quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Guttegut is niet goed voor je he. Zo wordt je nooit gezond oud
Niet meer doen MR we kunnen je hier niet missen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:32 schreef Muisraket het volgende:
[..]![]()
Maar serieus, het was vrij kut omdat ik aan het eind van de middag dus hele erge hoofdpijn had, erg misselijk en flauw was, omviel van de slaap en een ijsklontje was.
[..]
Het idee joepie niet zwanger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking about thinking of you. ♫
@ Die scooter: what the fuck man!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:31 schreef shifto het volgende:
[..]
Spekkies = welvaart = gelukHad ook in Afrika geboren kunnen zijn!
En ja auto ongelukken
Maar ik sta eerder te kijken van de keren dat ik op de scooter door rood reed met mijn ogen dicht omdat het spannend en stoer was
Conclusie: ik kan niet dood! En als ik wel dood ben hoor je me dat niet meer zeggen
[..]
Het idee joepie niet zwanger?Neuh, dan zou ik Maria moeten heten nl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging niet dood hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet meer doen MR we kunnen je hier niet missen., voelde me alleen een beetje brak.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
Jaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
@ Die scooter: what the fuck man!En @ dat laatste: ik moest lachen.
[..]
Neuh, dan zou ik Maria moeten heten nl.
[..]
Ik ging niet dood hoor, voelde me alleen een beetje brak.
Ja misschien door de wc bril toch.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
@ Die scooter: what the fuck man!En @ dat laatste: ik moest lachen.
[..]
Neuh, dan zou ik Maria moeten heten nl.
[..]
Ik ging niet dood hoor, voelde me alleen een beetje brak.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja misschien door de wc bril toch.
quote:
?!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja misschien door de wc bril toch.
Je wc-bril wel hoop ik.quote:
Hey goede muziekposter, ga eens doen wat in de OP staat.quote:
Moooooiquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Als je met fietsweer koud bedoeld, dan ja.
Weet ik, maar ik zeg vaak 'hey' als ik mensen aanspreek.quote:
Alleen als je een hele warme jas aan hebt en/of hard fietst. Want het is inderdaad verraderlijk koud.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |