Ik moest weg dus ik kon geen hoi zeggenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het is wel heel ernstig als zelfs BDH geen goedemorgen tegen je zegt, had wel even ego-issues ja
U vraagt, wij draaien.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
OMFG
En nee, ook elektronische muziek in de ochtend/vroege middag op zaterdag mag van mij wel wat rustiger. Dit bijvoorbeeld.
nee tuurlijk nietquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:15 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Is die intro ergens van gesampled?
Die is awesome. Kijk ook eens de literal versionquote:
Gij baasch! Ben eerlijk gezegd geen grote Springsteen fan, maar dit nummer blijft goud.quote:
Balen, want de intro is erg gaaf vind ik.quote:
TE vet nummer!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
Push up, and shake it, baby shake that ass!
I love it when you feel like gettin nasty!
Jij zo stiekem aan haar tietjes zitten zekerquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:07 schreef DeJori het volgende:
Er zat gisteren een meisje op het terras, en die viel zo voorover met haar kop op tafel in slaap. Toen ze daar even lag, barfte ze het hele terras onder.
Ik moest lachen
Ja, wie ben jij nou eigenlijk precies?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:15 schreef MohMi het volgende:
[..]
*MarjoleinE *naam-nazi
En ik ben gevleid, als wij tot zover in je onderbewustzijn zijn doorgedrongen zijn we toch wel enorme bazen
The Boss is een baas.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:17 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gij baasch! Ben eerlijk gezegd geen grote Springsteen fan, maar dit nummer blijft goud.
[..]
Balen, want de intro is erg gaaf vind ik.
nvm, verkeerd gelezenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, wie ben jij nou eigenlijk precies?
Zij is a-w-e-s-o-m-equote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
De vraag is; wie ben ik nou eigenlijk niet?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
QFTquote:
Ik zeg alleen wat zij is, wie zij is gaat jou geen anushaar aan.quote:
Nog wat gedronken met S. gisterenavond?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zeg alleen wat zij is, wie zij is gaat jou geen anushaar aan.
Een anus heeft geen haar, your argument is invalid.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zeg alleen wat zij is, wie zij is gaat jou geen anushaar aan.
Gisteravond kon ik sowieso niet, dus neequote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nog wat gedronken met S. gisterenavond?
De jouwe wel. Woef.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Een anus heeft geen haar, your argument is invalid.
Niet als je hem regelmatig laat ontharen door je vriendjequote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Een anus heeft geen haar, your argument is invalid.
Ik bedoel na je repetitie, of was je wat wezen drinken met de mensen daarvan? Of daarna gewoon naar huis?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gisteravond kon ik sowieso niet, dus nee
Mental image.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:22 schreef DeJori het volgende:
[..]
Niet als je hem regelmatig laat ontharen door je vriendje
quote:
Voorspelbare reacties.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:22 schreef DeJori het volgende:
[..]
Niet als je hem regelmatig laat ontharen door je vriendje
Ik denk dat het genoeg zegt dat ik om half 4 nog achter de pc zatquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik bedoel na je repetitie, of was je wat wezen drinken met de mensen daarvan? Of daarna gewoon naar huis?
Waarom weet je dit?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[..]
Voorspelbare reacties.De huid om de anus heen heeft misschien haar, maar de anus zelf niet hoor.
Omdat het biologisch gezien fucking logisch is.quote:
Ik heb gisteren ook die-hard zitten FOK!ken!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik denk dat het genoeg zegt dat ik om half 4 nog achter de pc zat![]()
S. heb ik niet gesproken
Een extra grote neus heb jij toch ook niet veel baat bij?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Omdat het biologisch gezien fucking logisch is.
Of denk je dat de mens er evolutionair gezien baat bij heeft om met tarrels rond te lopen?
Weinig haartjes tussen ze tandenquote:
Ach is toch awesomequote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook die-hard zitten FOK!ken!Ergens mega kansloos maar ik had gewoon echt geen energie voor iets actievers.
Ik ook.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook die-hard zitten FOK!ken!Ergens mega kansloos maar ik had gewoon echt geen energie voor iets actievers.
Haten is verlaten.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:25 schreef Muisraket het volgende:
Bijdehand, for the love of all that is holy, gebruik de volgende keer alsjeblieft andere beeldspraak.
Ik hou me niet bezig met anale fascinaties.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Omdat het biologisch gezien fucking logisch is.
Of denk je dat de mens er evolutionair gezien baat bij heeft om met tarrels rond te lopen?
Je moest eens weten.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:25 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Een extra grote neus heb jij toch ook niet veel baat bij?
Waarom had je een ban dan? En echt 3 maanden, of had je gewoon geen zin om te mailen? Oh en geen kloon aangemaakt dus?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ook.
Vergeleken met de afgelopen 3 maanden.
Weet je wel tegen wie je het hebt?!quote:
Niet gekloond, geen zin om te mailen, en ik had het meer dan druk genoeg om me met fok bezig te houden.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Waarom had je een ban dan? En echt 3 maanden, of had je gewoon geen zin om te mailen? Oh en geen kloon aangemaakt dus?
Alsof jij mij verlaat (en vice versaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Weet je wel tegen wie je het hebt?!
True, true...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof jij mij verlaat (en vice versa)
Hoezo is datquote:
Ik heb deel 1 en deel 2 ook niet gespeeld! Ik game de laatste tijd heel weinig en dan heb ik liever een spel als Just Cause 2quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:30 schreef Kutstudent het volgende:
BDH, Mass effect 3 al gespeeld trouwens? Echt een van de beste spellen van de afgelopen 10 jaar. Het heeft serieus heel de franchise omhoog getild naar de 2e plek wat mij betreft tussen Assassin's Creed en Gears in, terwijl het eerst op nummer 6 van series ofzo stond voor mij.
Ik zou zeggen, neem rustig aan de tijd en doe een marathon, die 3 achter elkaar. Dan weet ik zeker, aan het einde zit je echt op het puntje van je stoel.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoezo is dat?
[..]
Ik heb deel 1 en deel 2 ook niet gespeeld! Ik game de laatste tijd heel weinig en dan heb ik liever een spel als Just Cause 2
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:33 schreef BarrieButsers het volgende:
Waarom ging ik door mijn nieuwsgierigheid het woord tarrel googlen.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:33 schreef BarrieButsers het volgende:
Waarom ging ik door mijn nieuwsgierigheid het woord tarrel googlen.
Even bij voorbaat: Ik heb hem nog niet gespeeld (deel 3) maar ben dat nog wel van plan. Wil je hem alsjeblieft niet spoileren?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, neem rustig aan de tijd en doe een marathon, die 3 achter elkaar. Dan weet ik zeker, aan het einde zit je echt op het puntje van je stoel.Het verhaal is zo sick goed.
Alleen de gameplay van deel 1.Dat is even doorbijten.
de vrouw gaat doodquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:34 schreef DeJori het volgende:
[..]
Even bij voorbaat: Ik heb hem nog niet gespeeld (deel 3) maar ben dat nog wel van plan. Wil je hem alsjeblieft niet spoileren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |