dus altijd kut kan doen en dan zegt van 'je geeft me toch wel een knuffel', 'je verlaat me toch niet' en zo...
Je kunt relaties aangaan in dat spelquote:
En irlquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:41 schreef DeJori het volgende:
[..]
Je kunt relaties aangaan in dat spel
Daar krijg je zelfs achievements voor.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:41 schreef DeJori het volgende:
[..]
Je kunt relaties aangaan in dat spel
Ik heb dat laatst gehad met de solo van hotel california. Toen ik daarna over straat liep voelde ik me echt een geweldige heldquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Omdat jij dus altijd kut kan doen en dan zegt van 'je geeft me toch wel een knuffel', 'je verlaat me toch niet' en zo...
Oh en voor de muzikanten onder ons: kennen jullie dat gevoel als het een tijdje slecht gaat, je een episch stuk/lied van een hele tijd geleden erbij pakt en die opeens speelt als een baas? Beste. gevoel. ooit.
Maar niet met een blauwe alienquote:
DJ ook? En lol @ achievements.quote:
Haha.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:42 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb dat laatst gehad met de solo van hotel california. Toen ik daarna over straat liep voelde ik me echt een geweldige held
Nee dat is waarquote:
SPOILER: niet kijken als je nog moet spelenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:11 schreef shifto het volgende:
Moggol
Was gezellig in Terminus gisteren!Ofnie MohMi!
![]()
Niet gedaan natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:14 schreef shifto het volgende:
Ja ik moest alleen van MohMi vechten met zon nerd
quote:
Zeker! Nieuwe vriendjes gemaakt, altijd gezellig!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:11 schreef shifto het volgende:
Moggol
Was gezellig in Terminus gisteren!Ofnie MohMi!
![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:19 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zeker! Nieuwe vriendjes gemaakt, altijd gezellig!![]()
Lolque? Maar wtf hoezo vechten?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:18 schreef shifto het volgende:
[..]Het is maar 1x eerder zo spannend geweest in de Terminus
en dat was toen zon kerel gedumpt werd ofzo en een stoel door de vooruit gooide
Beloofd wat voor vanavondquote:
quote:
Waarom denk je dat ik zo reageerde?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:20 schreef shifto het volgende:
Omg BDH, die Ruben op Facebook!Ik zie jou die foto commenten... Dude hun zijn echt een plaatje
Jullie hebben dus serieus de halve Terminus verbouwd?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:22 schreef MohMi het volgende:
[..]
Beloofd wat voor vanavondEn dan heb je nog een partner in crime ook xD
Betwijfel sowieso of we binnenkomen
Nee joh, een kwart maar xDquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jullie hebben dus serieus de halve Terminus verbouwd?
Bwhahahaha ja hij is er wel elk weekend (fotos op facebook) en heeft nooit kaartjesquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:22 schreef MohMi het volgende:
[..]
Beloofd wat voor vanavondEn dan heb je nog een partner in crime ook xD
Betwijfel sowieso of we binnenkomen
Nee alleen een teringlijer!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jullie hebben dus serieus de halve Terminus verbouwd?
Jij ging weg!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee joh, een kwart maar xD
ik ben te netjes voor dat soort tuig actiesIk stond nietsvermoedend buiten peuk te roken met collega's
Je kunt hem ook geen vijf minuten alleen laten, hé
Maar Shifto dus wel?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
ik ben te netjes voor dat soort tuig actiesIk stond nietsvermoedend buiten peuk te roken met collega's
Nerds moet je inderdaad buiten het bereik van kleine kinderen bewaren.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hij is echt geweldigquote:
Okquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:29 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Die achternaam_______________
Daar pest ik 'm altijd mee.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:29 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Die achternaam_______________
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |