Absoluut, actief steeds invullen en ermee bezig zijn helpt sowieso.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
achteraf he No-P
maar even zonder gekheid, ik denk dat de challenge in dit toppic voor heel wat mensen motiverend werkt
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
achteraf he No-P
maar even zonder gekheid, ik denk dat de challenge in dit toppic voor heel wat mensen motiverend werkt
ik op die van mijn Nokia 3310quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:17 schreef SEMTEX het volgende:
*tap tap* aan het wachten tot mijn iphone batterij bijgeladen is
Ligt eraan welke afstand je gaat lopen, bij een HM zou ik zeker 4 a 5 dagen rust nemen. Google tapering off of taperen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:15 schreef MvN_Rdam het volgende:
Wat een demotiverend weer zeg! In vergelijking met de afgelopen dagen.
Zometeen toch maar eens een klein 8 KM rondje gaan lopen.
Voor de ervaren duurlopers onder ons, wat raden jullie aan in de laatste week voor een lange afstandswedstrijd? Tijd is niet belangrijk, het uitlopen wel.
De laatste week nog een paar keer goed trainen of het vooral rustig aan doen?
Ik zat ook aan zo'n opzet te denken, maar daarvoor wil ik de 10km op de nurburgring gaan lopen twee weken ervoor.. Op zich kan het geen kwaad, heb er in m'n schema al min of meer rekening mee gehouden dat ik ze beide ga lopen..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik zou de BtB als een training in plannen en geen PR willen lopen, anders zou je die dat waarschijjnlijk een lange duurloop gedaan hebben dus waarom dan niet met gelijkgestemde mensen..
En dan de week erop er voor gaan tijdens de DtD
Dan zou ik zeker 5 dagen rust pakken, misschien een paar hele kleine loopjes van een km of 3/4 en daarna flink wat koolhydraten eten.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:25 schreef MvN_Rdam het volgende:
Het gaat om een hele marathon slacker. Omdat het mn eerste word weet ik dus niet zo goed hoe ik dat het beste kan aanpakken met de rustdagen. Voor een halve nam ik 2 rustdagen, maar dat is voor een hele te weinig denk ik?
als ik de marathon zou doen zou ik minimaal 1 week van te voren geen lange duurloop meer doen. Als de loop op zondag is, bijvoorbeeld als laatste op woensdag nog een ontspannen 10k loopjequote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:25 schreef MvN_Rdam het volgende:
Het gaat om een hele marathon slacker. Omdat het mn eerste word weet ik dus niet zo goed hoe ik dat het beste kan aanpakken met de rustdagen. Voor een halve nam ik 2 rustdagen, maar dat is voor een hele te weinig denk ik?
woooww, in je nieuwe jasje...hot chick!!quote:
quote:
is een willekeurig schema dan goed voor iedereen?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:34 schreef datisstom het volgende:
Ik vraag me af hoe jullie zonder schema zelfstandig naar een bepaalde afstand toe werken. Ik bedoel, zonder schema weet je ook niet wat het beste is natuurlijk.
(al was het voor mij meer een richtlijn)
ik denk dat iedereen ombewust toch een schema volgt, als je naar je lichaam luister dan weet je vanzelf wel dat 4 x 10km per week te veel van het goede is dan dat je beter resultaat bereik met af en toe een tempoloop ter tussen door.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:34 schreef datisstom het volgende:
Ik vraag me af hoe jullie zonder schema zelfstandig naar een bepaalde afstand toe werken. Ik bedoel, zonder schema weet je ook niet wat het beste is natuurlijk.
(al was het voor mij meer een richtlijn)
Wat bedoel je met 'mijn schema' ?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:36 schreef The_Hives het volgende:
[..]
is een willekeurig schema dan goed voor iedereen?
Ik geloof niet in schema's maar lopen op gevoel. Anderen zweren erbij. Net wat je zelf prettig vind. Maar waar iedereen het wel over eens is, dat jouw schema belabberd is.
leuk dat je je even voorstel, welkom en veel loopplezier!!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:37 schreef kapiteintje het volgende:
Hoi, ik zal me even voorstellen:
Ik ben kapiteintje, ik ben heel actief op Fok! maar kom voornamelijk in VBL. Sinds een paar weken heb ik het hardlopen weer opgepakt en probeer ik naast het voetballen wat extra te sporten. Ik loop met name om af te vallen (gewoon om afgetraind te worden) en meer conditie te krijgen.
Tegenwoordig doe ik dit voornamelijk op straat (door de stad) en ben nu op het punt dat ik wat serieuzer wil gaan trainen. Misschien een halve marathon als doel stellen zelfs. Nu hoop ik hier wat vaker te komen en wat tips mee te krijgen van ervaren lopers over rusten/voeding/trainingswijze etc.
Zo, nu weten jullie ook wat meer over mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |