ditquote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:00 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Nog steeds geen protips gevraagd bij Run2Day?
quote:
quote:Beste Guppy,
Leuk dat je zondag 9 september aan de start verschijnt van de 6 Engelse Mijl bij de 27e editie van de Rabo Bridge to Bridge-loop.
Je kunt je startnummer en loopchip op zaterdag 8 en zondag 9 september ophalen. We werken voor de hardlooponderdelen opnieuw met de Ipico-chip. Als je je voor 27 augustus hebt ingeschreven, wordt je voornaam op je startnummer gedrukt, zo kun je onderweg worden aangemoedigd door het publiek! Begin september krijg je meer informatie over de afhaalprocedure (o.a. locatie en tijden).
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws en ontwikkelingen rondom de Bridge to Bridge 2012, maar ook bijvoorbeeld van (loop-)tips en acties van onze sponsors? Hou dan bridgetobridge.nl in de gaten en volg ons op Twitter (@bridgetobridge) en like onze Facebookpagina (Facebook.com/bridgetobridge).
Succes met de voorbereidingen en graag tot zondag 9 september!
Organisatie Bridge to Bridge
T: 026-3763431
E: inschrijven@bridgetobridge.nl
I: www.bridgetobridge.nl
dat noem ik spijkers met koppen slaan Guppy, way to go!!quote:
yup, zo lang AC in de lappenmand zit met verkoudheidquote:
Yeah!! M'n mama en zusje hebben zich ook al opgegeven, bijna tegelijkertijd. Want ik heb ze aan de telefoon. Nu hopen we op opeenvolgende startnummersquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat noem ik spijkers met koppen slaan Guppy, way to go!!
Zonder schema kan je lopen, maar je moet dan in de gaten houden dat je niet meer dan 10% vd tijd cq afstand vergroot per week.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:34 schreef datisstom het volgende:
Ik vraag me af hoe jullie zonder schema zelfstandig naar een bepaalde afstand toe werken. Ik bedoel, zonder schema weet je ook niet wat het beste is natuurlijk.
(al was het voor mij meer een richtlijn)
Jasje heb ik al een jaar of 5quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
woooww, in je nieuwe jasje...hot chick!!
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jasje heb ik al een jaar of 5
En weer terug![]()
~5km in 29.10
[ afbeelding ]
Er zat gewoon géén zuurstof in de lucht, leek 't wel!
Nope, gewoon een heel groot lelijk sporthorloge!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:17 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Vreemde guinnes is dat. Zelf heb ik liever killkenny.
Ook een garmin gebruiker zo te zien.
Doet 'ie verder nog wat?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nope, gewoon een heel groot lelijk sporthorloge!
Euh, er zit een hartslagmeter bij die ik al in geen eeuwen gebruikt heb... en hij laat ook de datum zien!quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Euh, er zit een hartslagmeter bij die ik al in geen eeuwen gebruikt heb... en hij laat ook de datum zien!
Ik loop eigenlijk nooit met schema's. 4 jaar geleden ben ik begonnen op 135 kilo. om de dag 30 seconden rennen, omdat ik erna gewoon al bek af was. (ernstig jaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:34 schreef datisstom het volgende:
Ik vraag me af hoe jullie zonder schema zelfstandig naar een bepaalde afstand toe werken. Ik bedoel, zonder schema weet je ook niet wat het beste is natuurlijk.
(al was het voor mij meer een richtlijn)
ja helaas nog steeds, gisteren naar sportschool geweest dat ging ook maar matig.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
yup, zo lang AC in de lappenmand zit met verkoudheid
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:30 schreef MvN_Rdam het volgende:
[..]
Ik loop eigenlijk nooit met schema's. 4 jaar geleden ben ik begonnen op 135 kilo. om de dag 30 seconden rennen, omdat ik erna gewoon al bek af was. (ernstig ja)
Vanaf dat moment ben ik gaan opbouwen, totdat ik mijn streefgewicht had bereikt. ik weeg nu 77 kilo bij een lengte van 1m87, dus ik mag niet klagen. Ik hoor wel eens dat je nooit zomaar moet beginnen met rennen omdat het niet goed is voor je spieren en pezen, maar ik ben van mening dat je gewoon goed naar je lichaam moet luisteren.
Ik loop nu tussen de 55 en 75 KM per week. Nog nooit een blessure gehad. En als mijn lichaam zegt dat het vandaag geen zin heeft ga ik lekker lui op de bank en sla ik een dagje of 2 over.
Voor de rest niet teveel bezig zijn met alle dingen eromheen maar gewoon lekker lopen, en vooral niet eigenwijs zijn
Dit. Niet zeiken maar gewoon gaan rennen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:06 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]Onwijs veel respect voor wat je bereikt hebt.
Ja, fuck schema's!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:07 schreef datisstom het volgende:
[..]
Dit. Niet zeiken maar gewoon gaan rennen.
wie was het dan die net een nieuw jasje had?quote:
GotC volgens mijquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wie was het dan die net een nieuw jasje had?
hot chick blijft gewoon staan hoor ;
Held! Ik kan me voorstellen dat het in het eerste jaar het vooral een frustratie is dat je het maar heel even kunt volhouden, maar groot respect dat je op eigen kracht dit voor elkaar hebt gekregenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:30 schreef MvN_Rdam het volgende:
[..]
Ik loop eigenlijk nooit met schema's. 4 jaar geleden ben ik begonnen op 135 kilo. om de dag 30 seconden rennen, omdat ik erna gewoon al bek af was. (ernstig ja)
Vanaf dat moment ben ik gaan opbouwen, totdat ik mijn streefgewicht had bereikt. ik weeg nu 77 kilo bij een lengte van 1m87, dus ik mag niet klagen. Ik hoor wel eens dat je nooit zomaar moet beginnen met rennen omdat het niet goed is voor je spieren en pezen, maar ik ben van mening dat je gewoon goed naar je lichaam moet luisteren.
Ik loop nu tussen de 55 en 75 KM per week. Nog nooit een blessure gehad. En als mijn lichaam zegt dat het vandaag geen zin heeft ga ik lekker lui op de bank en sla ik een dagje of 2 over.
Voor de rest niet teveel bezig zijn met alle dingen eromheen maar gewoon lekker lopen, en vooral niet eigenwijs zijn
inderdaad, ik kan de succes story van Swets maar dit is er ook eentje die genoemd mag worden!!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:06 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]Onwijs veel respect voor wat je bereikt hebt.
En die van mij dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, ik kan de succes story vna Swets maar dit is er ook eentje die genoemd mag worden!!
prima poging om de laatste vrienden die je hier hebt ook kwijt te rakenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:10 schreef datisstom het volgende:
[..]
Precies! Rennen zullen ze, die vetzakken!
Jouw verhaal mag ook genoemd worden ja, maar dan in de categorie van enorme betweters die totaal geen boodschap hebben aan adviezen van mensen die al 10.000 kilometer loopervaring hebben.quote:
Ook een hot chick!quote:
Vergeet niet de blessures.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:12 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Jouw verhaal mag ook genoemd worden ja, maar dan in de categorie van enorme betweters die totaal geen boodschap hebben aan adviezen van mensen die al 10.000 kilometer loopervaring hebben.
Mijlen maken jongen!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
oke, zo de tas in pakken en dan run, run run
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |