Waarom niet?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:38 schreef Leandra het volgende:
Uiteraard blijven we beleefd
Maar kunnen we gewoon zeggen dat we alleen nog maar oriënterend kijken of A'doorn überhaupt interessant is?
Kun je prima zeggen maar je hoeft niet eens zoveel info te geven. Vrijwel iedereen kijkt ter orientatie naar huizen. Het is immers geen pak melk in aanschaf.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:38 schreef Leandra het volgende:
Uiteraard blijven we beleefd
Maar kunnen we gewoon zeggen dat we alleen nog maar oriënterend kijken of A'doorn überhaupt interessant is?
Precies. Er wordt bijna nooit een huis echt verkocht via een Open Huizendag. Bijna iedereen komt alleen maar zich oriënteren op zulke dagen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:41 schreef Laysa het volgende:
Gewoon gaan kijken, daar zijn juist die open dagen voor
Ben er als kind een keer geweest met schoolreisje. Ik heb geen aap zien. Arme apen waren doodsbang voor die busladingen kinderen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:24 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Als ik in Apeldoorn zou wonen, dan zou ik elke dag naar de Apenheul gaan.
Dat weet ik trouwens niet eens zo zeker. Van een collega weet ik dat hij wanhopig werd als de makelaar een open dag had geregeld en er kwam helemaal niemand. Zat hij dan spik en span de hele middag te wachten. Voor niets.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:53 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen voornemen om een huis te kopen (zou ik niet eens kunnen betalen), het lijkt me wel leuk om overal binnen te glurenkijken hoe huizen zijn ingericht. Maar ik denk dat de deelnemers aan de Open Huizendag daar niet op zitten te wachten.
Ja, en 5 jaar geleden zou dat niet zo'n probleem zijn, maar nu wil je echt het risico niet lopen dat je met 2 huizen zitquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:47 schreef Lienekien het volgende:
Zij weten ook dat een balletje raar kan rollen. Jullie komen in een oriënterende fase, maar wie weet vallen jullie wel voor het huis.
Oh, ik ben er best vaak geweest en altijd heel veel apen gezien. Loslopende aapjes komen gewoon naar je toe, maar ja, misschien komt dat wel door mezelf, want:quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:52 schreef Staal het volgende:
Ben er als kind een keer geweest met schoolreisje. Ik heb geen aap zien. Arme apen waren doodsbang voor die busladingen kinderen.
Bron: Vlijmend en rijmend het leven beschrijvend...quote:Op maandag 26 maart 2012 21:28 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Op de kleuterschool zei een meisje tegen me: "Jij lijkt op een aap als je een banaan eet."
Sindsdien heb ik nooit meer in het openbaar een banaan gegeten, 't is maar dat je het weet.
Jawel. En dan verkoop je je huis binnen 3 maanden en over een half jaar ga je verhuizen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en 5 jaar geleden zou dat niet zo'n probleem zijn, maar nu wil je echt het risico niet lopen dat je met 2 huizen zit
Dus wat we ook doen; we mogen niet verliefd worden
Nah, we hebben de luxe dat we sowieso nog een huis achter de hand hebben waar we terechtkunnen als het huis verkocht is, dus dan kunnen we zonder op de schopstoel te zitten zoeken naar een nieuw huis.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jawel. En dan verkoop je je huis binnen 3 maanden en over een half jaar ga je verhuizen.
Zeg nooit nooit.
Wat is er mis met Apeldoorn?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:07 schreef sorcees het volgende:
Kijken kan altijd, en je krijgt nog appeltaart ook.
Als ik in Apeldoorn zou wonen ging ik gauw ergens anders kijken!
Dar is dan toch juist een voordeel?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en 5 jaar geleden zou dat niet zo'n probleem zijn, maar nu wil je echt het risico niet lopen dat je met 2 huizen zit
Dus wat we ook doen; we mogen niet verliefd worden
ik loop wel effe naar de superquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:47 schreef Staal het volgende:
Voor de Amsterdammers onder ons:
250.000 gratis uien af te halen.
Uiensoep!
Ik heb ook geen ''eigen'' huis hoor, ik vond het altijd zo'n grote beslissing dat durfde ik nooit aanquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:53 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen voornemen om een huis te kopen (zou ik niet eens kunnen betalen), het lijkt me wel leuk om overal binnen te glurenkijken hoe huizen zijn ingericht. Maar ik denk dat de deelnemers aan de Open Huizendag daar niet op zitten te wachten.
Ik zou zeggen leef je uitquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Saai zo, iedere keer die OP zonder plaatje...
vin ik nou niks an
Nou ja, we hebben nu dus eigenlijk al 2 huizen; zijn huis dat verkocht moet worden, mijn huis waar mijn post-puber inmiddels zo ongeveer de scepter zwaait (mocht ie willen, mama is er nog net te vaak om hem king of the castle te laten zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dar is dan toch juist een voordeel?
Kan je je spullen bijelkaar rapen en vertrekken naar je eigen huis, of zie ik dat verkeerd ?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Saai zo, iedere keer die OP zonder plaatje...
vin ik nou niks an
Dat is wel een heeeeeeeeel ingewikkeld verhaalquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, we hebben nu dus eigenlijk al 2 huizen; zijn huis dat verkocht moet worden, mijn huis waar mijn post-puber inmiddels zo ongeveer de scepter zwaait (mocht ie willen, mama is er nog net te vaak om hem king of the castle te laten zijn), maar we moeten dus niet met 3 huizen komen te zitten waarvan je er een snel snel snel moet verkopen omdat je al een nieuw huis hebt gekocht.
Het liefst verkoop ik het huis van N., waarna we vanuit mijn huis zoeken naar een nieuw huis, dan hebben we niets te maken met kopers die er gisteren in willen en staan we tegenover verkopers sterker omdat we qua oplevering de touwtjes in handen kunnen houden; zowel gisteren als over 4 maanden opleveren is dan geen probleem
Ja, dat had Golfert moeten doen, daar kan ik geen plaatje meer inzetten, dat snap je toch wel?quote:
Vond ik ook wel een beetje jaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is wel een heeeeeeeeel ingewikkeld verhaal![]()
Moet ik effe over nadenken, dus eerst 1 huis verkopen, dan samen een huis kopen en dan
dat andere huis verkopen?
Nee, dat andere huis hoeft niet verkocht te worden, want huur.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is wel een heeeeeeeeel ingewikkeld verhaal![]()
Moet ik effe over nadenken, dus eerst 1 huis verkopen, dan samen een huis kopen en dan
dat andere huis verkopen?
Waarom een te koop staand huis al leeg laten staan en moeilijk doen met woon-werk verkeer terwijl het te koop staande huis in de buurt van het werk is, en mijn huis een ramp is qua woon-werkverkeer?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:07 schreef Staal het volgende:
Waarom niet gewoon in 1 van die huizen wonen en de andere in de verkoop?
Ah... ik heb hem door !quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat andere huis hoeft niet verkocht te worden, want huur.
Dus huis 1 verkopen, tijdelijk allemaal in huis 2, daarvandaan huis 3 zoeken waarin wij gaan wonen, de post-puber tegen die tijd hopelijk met z'n opleiding klaar en op zichzelf wonen, dus dan de huur van huis 2 opzeggen.
Nou, de bedoeling is toch echt wel dat we daar uiteindelijk heengaan, dus ik wil me wel oriënteren op die markt... en een open huizen dag lijkt me daar geschikt voor.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:08 schreef Staal het volgende:
Ik zou in ieder geval niet gaan kijken naar een derde huis in Apeldoorn. Straks zit je wel met drie huizen.
Nou is het voor mij te ingewikkeld.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom een te koop staand huis al leeg laten staan en moeilijk doen met woon-werk verkeer terwijl het te koop staande huis in de buurt van het werk is, en mijn huis een ramp is qua woon-werkverkeer?
Zou het niet weten, ik ben een OP analfabeetquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, dat had Golfert moeten doen, daar kan ik geen plaatje meer inzetten, dat snap je toch wel?
dat blijktquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:11 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Zou het niet weten, ik ben een OP analfabeet
Ja, waarbij het nadeel dus is dat mijn huis in Schubbekutteveen qua OV en auto niet echt een feestje is qua woon-werkverkeer, dus tegen de tijd dat dit verkocht is zit N er niet op te wachten dat hij maanden in Schubbekutteveen moet bivakkeren, want dat is voor hem gewoon niet handig.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... ik heb hem door !![]()
duurde effe maar het was een ingewikkeld verhaal
Lijkt me wel een gedoequote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, waarbij het nadeel dus is dat mijn huis in Schubbekutteveen qua OV en auto niet echt een feestje is qua woon-werkverkeer, dus tegen de tijd dat dit verkocht is zit N er niet op te wachten dat hij maanden in Schubbekutteveen moet bivakkeren, want dat is voor hem gewoon niet handig.
Dus dan moet er wel relatief rap een huis in Apeldoorn komen, dus oriëntatie lijkt me wel handig.
Okay; we hebben zijn koophuis dicht in de buurt van zijn werk, we hebben mijn huurhuis in Schubbekutteveenquote:
Ja, of mensen die willen scheiden maar financieel tot elkaar veroordeeld zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lijkt me wel een gedoe![]()
Soms ben ik blij dat ik geen eigen huis heb als is sommige verhalen hoor, dan kunnen ze
hun huis niet verkopen, of ze blijven met een ''restschuld'' zitten ofzo...
Zou ik echt de zenuwe van krijgen
Nou, daarom willen we dus ook eerst verkopen voor we wat anders kopen, daarom wel kijken maar niet verliefd worden, want verliefd doe je wel eens domme dingen, zoals een huis kopen terwijl je eigen huis nog niet verkocht isquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lijkt me wel een gedoe![]()
Soms ben ik blij dat ik geen eigen huis heb als is sommige verhalen hoor, dan kunnen ze
hun huis niet verkopen, of ze blijven met een ''restschuld'' zitten ofzo...
Zou ik echt de zenuwe van krijgen
Om de één of andere reden denk ik dat JIJ gaat uitmaken welk huis het wordtquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay; we hebben zijn koophuis dicht in de buurt van zijn werk, we hebben mijn huurhuis in Schubbekutteveenwat dramatisch ligt qua zijn woon-werkverkeer.... en we willen naar Apeldoorn, wat weer wel te doen is qua woon-werkverkeer.
Dus plan is zijn huis verkopen en dan vanuit Schubbekutteveen een huis in Apeldoorn zoeken, maar nu al wel oriënteren zodat ik dan alle wijken waar we sowieso niet willen zitten al kan negeren, en we ongeveer weten wat we in welke wijk wel willen en kunnen kopen.
Ja idd.... en dan was verhuren in zijn ogen de beste optie voor het moment omdat verkopen nu een restschuld zou betekenen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:17 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, of mensen die willen scheiden maar financieel tot elkaar veroordeeld zijn.
Het meest dramatische topic op FOK! is van Jdx in WGR over oplichtende onderhuurders en dan het hele proces om die lui eruit te krijgen.
Verliefd worden op een ander lijkt me in jullie situatie wel héél vervelend, dus doe maar nietquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, daarom willen we dus ook eerst verkopen voor we wat anders kopen, daarom wel kijken maar niet verliefd worden, want verliefd doe je wel eens domme dingen, zoals een huis kopen terwijl je eigen huis nog niet verkocht is
En dan heb je een probleem, want dan kun je op een gegeven moment geen 2 hypotheken meer ophoesten, en dan moet je dus zoveel met de prijs zakken dat je met een restschuld op je oude huis blijft zitten.
Zo begrijp ik het weer. Plus dat jullie voor dat geld een vrijstaand huis kunnen kopen in Apeldoorn. Dan is de keuze ook wel snel gemaakt want dat is gewoon heerlijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay; we hebben zijn koophuis dicht in de buurt van zijn werk, we hebben mijn huurhuis in Schubbekutteveenwat dramatisch ligt qua zijn woon-werkverkeer.... en we willen naar Apeldoorn, wat weer wel te doen is qua woon-werkverkeer.
Dus plan is zijn huis verkopen en dan vanuit Schubbekutteveen een huis in Apeldoorn zoeken, maar nu al wel oriënteren zodat ik dan alle wijken waar we sowieso niet willen zitten al kan negeren, en we ongeveer weten wat we in welke wijk wel willen en kunnen kopen.
Ik geloof niet dat ik dat topic ken... heb ik ook geen zin in om dat nu te lezen eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:17 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, of mensen die willen scheiden maar financieel tot elkaar veroordeeld zijn.
Het meest dramatische topic op FOK! is van Jdx in WGR over oplichtende onderhuurders en dan het hele proces om die lui eruit te krijgen.
Neuh, we hebben allebei zo onze eisen, zo kan een open haard mij niets schelen maar N vindt dat wel heel erg van belang, dus daar ga ik wel in mee.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Om de één of andere reden denk ik dat JIJ gaat uitmaken welk huis het wordt![]()
Of zie ik dat verkeerd ?
Jij kent die reeks. Ja, ik vond het werkelijk zo zielig voor die jongen en hij had al zoveel ellende achter de rug. Had hij eindelijk werk aan de andere kant van het land en leek het weer een beetje goed te gaan tref je zulke goorlappen. Het zal nog wel even duren eer hij opgekrabbeld is. Als ik iemand een beetje geluk gun is hij het wel.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja idd.... en dan was verhuren in zijn ogen de beste optie voor het moment omdat verkopen nu een restschuld zou betekenen.
En dan tref je dus zulke hufters die je in een paar maanden meer ellende en geld kosten dan een jaar hypotheek.
Ja, dat lijkt mij ook, gelukkig hebben we allebei ons eigen huis (compleet met inrichting) nog, dus dat is alvast geen probleemquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Verliefd worden op een ander lijkt me in jullie situatie wel héél vervelend, dus doe maar niet
Ow.. ik dacht dat je bedoelde verliefd op een ander persoonquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, we hebben allebei zo onze eisen, zo kan een open haard mij niets schelen maar N vindt dat wel heel erg van belang, dus daar ga ik wel in mee.
Het voordeel is wel dat we wel zo voor dezelfde huizen vallen, de kans dat ik verliefd word op een huis dat hij niets vindt is vrij klein, en andersom.
Aan de andere kant ben ik ook niet vies van een projectje; nieuwe keuken, badkamer, paar muurtjes laten verplaatsen enz. en dat kost N. wat meer moeite om er doorheen te kijken
De samenvatting staat hier al. Het zijn topicdelen. Ik volgde het per toeval vanaf het begin.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik dat topic ken... heb ik ook geen zin in om dat nu te lezen eerlijk gezegd![]()
Ah... had ik het toch goed begrepen !quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij ook, gelukkig hebben we allebei ons eigen huis (compleet met inrichting) nog, dus dat is alvast geen probleem
Maar laten we het maar gewoon bij huizen houden om verliefd op te worden, lijkt me wel zo verstandig
Nou, we richten ons in principe op jaren 20-30 woningen, dus dan moet zo'n huis of in perfecte staat zijn, of je moet er verliefd genoeg op zijn om er nog wat van te kunnen maken.... want het gaat dan nooit om een standaard nieuwbouw blokkendoos, maar altijd om een huis met karakter, en karakter heeft behalve voordelen ook altijd nadelen, dus een beetje liefde heb je dan wel nodig.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow.. ik dacht dat je bedoelde verliefd op een ander persoon![]()
maar verliefd worden op een huis bedoel je? Mja da's iets anders
Ik hou ook van ''oude huizen'' veel meer sfeer enzo, maar soms héél onhandig,quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, we richten ons in principe op jaren 20-30 woningen, dus dan moet zo'n huis of in perfecte staat zijn, of je moet er verliefd genoeg op zijn om er nog wat van te kunnen maken.... want het gaat dan nooit om een standaard nieuwbouw blokkendoos, maar altijd om een huis met karakter, en karakter heeft behalve voordelen ook altijd nadelen, dus een beetje liefde heb je dan wel nodig.
Ik ga geen foto's plaatsen van andere ouwe lelijke mannen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, dat had Golfert moeten doen, daar kan ik geen plaatje meer inzetten, dat snap je toch wel?
Doe dan iets gezelligs ofzoquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga geen foto's plaatsen van andere ouwe lelijke mannen.
Hij is trouwens niet lelijkquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga geen foto's plaatsen van andere ouwe lelijke mannen.
Die is ook prima geconserveerdquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:40 schreef golfer het volgende:
Er staat nu een plaatje in van een ouwe vrouw.
Die ken ik niet ik moest effe googelenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:38 schreef Leandra het volgende:
Blijft lastig natuurlijk, vroeger was Jack Nicklaus ook een lekkere vent maar nu is het gewoon een oude man.
Is er geen plaatje van een golfende Sean Connery?? Die blijft immers
Cup C?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die ken ik niet ik moest effe googelen![]()
Ik dacht dat je Jack Nicholson bedoelde
en nu![]()
[ afbeelding ]
wie is dat ook alweer?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:40 schreef golfer het volgende:
Er staat nu een plaatje in van een ouwe vrouw.
Nooit van gehoord, ik ben niet zo van de sportquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:43 schreef Leandra het volgende:
Nee, ik bedoelde echt Jack Nicklaus.... een golfer
hij heeft of had wel een leuke kekke ponyquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:43 schreef Leandra het volgende:
Jane Seymour.quote:
Die heeft gewoon goede (Nederlandse) genenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah jah, nu weet ik het weer is die al 60 jaar?op die foto bedoel ik dan ook...
Kelere zeker goeie genen danquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die heeft gewoon goede (Nederlandse) genen
Ja, als ik haar meest recente foto's bekijk ziet ze er nog zo uit op haar 61ste.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ah jah, nu weet ik het weer is die al 60 jaar?op die foto bedoel ik dan ook...
Qua golfers vond ik Seve Ballesteros een knappe vent, helaas overleden.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:43 schreef Leandra het volgende:
mooie damequote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, als ik haar meest recente foto's bekijk ziet ze er nog zo uit op haar 61ste.
ow... nah jah als dat alles is valt het nog mee... toch?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:56 schreef golfer het volgende:
Maar niet helemaal puur natuur:
http://celebquestion.com/jane-seymour-nose-job-a-narrower-bridge/
Niets vind ik. Zit beetje in hetzelfde schuitje. Huisje al 4 jaar te koop staan in Almere (ja ja, ik weet het, of all places) en werk in Apeldoorn dus zou eigenlijk daar heen willen. Echter zijn de huizen daar veel duurder dan hier waar ik nu woon dus ik ga er dan alleen op achteruit terwijl ik eigenlijk juist een huisje nodig heb met een garage erbij die ik nu niet hebquote:
Appartement in centrum van Apeldoorn met overdekte parkeerplaats een alternatief?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:55 schreef Mickeys het volgende:
Niets vind ik. Zit beetje in hetzelfde schuitje. Huisje al 4 jaar te koop staan in Almere (ja ja, ik weet het, of all places) en werk in Apeldoorn dus zou eigenlijk daar heen willen. Echter zijn de huizen daar veel duurder dan hier waar ik nu woon dus ik ga er dan alleen op achteruit terwijl ik eigenlijk juist een huisje nodig heb met een garage erbij die ik nu niet heb
Ik vind Apeldoorn juist goedkoop vergeleken met de randstad.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Niets vind ik. Zit beetje in hetzelfde schuitje. Huisje al 4 jaar te koop staan in Almere (ja ja, ik weet het, of all places) en werk in Apeldoorn dus zou eigenlijk daar heen willen. Echter zijn de huizen daar veel duurder dan hier waar ik nu woon dus ik ga er dan alleen op achteruit terwijl ik eigenlijk juist een huisje nodig heb met een garage erbij die ik nu niet heb
Nope, heb nu huis met tuin en ik heb echt een afgesloten garage nodigquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Appartement in centrum van Apeldoorn met overdekte parkeerplaats een alternatief?
Klopt. Had ook in A'foort gekeken maar dat is echt niet te doen, Hilversum ook al helemaal niet. Ik moet het in mijn uppie op brengen dus heb mijn beperkingen idd. Denk voorlopig maar blijven zitten waar ik zit en mijn huis strak in de verkoop houden. Gaat weg voor wie minimaal de vraagprijs bied. Ik zit nu niet meer op de wipquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind Apeldoorn juist goedkoop vergeleken met de randstad.
Als ik Amersfoort en Apeldoorn vergelijk dan zit er nogal een verschil in qua mogelijkheden... in Amersfoort komt ons budget echt niet voor vrijstaand in aanmerking, wellicht net in het Soesterkwartier, maar hoe gunstig dat ook ligt tov het station wil ik daar absoluut niet zitten.
Replay hier, maar straks moeten we toch echt weer een nieuw liedje kiezenquote:
ja, dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:53 schreef Leandra het volgende:
Ik dacht dat jij gestopt was met roken?
Ik rook alleen met medicijn erin.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:53 schreef Leandra het volgende:
Ik dacht dat jij gestopt was met roken?
Tis al te laatquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Flikker weg dan, voor het te laat is
Roken of nog wat meer?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Tis al te laatik ben verleid door 3 ouwe knarren godverdomme
Ik had echt NIKS in huis en toen vond ik nog een fles rum met een beetje erin dusquote:
warme chocomel bedoel ikquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik had echt NIKS in huis en toen vond ik nog een fles rum met een beetje erin dus
dat heb ik maar door mijn cola geflikkerd, drink ik dus nooit
alleen met ware chicnel als ik keelpijn heb ofzo, daar was het ook nog van ddddenk ik
Wat is AA????quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb nog een fles AA gevonden en draai er nog 1.
Ik was aan het draaien, stuk ongeduld.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nahm Pieteke Piraat is ook niet snel zeg......
dat is toch dat sportdrankje ofzoietsquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een goedkoop vaag oranje of is het geel drankje.
jajajajaja sorryquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik was aan het draaien, stuk ongeduld.
ikkequote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:12 schreef Aleandra het volgende:
Een goeienavond........ wie had het hier over chocomel met rum
Ja,je moet toch wat als de krat bier leeg is.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat is toch dat sportdrankje ofzoiets
ditte toch?
[ afbeelding ]
Heb je een heel krat opquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja,je moet toch wat als de krat bier leeg is.
ik denk dat ik overga op water, is beter, hier kan ik dus duidelijk NIET tegenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:15 schreef Aleandra het volgende:
Aah de bekende houten hamer!! Dan stap je toch gauw over op de chocomel met rum. Die verzacht pijntjes zei je toch.
Met slagroom.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:12 schreef Aleandra het volgende:
Een goeienavond........ wie had het hier over chocomel met rum
De andere helft gisteren.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je een heel krat op
Het mooist zijn de dagen dat je fijn op de vensterbank in de zon kan zitten met de krat onder handbereik.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow,,, da's best beschaaft dan
er staat ook maar 1 woning te koop in Soest? hehehequote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:12 schreef APK het volgende:
Ik heb blijkbaar ook nog iets te koop staan in Soest:
OPEN HUIS: zaterdag 31 maart 2012 van 11:00 tot 15:00 uur.
Komt allen enzo
Ik vraag me ook al af waar het lekkere weer van afgelopen week is gebleven nu het weekend is.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 08:17 schreef Mickeys het volgende:
Hmmm. het miezert en ik had nog wel aan de heg willen werken. Toch maar dingen verzinnen die ik binnen kan doen dan maar. Eigenlijk ook nog genoeg te doen, maar zo geen zin in
tja. op de laatste dag dat je het kan indienen.... stom stom stom... (geldt voor mijzelf dan)quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:29 schreef sacha het volgende:
[..]
oh ja, bijna vergeten, onze handige Harry komt vanavond
volgens mij is dit niet waarquote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:31 schreef Mickeys het volgende:
[..]
tja. op de laatste dag dat je het kan indienen....
wel als je aangifte moet doen. moet voor 1 april. Staat zelfs op de site (nog even gecheckt)quote:
gedaan. ex-to-be ook maar even gebeld, die gaat ook uitstel aanvragen. Mogelijk dat hij dan ruim 2K meer terug krijgt die weer grotendeels aan mij betaald moet worden.. wat een omwegquote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:49 schreef Lienekien het volgende:
Je kunt ook voor 1 april (digitaal) uitstel aanvragen. Dat zou ik je adviseren.
Omdat ik al ruim 25 jaar aangifte in een uurtje deed en altijd ver op tijd was, ditmaal blijkt het totaal anders met als noot daarbij dat ik prive in een lastig parket zit (veel volle verhuisdozen en in scheidingsmodes). Foutje van mijn kantquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:49 schreef pinine het volgende:
waarom nou zo lang wachten met die belastingaangifte?, ik laat het doen en gaat perfect, is 6 weken geleden al verstuurd
Als je de tijd krijgt kan je die toch gewoon ook nemen, ik vraag altijd uitstel aan en laat het door mijn accountant doen, die hoeft zich dan niet te haasten.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Omdat ik al ruim 25 jaar aangifte in een uurtje deed en altijd ver op tijd was, ditmaal blijkt het totaal anders met als noot daarbij dat ik prive in een lastig parket zit (veel volle verhuisdozen en in scheidingsmodes). Foutje van mijn kant
Have fun!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:29 schreef Verbal het volgende:
Goed, drie huizen op de agenda. Tot later.
V.
Thanks. Was leuk en verhelderend... Een drietal appartementen gezien, waaronder één dat wij al een tijd op funda zagen, maar waar ze teveel voor willen hebben.quote:
Op dit moment zit de markt dusdanig in elkaar dat je als koper heel wat van de vraagprijs af kunt krijgen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:53 schreef Verbal het volgende:
[..]
Thanks. Was leuk en verhelderend... Een drietal appartementen gezien, waaronder één dat wij al een tijd op funda zagen, maar waar ze teveel voor willen hebben.
En laat dát nou net degene zijn waar we sinds vandaag allebei verliefd op zijn?
V.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Je kunt altijd proberen om er een bod op te doen voor de prijs die jullie in gedachten hebben. Ik weet natuurlijk niet hoe hoog de nood is bij de verkopende partij?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:31 schreef Verbal het volgende:
Wat wij er maximaal voor wíllen betalen ligt 24.000 onder de vraagprijs. En dan nog...
V.
ik was niet lam ik was gewoon beroerdquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:45 schreef Aleandra het volgende:
Ha nee hoor Fann, ben ook een beetje lam geweest. Lekker geprofiteerd van de aanwezigheid van mijn logeetjes.
Was gezellig maar toch ook wel weer lekker die rust nu ze weg zijn. We zijn het niet meer gewend hé dat gesnater op zaterdagochtend.
Waren dat je neefjes?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:45 schreef Aleandra het volgende:
Was gezellig maar toch ook wel weer lekker die rust nu ze weg zijn. We zijn het niet meer gewend hé dat gesnater op zaterdagochtend.
Dat had een ramp geweest voor mij vanmorgenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:56 schreef Aleandra het volgende:
Ai ai, een ieniemienie katertje Fann![]()
Ja waren mijn neefjes (9 en 11 jaar). Wilden graag weer een nachtje komen logeren.
Ik heb wel gemerkt dat de tijd van legoblokken en knuffels voorbij is.
Vroeger speelde ze graag bij mijn dochter op de kamer. Konden ze keertje met bratz en barbie spelen. Nu beginnen ze andere 19 jarige meidendingen interressant te vinden.
Ha ha en dan is het van wat is dit en waarvoor is dat en hoe moet dat. Mijn dochter kreeg het er maar benauwd van van al dat gevraag
man die gasten weten tegenwoordig alles al op die leeftijdquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:17 schreef Aleandra het volgende:
Enne.... dat die twee volgens mij al meer weten dan ze loslaten als ik zo die samenzweerderige koppies bekeek.
Klik rechtsboven op "opties", als er een drop down komt op "meer opties" dan in de middelste kolom onder "Email schrijven" op "Lettertype en persoonlijke berichtafsluiting voor berichten" klikken en daar de lettergrootte aanpassen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Is er een technicus aanwezig hier?
Ik heb het volgende probleem:
Als ik op Hotmail een email wil versturen staat hij automatisch op lettertype Tahoma
en lettergrote 20
lettertype boeit me verder niet zo veel maar die grote letters wel. staat zo schreeuwerig enzo
dus moet ik het iedere keer weer veranderen naar lettergrote 10
het blijft dus niet op 10 staan zeg maar, is ineens zo gekomen sinds een paar dagen,
Hoe los ik dat op?
ow effe proberen...quote:Op zondag 1 april 2012 00:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klik rechtsboven op "opties", als er een drop down komt op "meer opties" dan in de middelste kolom onder "Email schrijven" op "Lettertype en persoonlijke berichtafsluiting voor berichten" klikken en daar de lettergrootte aanpassen.
Ah dat laatste vergat ik dus de eerste 2xquote:Op zondag 1 april 2012 00:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, en onderaan wel even op "opslaan" klikken als je de boel ingesteld hebt zoals je wilt![]()
quote:Op zondag 1 april 2012 00:12 schreef Leandra het volgende:
Ja ik dacht al, laat ik het er maar ff bijzetten![]()
Het is geen FOK! waar veranderingen gelijk automagisch opgeslagen zijn
Ga sowieso een tweede keer kijken maar zoek dan echt naar minpunten.quote:
Ik wil best nog even doorbomen over huizen, hoor.quote:Op maandag 2 april 2012 00:58 schreef golfer het volgende:
Dit moet toch echt wel de meest eer aan de naam gevende SC zijn ever zijn.
inkoppertje!quote:Op maandag 2 april 2012 00:58 schreef golfer het volgende:
Dit moet toch echt wel de meest eer aan de naam gevende SC zijn ever zijn.
Ik bedoelde de term SlowChat.quote:Op maandag 2 april 2012 07:25 schreef Verbal het volgende:
Ik wil best nog even doorbomen over huizen, hoor.
V.
Nou, dat record blijft in handen van de oldbies hoor... ik geloof dat dat op twee maanden staat, met 1 topic.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Lijkt me nietquote:Op maandag 2 april 2012 13:42 schreef Leandra het volgende:
Ik weet niet of het mogelijk is, maar eigenlijk zou ik het liefst op een soort van no cure no pay basis werken met een makelaar, waarbij op voorhand duidelijk is afgesproken wat een haalbare verkoopprijs is, en dat hij er per maand of dat hij er langer over doet om het huis te verkopen een kleiner percentage van de verkoopprijs krijgt.
Dus binnen een maand verkopen 3 procent, en iedere maand of iedere 2 maanden die het langer duurt een half procent minder, met als minimum een half procent van de verkoopprijs, en dat is bij 2 ton nog ¤ 1.000,=
Ik ben benieuwd of het een constructie is waar makelaars voor openstaan...
Hoezo niet? Als je een realistische minimale verkoopprijs afspreekt, waarom zou het dan geen optie zijn?quote:
De kans dat de makelaar na die maand harder gaat lopen maak je dan alleen maar kleinerquote:Op maandag 2 april 2012 13:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo niet? Als je een realistische minimale verkoopprijs afspreekt, waarom zou het dan geen optie zijn?
Er zijn nog steeds huizen die binnen een paar weken verkocht worden, en het feit dat sommige huizen 2 jaar te koop staan wil niet zeggen dat ieder huis 2 jaar te koop moet staan voor het verkocht wordt, ik denk juist dat de vaardigheid van de makelaar in combinatie met een realistische prijsstelling een huis in principe vrij snel zou kunnen doen verkopen.
Er zitten alleen een hoop lamzakken tussen die nog steeds denken dat ze niets hoeven te doen om een huis te verkopen.
Blijft moeilijk, het ligt niet alleen aan de makelaar als een huis niet verkoopt en je hebt gelijk dat er een hoop lamzakken tussen zitten hoewel die natuurlijk in deze tijd ook wegvallen, maar ik denk niet dat je het oplost door een aflopende commissiequote:Op maandag 2 april 2012 13:55 schreef Leandra het volgende:
Dan is het voor hem dus van belang dat hij zo rap mogelijk verkoopt.... de kans dat hij hard gaat lopen als hij z'n centen toch wel krijgt is ook niet groot, of denk je dat hij wel harder gaat lopen als hij over 10 maanden nog steeds hetzelfde bedrag gaat vangen als in de eerste 2 maanden?
Succesquote:Op maandag 2 april 2012 14:03 schreef Leandra het volgende:
Binnenkort een rondje makelaars doen, eens kijken wie er openstaat voor zo'n constructie.
En dan heb ik degenen die hier in de wijk niet verkopen sowieso al afgeschreven.
Als ze bij de NVM zitten denk ik dat er weinig voor zo'n constructie voelen.quote:Op maandag 2 april 2012 14:03 schreef Leandra het volgende:
Binnenkort een rondje makelaars doen, eens kijken wie er openstaat voor zo'n constructie.
En dan heb ik degenen die hier in de wijk niet verkopen sowieso al afgeschreven.
Ook nog recent in de huidige markt?quote:Op maandag 2 april 2012 18:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een makelaar is helemaal niet nodig, heb 2x verkocht en 3x gekocht zonder zo'n zogenaamde expert.
Tsja....toen lag de markt wel aanmerkelijk anders. Als je een huis in de verkoop had werd er vaak boven de vraagprijs geboden door kopers en moest je er als koper razendsnel bij zijn met een goed bod.quote:
Wanneer je nu niet perse weghoeft kun je het beste huis uit de verkoop halen en alleen in eigen netwerk laten weten dat je eventueel wel in bent voor verkoop.quote:Op maandag 2 april 2012 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Tsja....toen lag de markt wel aanmerkelijk anders. Als je een huis in de verkoop had werd er vaak boven de vraagprijs geboden door kopers en moest je er als koper razendsnel bij zijn met een goed bod.
Toen was het een verkopersmarkt. Nu dalen de prijzen al 3 jaar achtereen en mag je überhaupt als verkoper blij zijn een serieus bod te krijgen.
Gemeente of kadaster.quote:Op maandag 2 april 2012 23:54 schreef Verbal het volgende:
Hoe kom je trouwens achter de WOZ-waarde van een woning die te koop staat?
V.
In de huursector is er wel woningnood.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:28 schreef Leandra het volgende:
Ja, van woningnood schijnt spontaan geen sprake meer te zijn in deze crisis.... wel grappig trouwens.
Dan moet men dus mensen die ten onrechte in een sociale huurwoning zitten stimuleren om een woning te kopen...quote:
Over woningnood gesproken...quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:13 schreef Staal het volgende:
Iedereen bulkt maar van de huizen. Hoezo woningnood?
Of een Pauperwoning zoals wijquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:17 schreef Bluezz het volgende:
Of naar een vrije sector huurwoning zoals wij
Ik ben die 3 van mij kwijt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:13 schreef Staal het volgende:
Iedereen bulkt maar van de huizen. Hoezo woningnood?
nou, als je het zo gaat bekijken heb ik 10 huizenquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:29 schreef Lienekien het volgende:
Misschien begrijpen we het verkeerd en is sacha interieurverzorgster.
Gewoon alles kopen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat vind ik zoooooooooooooo'n KUTspel![]()
duurt veels te lang
Ik ben niet zo van de spelletjesquote:
Ik heb ooit een schaakbord gekocht gemaakt van Onyx.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de spelletjes
Ik zou wel nog steeds schaken willen leren, dat lijkt me dan wel weer leuk,
maar ik ken niemand die schaakt en van een website leren werkt niet echt bij mij![]()
Maar OOIT ga ik dan doen![]()
en dan wil ik ook wel meteen heel goed worden natuurlijk
als ik iets geleerd heb en het kan dan doe ik het juist nooit meerquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de spelletjes
Ik zou wel nog steeds schaken willen leren, dat lijkt me dan wel weer leuk,
maar ik ken niemand die schaakt en van een website leren werkt niet echt bij mij![]()
Maar OOIT ga ik dan doen![]()
en dan wil ik ook wel meteen heel goed worden natuurlijk
Da's een mooie ! Schaak je ook of istie alleen voor de sierquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb ooit een schaakbord gekocht gemaakt van Onyx.
;[ afbeelding ]
Dat ligt nu in de kast.
Misschien ga ik wel op een cluppie ofzo, als dat tenminste bestaatquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:46 schreef sacha het volgende:
[..]
als ik iets geleerd heb en het kan dan doe ik het juist nooit meer
Ik kan wel dammenquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:50 schreef Bluezz het volgende:
Zoiets hebben wij ook staan, gewoon voor de 'sier' maar ik zou het wel kunnen, jullie? Oh Fann dus nietIk neem altijd aan dat iedereen dat kan
Leuk, ik speelde vroeger wel tegen mijn ex, die had ook zo een schaakbord. Maar dat is al weer bijna 8 jaar geleden, geen idee of ik het nog kan. Online tegen een computer is toch anders.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb ooit een schaakbord gekocht gemaakt van Onyx.
;[ afbeelding ]
Dat ligt nu in de kast.
Nee.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ben bang dat ook deze SC een langzame dood zal sterven
quote:Op woensdag 4 april 2012 00:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nee? denk jij van niet? heb je nog iets leuks te melden dan?
Bron: Bosbeetle kom terug, en een beetje vlug!quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:46 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik heb een lekker drankje,
dus post ik een bedankje
voor mijn lekkere vriendje Daniel1976,
want ik kreeg van hem een hele fles.
ik snap de lol niet zo van dat topicquote:Op woensdag 4 april 2012 00:33 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
[..]
Bron: Bosbeetle kom terug, en een beetje vlug!
Is ook geen lol, is bloedserieus. Gedichten over het leven enzo. Drama en alles.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik snap de lol niet zo van dat topic
quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:03 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
3 april
er zit nog steeds een kikker in mijn bil
ze zeiden op 1 april
dat die er nooit meer uit wil
ze hadden gelijk
ik vind het ongerieflijk
Ja, maar goed je kan deze SC toch moeilijk vullen met quotes uit een ander topic.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:37 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Is ook geen lol, is bloedserieus. Gedichten over het leven enzo. Drama en alles.
Ik deed het om jou te plezieren en gezelschap te houden, want meer dan dramatische quotes heb ik helaas niet te melden, sorry.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ja, maar goed je kan deze SC toch moeilijk vullen met quotes uit een ander topic.
slaat ook weer nergens op
Geeft niet Mopquote:Op woensdag 4 april 2012 00:41 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik deed het om jou te plezieren en gezelschap te houden, want meer dan dramatische quotes heb ik helaas niet te melden, sorry.
quote:Op woensdag 4 april 2012 00:42 schreef Aleandra het volgende:
Ik denk Oeps.....foutje. Word tijd dat ik mijn bed in kruip
Tja, het waren wel mijn eigen quotes uit mijn eigen leven.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Geeft niet Mopik denk dat ik nog lekker effe autistisch een beetje muziek ga luister
en dan slapies doen
ow... die naam was eerst fanvanheteerste uur en dat sloeg op De Gouden Kooi,quote:Op woensdag 4 april 2012 00:55 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Tja, het waren wel mijn eigen quotes uit mijn eigen leven.
Hier is ook muziek aan, maar ik blijf nog eventjes op.
Welterusten Aleandra en FANNvanhetlaatsteuur. Waar ben je fan(n) van eigenlijk?
quote:
O ja, bezette usernames, ik weet er alles van.quote:Op woensdag 4 april 2012 01:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ow... die naam was eerst fanvanheteerste uur en dat sloeg op De Gouden Kooi,
toen kwam ik hier dat was mijn eerste account.
Toen was de Gouden Kooi geloof ik afgelopen en toen wilde ik gewoon Fan heten
dus ik maakte een nieuw account aan, maar Fan was bezet dus het werd Fann
maar mijn caps stond nog aan dus per ongeluk werd het FANN.
Toen was ik een keer goed pissig en dacht ik ik ga NOOIT meer Fokken![]()
waarom ik pissig was weet ik niet meer, ben ik wel vaker![]()
dus heb ik mijn paswoord naar een niet bestaand emailadres laten sturen.
Toen kon ik het weer niet laten en moest ik me dus opnieuw registreren en toen heb ik
maar een combinatie gemaakt van mijn eerste en mijn tweede account dus dat
werd FANNvanhetlaatsteuur.
True story in een notedop
Jij houdt dus van golfen.quote:Op woensdag 4 april 2012 01:16 schreef golfer het volgende:
Leuk die verhalen over die usernames en hoe ze ontstaan zijn.
correct.quote:
Jij houdt ook van golfen of bedoel je dat je nogal verbaal bent ingesteld?quote:
Nee, ik vond de conclusie over golfer zo heerlijk obvious.quote:Op woensdag 4 april 2012 07:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij houdt ook van golfen of bedoel je dat je nogal verbaal bent ingesteld?
Is wel een leuke naam jaquote:Op woensdag 4 april 2012 09:02 schreef sacha het volgende:
*bejaardengym opstart*
ik heet geen sacha maar had wel graag zo willen heten
welke dan nog meer?quote:Op woensdag 4 april 2012 00:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Gewassen geknip en geschoren, dus ik denk effe bijlezen![]()
Ik ben bang dat ook deze SC een langzame dood zal sterven
Toen ik deze woning kreeg had ik een inschrijfduur van 20 jaar denk ik, ik moest snel weg, anders had ik waarschijnlijk wel iets groters/beters kunnen krijgen destijds.quote:Op woensdag 4 april 2012 08:57 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb me bij de woningbouw ingeschreven als student. Toen kreeg je bij aanvang nog extra punten. Trouw doorgespaard, nooit gebruik van hoeven maken. Ik houd de inschrijving nog wel aan, want je weet maar nooit.
En ik heb nu dus een schandalige bult punten.
Bevalt het je niet dan waar je nu zit?quote:Op woensdag 4 april 2012 09:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Toen ik deze woning kreeg had ik een inschrijfduur van 20 jaar denk ik, ik moest snel weg, anders had ik waarschijnlijk wel iets groters/beters kunnen krijgen destijds.
Nu zit ik pas weer op zes jaar en dat is in Amsterdam echt helemaal niets (zodra je een woning accepteert ga je weer terug naar inschrijfduur nul).
Mwah, soms registreren sommige mensen ook een bepaalde username omdat ze bijvoorbeeld een boek met een bepaalde titel op hun bureau hebben liggen of omdat ze op dat moment toevallig iets op televisie zien met een bepaalde naam erin. Ik bedoel dus dat ze dan eigenlijk verder helemaal geen binding hebben met die username.quote:Op woensdag 4 april 2012 08:36 schreef Verbal het volgende:
Nee, ik vond de conclusie over golfer zo heerlijk obvious.
Ik vind Lien een mooie naam.quote:Op woensdag 4 april 2012 08:41 schreef Lienekien het volgende:
Ik heet Lien (in zekere zin) en ik ben vrij kien (in zekere zin).
Eigenlijk is de 'kien'-toevoeging natuurlijk een verkleinwoordje.
Als een makelaar een potentiele koper serieus neemt dan belt hij nog een keer. Zo moeilijk is dat niet bij elkaar te filosoferen lijkt mij maar misschien is het een nog grotere flapdrol die dat dus niet doet terwijl jullie wel openstaan voor het huis.quote:Op woensdag 4 april 2012 08:33 schreef Verbal het volgende:
Gisteren de makelaar van hét appartement op de voicemail. "U had laten weten nog contact te willen over dit appartement. Misschien kunnen we binnenkort even, eh, filosoferen over de woning"
Ik wil nu wel terugbellen (wegens ergens ooit interesse). Hoe doe ik dat? Neutraal blijven en niks zeggen? Zeggen dat je wel geïnteresseerd bent, maar dat de te hoge vraagprijs afschrikt en dat je dus nog even afwacht?"
Ergo: hoe bluf je je hier doorheen terwijl een makelaar je wel serieus neemt?
V.
Mijn nichtje heet Sacha. Iedereen noemt haar Sas. Ik vind het helemaal geen mooie naam voor een meisje of vrouw. Sas betekent pies.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:13 schreef sacha het volgende:
[..]
moeders: 'Sas?'
ik: 'jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!'
Ik vind het iets te klein, ik heb bijvoorbeeld nog heel wat spullen uit noodzaak op zolder staan. EN het is vrij gehorig, wat niet zo gek is bij een oude woning, maar je gaat je er toch aan storen.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bevalt het je niet dan waar je nu zit?
quote:
Heet je dan Saskia?quote:Op woensdag 4 april 2012 12:31 schreef sacha het volgende:
trouwens, Engelsen en Amerikanen noemen mij Zes
Ik vind Sasha voor een jongen ook leuk, niet voor een meisje.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:10 schreef Staal het volgende:
[..]
Mijn nichtje heet Sacha. Iedereen noemt haar Sas. Ik vind het helemaal geen mooie naam voor een meisje of vrouw. Sas betekent pies.
Sacha voor een jongen vind ik mooier. En dan korten mensen het ook niet af tot Sas.
Ik vind Sasha inderdaad ook een echte meisjesnaam.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:48 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind Sasha niet leuk.. Dat jongetje gaat gepest worden op school omdat zijn naam zo vrouwelijk klinkt.
De Sacha (niet Sasha) die ik heb gekend werd alles behalve gepest. Het was ook echt een leuke jongen.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:48 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind Sasha niet leuk.. Dat jongetje gaat gepest worden op school omdat zijn naam zo vrouwelijk klinkt.
Sasha is ook een meisjesnaam. Sacha niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:52 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik vind Sasha inderdaad ook een echte meisjesnaam.
Trouwens: ISasha Shoes
Waarschijnlijk was de eerste Sacha/Sasha/Sasja die jij in je leven hebt leren kennen een jongen, vandaar dat je die naam meer met jongens dan met meisjes associeert.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:53 schreef Staal het volgende:
De Sacha (niet Sasha) die ik heb gekend werd alles behalve gepest. Het was ook echt een leuke jongen..
Nee de eerste Sacha was mijn nichtje. (Die is ouder dan ik.) Daarom vind dat voortdurende geSas ook helemaal niets. Later leerde ik die jongen kennen. Die werd ook geen Sas genoemd maar Sacha.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:54 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was de eerste Sacha/Sasha/Sasja die jij in je leven hebt leren kennen een jongen, vandaar dat je die naam meer met jongens dan met meisjes associeert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |