10 EM en een beetje... off road run door de bossen heenquote:
voor GotC en MB....quote:
Ik ren op een respectabele 12 km/h, al zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:17 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Heb geen zin om alles door te gaan spitten, maar gezien jouw niveau zullen het vast geen al te zware blessures zijn geweest.
Nice.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
10 EM en een beetje... off road run door de bossen heen
Jij bent de baas boven baasquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:19 schreef datisstom het volgende:
[..]
Ik ren op een respectabele 12 km/h, al zeg ik het zelf.
er zitten wel een paar vervelende klimmen in, volgens mij is het grootste hoogteverschil 300 meter over 3kmquote:
Ah, daar ben je dan eindelijk. Help me eens een beetje tegen deze gemene mensen, zelfspot kunnen ze niet waarderen schijnbaar.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:21 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Jij bent de baas boven baasEigenlijk moeten we je vergelijken met dat irritante neefje wat stiekem wel een beetje schattig is.
Dat is wel langzaam, je zou eens 14 km/h moeten proberen!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:19 schreef datisstom het volgende:
[..]
Ik ren op een respectabele 12 km/h, al zeg ik het zelf.
en die je geen schop onder zijn hol mag geven omdat je dan ruzie krijgt met mama of papaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:21 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Jij bent de baas boven baasEigenlijk moeten we je vergelijken met dat irritante neefje wat stiekem wel een beetje schattig is.
Ik vind hem ook best schattigquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:21 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
als hot running chicks zoals jij en GotC langs lopen let er niemand meer op het tempoquote:
Vader heb ik niet echt en moeder is psychisch ziek.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en die je geen schop onder zijn hol mag geven omdat je dan ruzie krijgt met mama of papa
ik ook niet, ik probeer mijn frustraties weg te lopenquote:
Lekker hoor, 10% meepikkenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
er zitten wel een paar vervelende klimmen in, volgens mij is het grootste hoogteverschil 300 meter over 3km
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als hot running chicks zoals jij en GotC langs lopen let er niemand meer op het tempo
edit: ik zie dat we Viking vergeten
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Ik heb nog geen foto van mezelf in hardlooppakje gepost. Eens kijken of ik er één heb
.
ik heb me even verkeken, het is over 5.5kmquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:25 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Lekker hoor, 10% meepikkenI
Ik vind dat op de fiets al geen pretje, laat staan lopend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zie dat bij het naderen van de 40, vrouwen niet meer meetellenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als hot running chicks zoals jij en GotC langs lopen let er niemand meer op het tempo
edit: ik zie dat we Viking vergeten
Dan knippen vrouwen hun haren kort.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:31 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik zie dat bij het naderen van de 40, vrouwen niet meer meetellen
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:31 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik zie dat bij het naderen van de 40, vrouwen niet meer meetellen
Alleen de psychisch zieke vrouwen...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:33 schreef datisstom het volgende:
[..]
Dan knippen vrouwen hun haren kort.
Echt niet! No way dat mijn haar boven mijn schouderbladen komt! (en nee, al helemaal niet rood.. gewoon natural blond!)quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:33 schreef datisstom het volgende:
[..]
Dan knippen vrouwen hun haren kort.
Dat! Maar dan bedoeld met een t.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:34 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Dat is stom is nog gewoon erg jong en weet daarom nog niet hoe hij beter wat genuanceerder kan zijn. Laten we daar gewoon wat rekening mee houden en dan maar gewoon denken dat is stom maar. Hij bedoeld het niet zo kwaad.
waarom kom ik nu nooit zulke vrouwen tegen tijdens mijn rondjes?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:34 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoppa, vorig jaar juni. Zal dit weekend ofzo weer een maken, eens kijken of ik al verschil zie.
Doe ook maar een na-foto danquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:36 schreef E.T. het volgende:
Maar goed, zal vragen of Swets morgen een foto maakt, voor ik m'n rondje ga lopen
Dan staat alleen je kont in volle glorie op fok liefje. Als je iets genuanceerds wil kan je beter de spiegel pakkenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:36 schreef E.T. het volgende:
Maar goed, zal vragen of Swets morgen een foto maakt, voor ik m'n rondje ga lopen
Wat wil je hiermee zeggen? Dat 3/4 van de Nederlandse vrouwen psychisch ziek is?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Alleen de psychisch zieke vrouwen...
Soms mag je ook zelf je eigen rommel opruimen he, dat noemen ze pedagogisch bezig zijn (van mijn kant dan). @de rest niet zo pesten he, dat is stom (hehehehe).quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:22 schreef datisstom het volgende:
[..]
Ah, daar ben je dan eindelijk. Help me eens een beetje tegen deze gemene mensen, zelfspot kunnen ze niet waarderen schijnbaar.
Dit is niet van toepassing op mij, écht niet. Echt niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:40 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Soms mag je ook zelf je eigen rommel opruimen he, dat noemen ze pedagogisch bezig zijn (van mijn kant dan). @de rest niet zo pesten he, dat is stom (hehehehe).
Waarom heb ik nu dit idee in m'n hoofd zitten?
[ afbeelding ]
Ik zie ze ook wel eens met Tena's lopen..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:42 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Van achter zie ik ze dan ook het meest de hardlopende vrouwen in tights. En dat is heel af en toe geen prettig gezicht. Een extra motivatie om er wat sneller er voorbij te zijn.
oke, ik hap....dat moet toch geen probleem zijn met jouw snelheden?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:49 schreef datisstom het volgende:
Ik ben trouwens nog maar 1 keer een andere hardloper tegengekomen. Ik voelde me wel even heel special toe. Ik haar voorbij rende.
Moet dit nou hardop gezegd worden?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:48 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik zie ze ook wel eens met Tena's lopen..
zichtbaar door die tight heen
Ik vraag me eigenlijk af waar jullie überhaupt allemaal op letten tijdens het lopenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:53 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Moet dit nou hardop gezegd worden?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:56 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Kijken de dames hier eigenlijk naar heren in hardloop kleding? Soms heb ik wel het idee dat sommige mensen die ik tegemoet loop redelijk richting kruis kijken.
Ik beken..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:56 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Kijken de dames hier eigenlijk naar heren in hardloop kleding? Soms heb ik wel het idee dat sommige mensen die ik tegemoet loop redelijk richting kruis kijken.
Wishful thinking on your part I guessquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:56 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
inderdaad, dit zou een ban moeten wezenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:53 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Moet dit nou hardop gezegd worden?
Dat doet mij denken aan een hardloper die in de duinen naast mij kwam lopen. Vertelde dat hij het zo lekker vond om naakt te zijn onder zijn korte vlinderbroekje. Snel andere richting op.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:56 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Ik niet, kijk eigenlijk altijd naar het gezicht.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:56 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:59 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dat doet mij denken aan een hardloper die in de duinen naast mij kwam lopen. Vertelde dat hij het zo lekker vond om naakt te zijn onder zijn korte vlinderbroekje. Snel andere richting op.
Interessante vraag! Mijn situatie komt bijna exact overeen met wat je beschrijft. (behalve dat ik niet veel kilo's kwijtwil, maar gewoon soort van wil droogtrainen.)quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik niet, kijk eigenlijk altijd naar het gezicht.
Nu ik hier toch ben: zijn er nog mensen die krachttraining naast het hardlopen doen? Ik gaf al eens aan dat ik wel wat kilootjes kwijt wil, ik let al behoorlijk op m'n voeding en doe dus zo'n drie keer per week een les Evy. Doe je dan bijv. KT voor het hardlopen, na het hardlopen of juist op een andere dag? Zijn er oefeningen die aan te raden zijn voor thuis? Voor een sportschool heb ik voorlopig geen geld. Gewichtjes kan ik wel naar kijken. Wilde namelijk vanaf halverwege Evy (en dat is volgende week al!) er namelijk ook wat KT bij gaan doen, maar geen idee hoe of wat en ik wil ook niet zomaar wat lopen prutsen.
das ranzig!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:59 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dat doet mij denken aan een hardloper die in de duinen naast mij kwam lopen. Vertelde dat hij het zo lekker vond om naakt te zijn onder zijn korte vlinderbroekje. Snel andere richting op.
Ik zit mobiel.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:06 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon even lezen in het forumoverzicht.
Ik doe het de dag voor het hardlopen, in de sportschool. De oefeningen die ik doe kan je ook thuis doen, ben je alleen 1000 euro kwijt aan zut...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nu ik hier toch ben: zijn er nog mensen die krachttraining naast het hardlopen doen? Ik gaf al eens aan dat ik wel wat kilootjes kwijt wil, ik let al behoorlijk op m'n voeding en doe dus zo'n drie keer per week een les Evy. Doe je dan bijv. KT voor het hardlopen, na het hardlopen of juist op een andere dag? Zijn er oefeningen die aan te raden zijn voor thuis? Voor een sportschool heb ik voorlopig geen geld. Gewichtjes kan ik wel naar kijken. Wilde namelijk vanaf halverwege Evy (en dat is volgende week al!) er namelijk ook wat KT bij gaan doen, maar geen idee hoe of wat en ik wil ook niet zomaar wat lopen prutsen.
Daarom ben ik dus op zoek naar dingen die je kunt doen met zeg een matje en wat gewichten. Ik hoop binnenkort weer een bijbaantje te vinden, dan kan er vast wel een abo voor de sportschool vanaf, maar nu moet ik het echt doen met thuis.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:08 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik doe het de dag voor het hardlopen, in de sportschool. De oefeningen die ik doe kan je ook thuis doen, ben je alleen 1000 euro kwijt aan zut...
Als je alleen krachttraining voor je benen wilt doen kan ik je aanraden te gaan spinnen. Doe ik ook een uurtje per week en persoonlijk vind ik dat leuker dan met gewichten werken.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ook gezien in Kennermerduinen, had alleen een shirt aanquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:07 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Ik loop veel rond een recreatieplas. Het weer was niet al te best, dus er waren weinig mensen. Tijdens mijn eerste rondje komt er iemand voorbij fietsen met een lang t-shirt aan. Waarvan ik dacht heeft hij er wel wat onder aan. De tweede keer dat ik hem tegenkwam had hij zijn t-shirt uit en alleen een klein zwembroekje aan. De derde keer kwam hij wel erg rap aan fietsen. En ja hoor dit keer had hij nog minder aan.
squat, biceps, triceps, borst, buik.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daarom ben ik dus op zoek naar dingen die je kunt doen met zeg een matje en wat gewichten. Ik hoop binnenkort weer een bijbaantje te vinden, dan kan er vast wel een abo voor de sportschool vanaf, maar nu moet ik het echt doen met thuis.
En de specifieke oefeningen daarvoor? Heb je een goede site bijvoorbeeld die je gebruikt?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
squat, biceps, triceps, borst, buik.
Nou gewoon een beetje googlenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En de specifieke oefeningen daarvoor? Heb je een goede site bijvoorbeeld die je gebruikt?
quote:
squats, stiff legged dead lifts, bankdrukken, (side)plankenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En de specifieke oefeningen daarvoor? Heb je een goede site bijvoorbeeld die je gebruikt?
Rennen waar het kan ja, je moet je lichaam niet kapot lopen. Je hebt er maar 1 hequote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:07 schreef datisstom het volgende:
[..]
Dit. Niet zeiken maar gewoon gaan rennen.
Je bent toch wel een rare hequote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:49 schreef datisstom het volgende:
Ik ben trouwens nog maar 1 keer een andere hardloopster tegengekomen. Ik voelde me wel even heel special toen ik haar voorbij rende.
Netjes!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:31 schreef SEMTEX het volgende:
Heb heerlijk gelopen, 10km in een uurtje. Fris hoofd, mijn tijden verbeterd en ik voelde me top!
Ja, maar 9 van de 10 mensen met overgewicht blijven maar zeuren of gaan over op een lullig dieet.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:29 schreef MvN_Rdam het volgende:
[..]
Rennen waar het kan ja, je moet je lichaam niet kapot lopen. Je hebt er maar 1 he
Vind ik wel! Ben benieuwd of er morgen door het weer afvallers zijn bij het loopgroepjequote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:36 schreef MvN_Rdam het volgende:
[..]
Netjes!
Beetje jammer van het weer alleen he?
Persoonlijk vind ik het juist nu perfect loopweerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Vind ik wel! Ben benieuwd of er morgen door het weer afvallers zijn bij het loopgroepje
Echt? Hoezo?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:44 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het juist nu perfect loopweer
Ik vind dit helemaal niets. geef mij maar een graden of 17-18 met een heerlijk lentezonnetje erbij!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:44 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Ik vind de temperatuur ook wel oké, maar het ziet er zo sneu uit!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:44 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Daar vrees ik een beetje voor als ik in juni met m'n moeder en zusje in Roosendaal moet gaan lopenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:49 schreef GotC het volgende:
Persoonlijk heb ik liever dit weer dan 25 graden qua loopweer
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:49 schreef motorbloempje het volgende:
Bewolkt maar droog bij begin (eenmaal onderweg mag 't wel gaan regenen) en tussen de 0 en max 15 graden bij voorkeur. Héérlijk. Alles daarboven vind ik eigenlijk al te warm om te lopenMaar ik blijf 't wel doen!
Maar dan wel nog zon erbij want grauwe weer was echt te sombertjesquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:44 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Daar vrees ik een beetje voor als ik in juni met m'n moeder en zusje in Roosendaal moet gaan lopenin fucking juni
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellenMaar komt goed! Flink wennen van tevoren en goed drinken. Oh, en kleden alsof het nog 10 graden warmer is (in juni
!)
Doe eens normaal!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]![]()
Ach, en wie weet in het straks tegen die tijd wel weer een horrorzomermaak ik me druk om niks
Oh jaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:02 schreef MvN_Rdam het volgende:
[..]
Doe eens normaal!![]()
We krijgen een fantastische zomer!
Graadje of 12 vind ik ideaal, omdat ik dan prima op temperatuur blijf. Met 17 graden en zon sta ik na een paar kilometer al op ontploffenquote:
Dauwtrappen met een lentezonnetje en iets boven de 10 graden; genietenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:49 schreef motorbloempje het volgende:
Bewolkt maar droog bij begin (eenmaal onderweg mag 't wel gaan regenen) en tussen de 0 en max 15 graden bij voorkeur. Héérlijk. Alles daarboven vind ik eigenlijk al te warm om te lopenMaar ik blijf 't wel doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |