Waar staat de regel dat wij in het Nederlands moeten posten?quote:Op zondag 25 maart 2012 08:56 schreef allesbeterweter het volgende:
Zo'dan nu weer in het Nederlands verder..........
Dikkertje Dapquote:Op zondag 25 maart 2012 00:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Als jullie aan het zoenen gaan,
moet je wel op een trapje gaan staan.
Altijd is Kortjakje ziekquote:
Op een grote paddestoel, rood met witte stippen,quote:Op zondag 25 maart 2012 18:23 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Altijd is Kortjakje ziek
Midden in de week maar 's zondags niet
's Zondags gaat zij naar de kerk
Met een boek vol zilverwerk
Altijd is Kortjakje ziek
Midden in de week maar 's zondags niet
- auteur onbekend
Ach wat zonde,quote:Op maandag 26 maart 2012 21:28 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Op de kleuterschool zei een meisje tegen me: "Jij lijkt op een aap als je een banaan eet."
Sindsdien heb ik nooit meer in het openbaar een banaan gegeten, 't is maar dat je het weet.
Ken jij het verhaal van die vrouw,quote:
Ik woon samen met God,quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ken jij het verhaal van die vrouw,
die God aanzag voor een bananeboom?
God vond het wel plezant,
sindsdien wonen ze samen in één pand.
Ha nee, maar dat zegt weinigquote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ken jij het verhaal van die vrouw,
die God aanzag voor een bananeboom?
God vond het wel plezant,
sindsdien wonen ze samen in één pand.
een teken van levenquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:59 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Wat is dit topic stil de laatste tijd.
Waar zijn Staal en Lavenderr, en niet te vergeten: Bosbeetle (die leuke meid)?
Ook Lienekien mis ik hier.
Zonder die mensen geeft dit topic mij minder plezier.
Van Gertje mag alles, die is heel tolerant.quote:
Nu is het wachten op Staalquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:14 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Van Gertje mag alles, die is heel tolerant.
Zijn moeder gedraagt zich als een olifant
In De (porselein)Kast.
En zijn vader is een rare kwast.
Misschien zit Staal,quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:18 schreef Lavenderr het volgende:
Nu is het wachten op Staal
wat spookt die toch uit allemaal?
Nog steeds druk aan het duplieken misschien
en geen tijd om naar ons om te zien
Een hond die poept op het plafond?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:41 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Mijn vriend zit voor zijn werk in het buitenland,
En de hond ligt in zijn mand.
Ik kan niet weg, want anders poept de hond,
Op het plafond.
Bij Joipoidoipoipoi op de koffie. Hoi!quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:23 schreef allesbeterweter het volgende:
Nou dan zit je wel lekker in de spreekwoordelijke strond van die viervoeter genoemd hond.
Dit soort plaatjes doen me terugverlangenquote:
Laat die hond toch in zijn waarde,quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Bij Joipoidoipoipoi op de koffie. Hoi!
hou dan je parapluie omhoog,
In het huis van God vallen de drollen op je hoof.
Honden rollen graag in de aarde. Vooral in een pas gegierd weiland.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:00 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Laat die hond toch in zijn waarde,
Hij ligt nu tenminste niet te rollen in de aarde.
Wel als mijn vriend daar groente en fruit heeft geplant.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Er is toch niks aan de hand?
Dat is jammer van de permacultuur.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:22 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Wel als mijn vriend daar groente en fruit heeft geplant.
Dat gevoel krijg ik daar zelf ook altijd bijquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit soort plaatjes doen me terugverlangen
naar vroeger, bij het naar bed gaan een verhaaltje vertellen
Beetje slaperig al, luisterend naar haar stem die vertelt over kabouters en elfen
en dan lekker ingestopt op weg naar dromenland, veilig en warm.
Ja he? Ik denk dat elke volwassene dit herkent.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:09 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Dat gevoel krijg ik daar zelf ook altijd bijNet als bij Anton Pieck
Dit topic maakt gewoon zoveel in me los!quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:49 schreef allesbeterweter het volgende:
Hoe verzin je het Joipoidoipoipoi a.k.a. JoepiePoepie en die kwispelend woefie die po(e[)pie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |