Barriekarrie, barrienarrie, barrieke, barbabarrie... Oké, ik faal.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Barriekarrie, barrienarrie, barrieke, barbabarrie... Oké, ik faal.
pluissssmuisquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Barriekarrie, barrienarrie, barrieke, barbabarrie... Oké, ik faal.
Ik merkte al dat het niets was... Jij nog suggesties voor bijnamen voor Barrie?quote:
Ik weet niet... Irl naam lijkt een klein beetje opquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik merkte al dat het niets was... Jij nog suggesties voor bijnamen voor Barrie?
Dat is?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:53 schreef BarrieButsers het volgende:
Hebben jullie ook altijd last van een Bosch kwartietje?
Ooooh ja dat, nu weet ik het weer. Thanks.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Veel langer als een echt kwartiertje.. Alleen variabel
Instelling op FB: zichtbaar voor en dan je moeder eruit halen bij berichten.quote:
Neem dan geen facebookquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Instelling op FB: zichtbaar voor en dan je moeder eruit halen bij berichten.
Helemaal niks!!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je kan er zeker niks aan doen ofwel?
Geen facebook nemen omdat je moeder erop zit lijkt me een beetje drastisch.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Facebook, de site waar ik stiekem op zondag dingen kan terug lezen die ik van vrijdag en zaterdagavond ben vergeten.
Jij had toch geen FB?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Facebook, de site waar ik stiekem op zondag dingen kan terug lezen die ik van vrijdag en zaterdagavond ben vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |