Zag dat gisteren jaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:08 schreef Muisraket het volgende:
Indien iedereen dit al weet, beschouw het dan maar als niet gepost.
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Handjeplantje op 481!
En Tuxxx op 330.
Mogguh MohMi.quote:
Was ist los?quote:
Waarom ben je thuisgebleven, door een kater? En balen dat gisteren zo tegenviel. Was je ook echt te ver heen?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:21 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik ben dus thuisgebleven van werk, en dit was de kutste uitgaansnacht ooit, want kennelijk heeft beveiliging tegen mij gezegd dat ik eruit moest gaan omdat ik te dronken was
Je moest eens wetenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Waarom ben je thuisgebleven, door een kater? En balen dat gisteren zo tegenviel. Was je ook echt te ver heen?
Oké, dat is wel ernstig ja.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:23 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Je moest eens weten
Ik wou ammel vrouwen regelen, maar ik kon niet eens fatsoenlijk stil staan
My job here is done.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:22 schreef MohMi het volgende:
[..]Mogguh MR, you fixed my broken heart
Het is wel heel ernstig als zelfs BDH geen goedemorgen tegen je zegt, had wel even ego-issues jaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:38 schreef Muisraket het volgende:
My job here is done.
He wacht, impliceer je daar nu dat je een gebroken hart had van handje? Wist het wel!![]()
3-jarig-kind-modus (en bdh niet happenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het is wel heel ernstig als zelfs BDH geen goedemorgen tegen je zegt, had wel even ego-issues ja
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:43 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
oh even een vraagje, geloof t of niet maar dit heb ik gisteren kennelijk tegen een maat gevraagd: 'hebben michel en marjolein een relatie?' en dat best vaak
omfg waarom
mag je best wetenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:44 schreef Muisraket het volgende:
[..](Grappig genoeg om niet te gaan bitchen over 'tegen ... vragen'
)
Haha wie die maat is boeit me niet zoveel, ik doelde op het feit dat het 'tegen ... zeggen' en 'aan ... vragen' is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |