Mij maakt het ook niet uit. Wat mij betreft is het prima zoals jij en Joipoidepoipoi het hebben opgezet. Kattenplaatjes zijn lief, maar het hoeft niet perse omdat ik dat leuk vind hoor. Ik moet me eens goed verdiepen in het plaatsen van plaatjes zodat ik zelf moeiteloos leuke kattenplaatjes kan overbrengen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:03 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Ok, doen we. Kliekerig daar ben ik niet zo bang voor eerlijk gezegd, zo'n storm loopt het niet. Maar wat mij betreft maakt het niets uit, ik doe ook net zo lief geen op...
Hee kijk nu eens, de man voor wie ik zijn usericon heb gephotoshopt,quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Heb ik toch een berichtje van JP gekregen,
of ik ook een bijdrage voor de OP wilde geven.
Bij deze, hier is ie dan:
Zaterdagavond, alcohol in de mik
'ongerijmde' rust hier.
Naar de kloten ben ik
Waar is het naadje van de kous?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:41 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Hee kijk nu eens, de man voor wie ik zijn usericon heb gephotoshopt,
zodat ie ook qua verhoudingen klopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
Die ban geldt alleen maar voor TRU en BNW.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Waar is het naadje van de kous?
Waar is het neusje van de zalm?
Heb je het ooit zo zout gegeten?
Een gunst van een gebande aan
een mod.
Zo zie je maar weer: op ieder deksel
past een pot.
Ik heb ook groene ogen,quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:08 schreef Lavenderr het volgende:
het groenogig monster is een akelig dier
en vergalt vaak veel plezier
laten we lief zijn voor elkaar en genereus
dat voelt een stuk beter, heus
De Feestverlichting leest mee, dus pas maar op,quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:15 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Die ban geldt alleen maar voor TRU en BNW.
Maar ja, laat ik het daar maar niet over hebben, want het Alziend Oog leest mee.
[..]
Ik heb ook groene ogen,
echt, het is niet gelogen!
Meestal ben ik lief, heel soms niet,
maar dan krijg ik met de roe van Zwarte Piet.
Sorry dat ik het je moet vertellen, ik dacht dat je dit wel wist.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
De Feestverlichting leest mee, dus pas maar op,
Anders eten de reptillians je op.
Morgen is het voorjaar.
Het leven is prachtig!
Wat vibreert je voornaam weer machtig.
Die begint toch op de 21ste?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:23 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Sorry dat ik het je moet vertellen, ik dacht dat je dit wel wist.
Het is vandaag al voorjaar, dat had je zeker even gemist?
Het is echt waarquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Die begint toch op de 21ste?
Nou ja, vandaag begon het volgens mijn binnenste.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:49 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Het is echt waar
vandaag begon het voorjaar
want schrikkeljaar !?
Wanneer leren die TRU-mods het nou een keer?quote:Op woensdag 21 maart 2012 05:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
en ik ik dach,
het schrikkeljaar
zorgt voor een extra winterdag.
Een lange lente is veel beter.
hopelijk maakt het de zomer nog veel heter.
Denk je vaker dat je niet wordt geloofd?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:01 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Wanneer leren die TRU-mods het nou een keer?
Denken moet je aan een paard overlaten, die hebben namelijk een veel groter hoofd.
Nee, dit is geen sneer,
Maar waarom word ik nooit geloofd?
[ afbeelding ]
Komt dat omdat ik klein ben?
Omdat ik samenwoon met God?
Ben ik niet genoeg zen?
Of ben ik te bot?
[ afbeelding ]
Komt dat omdat ik niet van paarden houd?
Behalve op mijn bord.
Een levend paard laat me koud,
Maar als biefstuk kan ik ervan genieten, niet te kort!
[ afbeelding ]
Dus het speelt zich allemaal af in mijn hoofd?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Denk je vaker dat je niet wordt geloofd?
quote:Wil je erover praten?
Praten met een psycholoog is me te duur, en ik heb nog geen bank beroofd.quote:Ik zie dat zo dikwijls in mijn praktijk, dus dat is geoorloofd.
Ik ben soms wel een beetje een zot.quote:Je bent ondeugend maar niet bot,
Dat hoeft niet, want God vindt het niet rot.quote:maar heb wel een beetje medelijden met God.
Gewoon Wikipedia erbij pakken en een beetje passen en meten.quote:Zeg eens eerlijk, hoe had ik het kunnen weten?
quote:Ik heb het over de lente, die begint wanneer ie wil
Lente in februari lijkt me ietwat kil.quote:Of het nou februari is, of april.
Dat vind jij, maar jouw hersenen functioneren niet meer naar behoren vanwege je te strak zittende cockring.quote:De offciele datum is maar een ding,
Als de lente op 20 maart begint is het niet altijd schrikkeljaar, had nou gewoon Wikipedia even doorgebikkeld.quote:Waarom dus een andere datum wanneer het schrikkelt,
Ik heb zelfs weleens op een paard gezeten.quote:mag jij me vertellen, jij hebt paard gegeten.
En in TRU zijn ze allemaal door de duivel bezeten.quote:ik heb geen paardenhoofd en kan het dus niet weten.
Word je dan werkelijk niet geloofd?quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:05 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dus het speelt zich allemaal af in mijn hoofd?
Toch doe je dat juist graag, of is dat alleen maar blaten?quote:Praten vult geen gaten.
Ach, je zou ze toch maar gek maken, als je ze geen kool stooft.quote:Praten met een psycholoog is me te duur, en ik heb nog geen bank beroofd.
Dat is één van je charmes, ik lach me kapot.quote:Ik ben soms wel een beetje een zot.
Dat is mooi, anders is ie geen god, maar krijg je 'mod'.quote:Dat hoeft niet, want God vindt het niet rot.
Ach, daar heb ik nooit bij stilgestaan. Maar ja, ik kan ook niet alles weten.quote:
Eén kouwe bil is wel ok, maar je hebt er toch twee?quote:Hij begint nooit in december, want als je dan in je korte rokje zonder slipje buiten loopt, krijg je een kouwe bil.
Ik heb het meegemaakt, mooie dagen in februari,quote:Lente in februari lijkt me ietwat kil.
Helaas mijn brein is ook ingedaald, door al die stuwingen krijg je wel extra hersenkronkels,quote:Dat vind jij, maar jouw hersenen functioneren niet meer naar behoren vanwege je te strak zittende cockring.
Dat was niet zo ingewikkeld, maar gemakzucht, tja, ach, *kucht*quote:Als de lente op 20 maart begint is het niet altijd schrikkeljaar, had nou gewoon Wikipedia even doorgebikkeld.
Sindsdien laten ze je koud, behalve op je bord? Vertel eens, was de luchtreis erg benauwd?quote:Ik heb zelfs weleens op een paard gezeten.
Ze zijn een beetje apart, maar wel lief, zeker weten!quote:En in TRU zijn ze allemaal door de duivel bezeten.![]()
En van de vaste posters weet ik van Staal, yyyentle en Bosbeetle nog niet welk gedicht zij erin willen hebben. Verder kan iedereen die ook zijn/haar gedichtje in de openingspost wil, dat gewoon even doorgeven in dit topic of aan Bosbeetle (of aan mij).quote:Zaterdagavond, alcohol in de mik
'ongerijmde' rust hier.
Naar de kloten ben ik
- Enneacanthus_Obesus 2012
Prima Joipoidoipoipoi.quote:Op donderdag 22 maart 2012 07:44 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Hallo lieve mensen!
Is iedereen het eens over de openingspost? Dan kan Bosbeetle 'm erin gaan zetten.Als een van ons een keer tijd/zin heeft om aan de header te werken, dan kan dat altijd nog een keer.
Bosbeetle, deze van Enneacanthus_Obesus moet er nog in:
[..]
En van de vaste posters weet ik van Staal, yyyentle en Bosbeetle nog niet welk gedicht zij erin willen hebben. Verder kan iedereen die ook zijn/haar gedichtje in de openingspost wil, dat gewoon even doorgeven in dit topic of aan Bosbeetle (of aan mij).
Enneacanthus_Obesus, heb je het gezien?74447
Maar die is niet van jezelf.quote:Op donderdag 22 maart 2012 07:55 schreef yyyentle het volgende:
Prima Joipoidoipoipoi.![]()
Van mij graag: "Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet".
Niet erg toch?quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:47 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Maar die is niet van jezelf.
Maar iedereen plaatst een gedichtje van zichzelf.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:11 schreef yyyentle het volgende:
Niet erg toch?
"Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet", zei mijn vader vroeger altijd net als "Onze lieve heer heeft rare kostgangers" en "Je kunt ze wel voor de kop kijken maar niet in de krop".
Op 47 seconden stipt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 07:44 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Hallo lieve mensen!
Is iedereen het eens over de openingspost? Dan kan Bosbeetle 'm erin gaan zetten.Als een van ons een keer tijd/zin heeft om aan de header te werken, dan kan dat altijd nog wel.
Bosbeetle, deze van Enneacanthus_Obesus moet er nog in:
[..]
En van de vaste posters weet ik van Staal, yyyentle en Bosbeetle nog niet welk gedicht zij erin willen hebben. Verder kan iedereen die ook zijn/haar gedichtje in de openingspost wil, dat gewoon even doorgeven in dit topic of aan Bosbeetle (of aan mij).
Enneacanthus_Obesus, heb je het gezien?74447
Ik ben het nieuwetijdskind van de dag!
OK, doe van mij maar niets dan. Ook goed.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:22 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Maar iedereen plaatst een gedichtje van zichzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |