10 EM en een beetje... off road run door de bossen heenquote:
voor GotC en MB....quote:
Ik ren op een respectabele 12 km/h, al zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:17 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Heb geen zin om alles door te gaan spitten, maar gezien jouw niveau zullen het vast geen al te zware blessures zijn geweest.
Nice.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
10 EM en een beetje... off road run door de bossen heen
Jij bent de baas boven baasquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:19 schreef datisstom het volgende:
[..]
Ik ren op een respectabele 12 km/h, al zeg ik het zelf.
er zitten wel een paar vervelende klimmen in, volgens mij is het grootste hoogteverschil 300 meter over 3kmquote:
Ah, daar ben je dan eindelijk. Help me eens een beetje tegen deze gemene mensen, zelfspot kunnen ze niet waarderen schijnbaar.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:21 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Jij bent de baas boven baasEigenlijk moeten we je vergelijken met dat irritante neefje wat stiekem wel een beetje schattig is.
Dat is wel langzaam, je zou eens 14 km/h moeten proberen!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:19 schreef datisstom het volgende:
[..]
Ik ren op een respectabele 12 km/h, al zeg ik het zelf.
en die je geen schop onder zijn hol mag geven omdat je dan ruzie krijgt met mama of papaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:21 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Jij bent de baas boven baasEigenlijk moeten we je vergelijken met dat irritante neefje wat stiekem wel een beetje schattig is.
Ik vind hem ook best schattigquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:21 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
als hot running chicks zoals jij en GotC langs lopen let er niemand meer op het tempoquote:
Vader heb ik niet echt en moeder is psychisch ziek.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en die je geen schop onder zijn hol mag geven omdat je dan ruzie krijgt met mama of papa
ik ook niet, ik probeer mijn frustraties weg te lopenquote:
Lekker hoor, 10% meepikkenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
er zitten wel een paar vervelende klimmen in, volgens mij is het grootste hoogteverschil 300 meter over 3km
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als hot running chicks zoals jij en GotC langs lopen let er niemand meer op het tempo
edit: ik zie dat we Viking vergeten
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Ik heb nog geen foto van mezelf in hardlooppakje gepost. Eens kijken of ik er één heb
.
ik heb me even verkeken, het is over 5.5kmquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:25 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Lekker hoor, 10% meepikkenI
Ik vind dat op de fiets al geen pretje, laat staan lopend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zie dat bij het naderen van de 40, vrouwen niet meer meetellenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als hot running chicks zoals jij en GotC langs lopen let er niemand meer op het tempo
edit: ik zie dat we Viking vergeten
Dan knippen vrouwen hun haren kort.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:31 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik zie dat bij het naderen van de 40, vrouwen niet meer meetellen
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:31 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik zie dat bij het naderen van de 40, vrouwen niet meer meetellen
Alleen de psychisch zieke vrouwen...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:33 schreef datisstom het volgende:
[..]
Dan knippen vrouwen hun haren kort.
Echt niet! No way dat mijn haar boven mijn schouderbladen komt! (en nee, al helemaal niet rood.. gewoon natural blond!)quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:33 schreef datisstom het volgende:
[..]
Dan knippen vrouwen hun haren kort.
Dat! Maar dan bedoeld met een t.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:34 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Dat is stom is nog gewoon erg jong en weet daarom nog niet hoe hij beter wat genuanceerder kan zijn. Laten we daar gewoon wat rekening mee houden en dan maar gewoon denken dat is stom maar. Hij bedoeld het niet zo kwaad.
waarom kom ik nu nooit zulke vrouwen tegen tijdens mijn rondjes?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:34 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoppa, vorig jaar juni. Zal dit weekend ofzo weer een maken, eens kijken of ik al verschil zie.
Doe ook maar een na-foto danquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:36 schreef E.T. het volgende:
Maar goed, zal vragen of Swets morgen een foto maakt, voor ik m'n rondje ga lopen
Dan staat alleen je kont in volle glorie op fok liefje. Als je iets genuanceerds wil kan je beter de spiegel pakkenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:36 schreef E.T. het volgende:
Maar goed, zal vragen of Swets morgen een foto maakt, voor ik m'n rondje ga lopen
Wat wil je hiermee zeggen? Dat 3/4 van de Nederlandse vrouwen psychisch ziek is?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Alleen de psychisch zieke vrouwen...
Soms mag je ook zelf je eigen rommel opruimen he, dat noemen ze pedagogisch bezig zijn (van mijn kant dan). @de rest niet zo pesten he, dat is stom (hehehehe).quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:22 schreef datisstom het volgende:
[..]
Ah, daar ben je dan eindelijk. Help me eens een beetje tegen deze gemene mensen, zelfspot kunnen ze niet waarderen schijnbaar.
Dit is niet van toepassing op mij, écht niet. Echt niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:40 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Soms mag je ook zelf je eigen rommel opruimen he, dat noemen ze pedagogisch bezig zijn (van mijn kant dan). @de rest niet zo pesten he, dat is stom (hehehehe).
Waarom heb ik nu dit idee in m'n hoofd zitten?
[ afbeelding ]
Ik zie ze ook wel eens met Tena's lopen..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:42 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Van achter zie ik ze dan ook het meest de hardlopende vrouwen in tights. En dat is heel af en toe geen prettig gezicht. Een extra motivatie om er wat sneller er voorbij te zijn.
oke, ik hap....dat moet toch geen probleem zijn met jouw snelheden?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:49 schreef datisstom het volgende:
Ik ben trouwens nog maar 1 keer een andere hardloper tegengekomen. Ik voelde me wel even heel special toe. Ik haar voorbij rende.
Moet dit nou hardop gezegd worden?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:48 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik zie ze ook wel eens met Tena's lopen..
zichtbaar door die tight heen
Ik vraag me eigenlijk af waar jullie überhaupt allemaal op letten tijdens het lopenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:53 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Moet dit nou hardop gezegd worden?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:56 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Kijken de dames hier eigenlijk naar heren in hardloop kleding? Soms heb ik wel het idee dat sommige mensen die ik tegemoet loop redelijk richting kruis kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |