10 EM en een beetje... off road run door de bossen heenquote:
voor GotC en MB....quote:
Ik ren op een respectabele 12 km/h, al zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:17 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Heb geen zin om alles door te gaan spitten, maar gezien jouw niveau zullen het vast geen al te zware blessures zijn geweest.
Nice.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
10 EM en een beetje... off road run door de bossen heen
Jij bent de baas boven baasquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:19 schreef datisstom het volgende:
[..]
Ik ren op een respectabele 12 km/h, al zeg ik het zelf.
er zitten wel een paar vervelende klimmen in, volgens mij is het grootste hoogteverschil 300 meter over 3kmquote:
Ah, daar ben je dan eindelijk. Help me eens een beetje tegen deze gemene mensen, zelfspot kunnen ze niet waarderen schijnbaar.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:21 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Jij bent de baas boven baasEigenlijk moeten we je vergelijken met dat irritante neefje wat stiekem wel een beetje schattig is.
Dat is wel langzaam, je zou eens 14 km/h moeten proberen!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:19 schreef datisstom het volgende:
[..]
Ik ren op een respectabele 12 km/h, al zeg ik het zelf.
en die je geen schop onder zijn hol mag geven omdat je dan ruzie krijgt met mama of papaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:21 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Jij bent de baas boven baasEigenlijk moeten we je vergelijken met dat irritante neefje wat stiekem wel een beetje schattig is.
Ik vind hem ook best schattigquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:21 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
als hot running chicks zoals jij en GotC langs lopen let er niemand meer op het tempoquote:
Vader heb ik niet echt en moeder is psychisch ziek.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en die je geen schop onder zijn hol mag geven omdat je dan ruzie krijgt met mama of papa
ik ook niet, ik probeer mijn frustraties weg te lopenquote:
Lekker hoor, 10% meepikkenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
er zitten wel een paar vervelende klimmen in, volgens mij is het grootste hoogteverschil 300 meter over 3km
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als hot running chicks zoals jij en GotC langs lopen let er niemand meer op het tempo
edit: ik zie dat we Viking vergeten
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Ik heb nog geen foto van mezelf in hardlooppakje gepost. Eens kijken of ik er één heb
.
ik heb me even verkeken, het is over 5.5kmquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:25 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Lekker hoor, 10% meepikkenI
Ik vind dat op de fiets al geen pretje, laat staan lopend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zie dat bij het naderen van de 40, vrouwen niet meer meetellenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als hot running chicks zoals jij en GotC langs lopen let er niemand meer op het tempo
edit: ik zie dat we Viking vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |