ditquote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:00 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Nog steeds geen protips gevraagd bij Run2Day?
quote:
quote:Beste Guppy,
Leuk dat je zondag 9 september aan de start verschijnt van de 6 Engelse Mijl bij de 27e editie van de Rabo Bridge to Bridge-loop.
Je kunt je startnummer en loopchip op zaterdag 8 en zondag 9 september ophalen. We werken voor de hardlooponderdelen opnieuw met de Ipico-chip. Als je je voor 27 augustus hebt ingeschreven, wordt je voornaam op je startnummer gedrukt, zo kun je onderweg worden aangemoedigd door het publiek! Begin september krijg je meer informatie over de afhaalprocedure (o.a. locatie en tijden).
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws en ontwikkelingen rondom de Bridge to Bridge 2012, maar ook bijvoorbeeld van (loop-)tips en acties van onze sponsors? Hou dan bridgetobridge.nl in de gaten en volg ons op Twitter (@bridgetobridge) en like onze Facebookpagina (Facebook.com/bridgetobridge).
Succes met de voorbereidingen en graag tot zondag 9 september!
Organisatie Bridge to Bridge
T: 026-3763431
E: inschrijven@bridgetobridge.nl
I: www.bridgetobridge.nl
dat noem ik spijkers met koppen slaan Guppy, way to go!!quote:
yup, zo lang AC in de lappenmand zit met verkoudheidquote:
Yeah!! M'n mama en zusje hebben zich ook al opgegeven, bijna tegelijkertijd. Want ik heb ze aan de telefoon. Nu hopen we op opeenvolgende startnummersquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat noem ik spijkers met koppen slaan Guppy, way to go!!
Zonder schema kan je lopen, maar je moet dan in de gaten houden dat je niet meer dan 10% vd tijd cq afstand vergroot per week.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:34 schreef datisstom het volgende:
Ik vraag me af hoe jullie zonder schema zelfstandig naar een bepaalde afstand toe werken. Ik bedoel, zonder schema weet je ook niet wat het beste is natuurlijk.
(al was het voor mij meer een richtlijn)
Jasje heb ik al een jaar of 5quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
woooww, in je nieuwe jasje...hot chick!!
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jasje heb ik al een jaar of 5
En weer terug![]()
~5km in 29.10
[ afbeelding ]
Er zat gewoon géén zuurstof in de lucht, leek 't wel!
Nope, gewoon een heel groot lelijk sporthorloge!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:17 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Vreemde guinnes is dat. Zelf heb ik liever killkenny.
Ook een garmin gebruiker zo te zien.
Doet 'ie verder nog wat?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nope, gewoon een heel groot lelijk sporthorloge!
Euh, er zit een hartslagmeter bij die ik al in geen eeuwen gebruikt heb... en hij laat ook de datum zien!quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Euh, er zit een hartslagmeter bij die ik al in geen eeuwen gebruikt heb... en hij laat ook de datum zien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |