Ik snap het niet echtquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Haha wie die maat is boeit me niet zoveel, ik doelde op het feit dat het 'tegen ... zeggen' en 'aan ... vragen' is.
Gewoon basic Niederländisch, maar maakt niet uit, het is vroeg en je bent even breindood dus ik vergeef het je.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:51 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik snap het niet echt
ik ben breindood solly
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:23 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Je moest eens weten
Ik wou ammel vrouwen regelen, maar ik kon niet eens fatsoenlijk stil staan
Weet ikquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Get over it man. Gaat nog heel vaak gebeuren dit.
quote:
Goedemorgen!quote:
ik ookquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:07 schreef DeJori het volgende:
Er zat gisteren een meisje op het terras, en die viel zo voorover met haar kop op tafel in slaap. Toen ze daar even lag, barfte ze het hele terras onder.
Ik moest lachen
Nicequote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:07 schreef DeJori het volgende:
Er zat gisteren een meisje op het terras, en die viel zo voorover met haar kop op tafel in slaap. Toen ze daar even lag, barfte ze het hele terras onder.
Ik moest lachen
OMFGquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:07 schreef DeJori het volgende:
Ik moest lachen
Hahaha had je toch geen smoesje nodigquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:21 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik ben dus thuisgebleven van werk, en dit was de kutste uitgaansnacht ooit, want kennelijk heeft beveiliging tegen mij gezegd dat ik eruit moest gaan omdat ik te dronken was
*MarjoleinE *naam-naziquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:43 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
oh even een vraagje, geloof t of niet maar dit heb ik gisteren kennelijk tegen een maat gevraagd: 'hebben michel en marjolein een relatie?' en dat best vaak
omfg waarom
Is die intro ergens van gesampled?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |