quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mijn geheugen faalt, solly. En ik denk dat als ze dat zien, ze je op wel meer lijsten zetten._!
Ze mogen mij op elke lijst zetten die ze hebbenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mijn geheugen faalt, solly. En ik denk dat als ze dat zien, ze je op wel meer lijsten zetten._!
Yep, de komende weken staat er een onopvallend busje geparkeerd in de straat, kijk maar uit!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb ik nog niet![]()
En volgens mij staan ze dan niet aan de deur maar houden ze je in de gaten.
Zou wel mooi zijn, aangezien ik niet aan een doorgaande weg woon en een vreemde auto meteen opvaltquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Yep, de komende weken staat er een onopvallend busje geparkeerd in de straat, kijk maar uit!
He shitquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn, aangezien ik niet aan een doorgaande weg woon en een vreemde auto meteen opvalt
Wat ga je eten?quote:
So you think you had a real good pizza!!!!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:24 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb een calzone op![]()
Onlosmakend verbonden aan dit nummer![]()
So you think you had a calzoneeeeeee WELL NOT LIKE THIS!!!!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:25 schreef MohMi het volgende:
[..]
So you think you had a real good pizza!!!!
YOU'VE GOT NOTHING TO LOOOOOSE!!!!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:26 schreef shifto het volgende:
[..]
So you think you had a calzoneeeeeee WELL NOT LIKE THIS!!!!![]()
Dit nummer En ik heb het nooit op.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:24 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb een calzone op![]()
Onlosmakend verbonden aan dit nummer![]()
NOTHING TO LOSE AND IM HAVING A BAD DAY DONT MAKE ME TAKE IT OUT ON YOUU DING DING WOOP WOOP I AINT PLAYIN AROUND MAKE ONE FAST MOVE I TAKE YOU DOWN STEP BACK MOTHERFUCKER YOU DONT KNOW ME LIKE THATquote:
Oei, dat zal confronterend voor 'm zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:30 schreef Muisraket het volgende:
Shifto, hoe vaak eet jij wel niet pizza?![]()
Ik dacht ook alquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:32 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Oei, dat zal confronterend voor 'm zijn
Tis sowieso de intro van Wild Boysquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:30 schreef Muisraket het volgende:
Shifto, hoe vaak eet jij wel niet pizza?Bazennummer trouwens
, ik kende alleen maar Do You Dig Destruction van hen.
1x, oké, maar 2????!!!!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:33 schreef shifto het volgende:
[..]
Tis sowieso de intro van Wild Boys![]()
Maar ik denk 1 of 2x per week?
Confronterend? Bitch please...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:32 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Oei, dat zal confronterend voor 'm zijn
Niet als avond eten hoor, maar gewoon om half 12 savonds ofzo met matties, dat is veel gezonderquote:
NOujazeg, MR tochquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:32 schreef Muisraket het volgende:
Maar ik bedoel het positief: als je heeeel veel pizza gaat eten leef je minder lang.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Niet als avond eten hoor, maar gewoon om half 12 savonds ofzo met matties, dat is veel gezonder
Shoarma pizzaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Niet als avond eten hoor, maar gewoon om half 12 savonds ofzo met matties, dat is veel gezonder
O MIJN GOD WAT BEN JIJ BAZIGquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:32 schreef Muisraket het volgende:
Solly shifty.Maar ik bedoel het positief: als je heeeel veel pizza gaat eten leef je minder lang (niet dat het zo enorm snel gaat maar /care
en we willen je nog niet kwijt in dit topic.
Wat heeft ze?quote:
Ik heb het nooit op, maar de gedachte alleen al maakt me misselijk. Sowieso de smaak, maar ook het beeld van een kennis die die shoarmasaus in zijn haar (!) kreeg, brrr, dat was echt vies.quote:
1 is al redelijk veel, 2 is absurd.quote:
'shoarmasaus'. Best lekker, zo'n pizza. Pas nog gegeten met mijn liefquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik heb het nooit op, maar de gedachte alleen al maakt me misselijk. Sowieso de smaak, maar ook het beeld van een kennis die die shoarmasaus in zijn haar (!) kreeg, brrr, dat was echt vies.
Ja oke maar boeiend. De een eet 7 dagen brood en de ander 7 dagen mac.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
1 is al redelijk veel, 2 is absurd.
Als jij 2 pizzas per week eet word je mss ook een grote meid?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
1 is al redelijk veel, 2 is absurd.
Het is de enige pizza die ik lustquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik heb het nooit op, maar de gedachte alleen al maakt me misselijk. Sowieso de smaak, maar ook het beeld van een kennis die die shoarmasaus in zijn haar (!) kreeg, brrr, dat was echt vies.
quote:
Pff, papzak.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:37 schreef shifto het volgende:
[..]
Als jij 2 pizzas per week eet word je mss ook een grote meid?![]()
De een blijft redelijk gezond en de ander krijg op 40 jarige leeftijd al last van het metabool syndroom.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja oke maar boeiend. De een eet 7 dagen brood en de ander 7 dagen mac.
Ja, murphy en zijn wetquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]Nu ik zelf ook eindelijk weekend heb ben ik het al helemaal met je eens. Alleen balen dat het vandaag echt kloteweer is!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |