Veeeel hacheequote:
quote:
Ik ben ook te ui om daar heen te fietsen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:31 schreef SpecialK het volgende:
Kunnen ze er niet even 2 opsturen via aangetekende post. Ik ben te lui op die 2km te fietsen naar dat terrein
quote:
Ze zijn niet gesnedenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:32 schreef trovey het volgende:
[..]![]()
Waarom gaat dat spul niet naar voedselbanken toe trouwens?
pak je het OV toch even?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:31 schreef SpecialK het volgende:
Kunnen ze er niet even 2 opsturen via aangetekende post. Ik ben te lui op die 2km te fietsen naar dat terrein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
Werkverschaffing?quote:
ach, er komen vast wel een zooitje mensen van voedselbanken uit delen van NL om een kilotje of 50 uien mee te nemenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:32 schreef trovey het volgende:
[..]![]()
Waarom gaat dat spul niet naar voedselbanken toe trouwens?
Nah, als ze brood al niet accepteren omdat het niet gesneden is...quote:
Laten we het hopen, komt het tenminste ergens terecht....dagen hacheequote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:34 schreef plopkweker het volgende:
[..]
ach, er komen vast wel een zooitje mensen van voedselbanken uit delen van NL om een kilotje of 50 uien mee te nemen
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Laten we het hopen, komt het tenminste ergens terecht....dagen hachee...wel even geen bezoek ontvangen.
nu nog alleen 500.000 kilo vlees vinden, en het festijn kan verder gaanquote:
quote:
Food dumping heeft negatieve gevolgen voor de afrikaanse economie. Boeren zullen niet kunnen concurreren en zullen dus naar de stad trekken voor inkomen, als de food dumping stopt is er dus geen argicultuur om het tekort op te vangen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
I.p.v. daar storten, sturen naar ontwikkelingslanden, tenminste 'iets' te eten.
Vervangend voor het geld aan goede doelen wat er toch nooit aankomt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |