Iedereen kan zulke lijstjes maken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:51 schreef Dimens het volgende:
Wordt zo'n lijst niet door het andere geslacht gemaakt?
Zelfmoord wat?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:57 schreef Zosk het volgende:
Zulke lijstjes zijn niet grappig meer na zo'n zelfmoord
Als iedereen het kan heeft zo'n lijst natuurlijk geen waarde meer.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:54 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Iedereen kan zulke lijstjes maken.
Alleen nog maar grappiger.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:57 schreef Zosk het volgende:
Zulke lijstjes zijn niet grappig meer na zo'n zelfmoord
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)m_bangalijst___.html
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alleen nog maar grappiger.
Wtf. Wat voor een zieke geesten hebben haar gedaan dan.quote:
Wat is de probleem?quote:
Er wordt ook geen enkel verband gelegd tussen de zelfmoord en de lijstquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)m_bangalijst___.html
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wtf. Wat voor een zieke geesten hebben haar gedaan dan.Wanne draak.
zie hem popi jopi doen die kneus, ze is gewoon knapquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wtf. Wat voor een zieke geesten hebben haar gedaan dan.Wanne draak.
Ze is een goedkope hoer en daarom staat ze op die lijst.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:10 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
zie hem popi jopi doen die kneus, ze is gewoon knap
Als je een lage standaard hebt is ze inderdaad heel knap.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:10 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
zie hem popi jopi doen die kneus, ze is gewoon knap
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je een lage standaard hebt is ze inderdaad heel knap.
Zo stoer zeg.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die 13 jarige meisjes zijn het beste.
Die zijn nog makkelijk te manipuleren en doen alles voor wat centen, peuken of een Blackberry.quote:
Mocht ze willen, de slet. Ik moet haar niet meer.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Aliana is 14 en wil door dimens genomen worden
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mocht ze willen, de slet. Ik moet haar niet meer.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mocht ze willen, de slet. Ik moet haar niet meer.
Ah ok, ieder zijn dingquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
quote:
mmmkayquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
nou vertel eens wat jij er lelijk aan vind dan?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je een lage standaard hebt is ze inderdaad heel knap.
Wat niet? Je ziet overduidelijk dat ze fucking jong is was, vind ik persoonlijk geen genot. Bovendien gewoon een domme, duffe kop met een kutuitstraling, tevens voor een teefje van 13 teveel make up.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:30 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
nou vertel eens wat jij er lelijk aan vind dan?
Scherpe knieën zijn altijd een rede om een meid niet te doen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat niet? Je ziet overduidelijk dat ze fucking jong is was, vind ik persoonlijk geen genot. Bovendien gewoon een domme, duffe kop met een kutuitstraling, tevens voor een teefje van 13 teveel make up.
En die scherpe knieën natuurlijk, om te kotsen.
Nee dan scherpe ellebogenquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Scherpe knieën zijn altijd een rede om een meid niet te doen.
Ja ach. Hoe kan ik ook anders, jij bent zó bijzonder.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vorige week nog huiken toen je me niet kon krijgen.
Ik kan begrijpen dat je mij wilt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:52 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ja ach. Hoe kan ik ook anders, jij bent zó bijzonder. [ afbeelding ]
Bedankt voor deze wijze les.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:53 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Als je als man denkt dat je iedereen kan krijgen en je bent zelfverzekerd dan kan je ook iedereen krijgen.
Ook als je piemel uit je boxershort hangt ?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:53 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Als je als man denkt dat je iedereen kan krijgen en je bent zelfverzekerd dan kan je ook iedereen krijgen.
Kan averechts werken, mits de lengte onder het gemiddelde zit.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ook als je piemel uit je boxershort hangt ?
Wijze uitspraak. Alsof je daar trots op kan zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:05 schreef Dimens het volgende:
Mannen die graag op die lijst willen staan.
Echt he, op zo'n lijst komen daar heb je geen skills voor nodig...quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:09 schreef Aliana het volgende:
[..]
Wijze uitspraak. Alsof je daar trots op kan zijn.
maar jou zal het niet zo snel lukken omdat maagdquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:10 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Echt he, op zo'n lijst komen daar heb je geen skills voor nodig...
Jij mist die skills.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:10 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Laat ze maar praten hoor, jij weet wel beter.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:10 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik trek het me ook niet aan, ik heb al bewezen dat ik het kan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:14 schreef Aliana het volgende:
[..]
Laat ze maar praten hoor, jij weet wel beter.
they are both virginsquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:21 schreef Dimens het volgende:
Aliana & aspirantspierbundel sitting in a tree....
Volledig mee akkoord. Gewoon eerlijk zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wel als je maagd bent en je gaat over de daken roepen dat je al ontmaagd bent.
Die wereld moet nog open gaan voor jou.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:30 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Volledig mee akkoord. Gewoon eerlijk zijn.
Als iemand nog maagd is, dan is het niet erg als het gewoon een 'choice of life' is.
Maar als je één keer ontmaagd bent dan gaat er een wereld voor je open hoor
Je spits je niet zo toe op mansletten?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb een sletten fobie dus dat zal ik zeker niet worden
Ik spits me nergens op toe, ik zeg toch net dat ik nog maagd benquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:33 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Je spits je niet zo toe op mansletten?
Meer op mannen in het algemeen?
Ok gelukkigquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wel als je maagd bent en je gaat over de daken roepen dat je al ontmaagd bent.
neuken dus maar: win-win situatiequote:Op donderdag 29 maart 2012 15:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik spits me nergens op toe, ik zeg toch net dat ik nog maagd benik mag heul geen sex voor het huwelijk anders mag ik op zondag niet meer naar de kerk.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die wereld moet nog open gaan voor jou.
Ik durf nietquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:34 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
neuken dus maar: win-win situatie
pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:35 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Hoe kan ik jullie nu overtuigen dat ik echt geen maagd meer ben?
Het is wel duidelijk dat je maagd bent.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:35 schreef aspirantspierbundel het volgende:
je hebt je zeker laten ontmaagden door je moederquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:35 schreef aspirantspierbundel het volgende:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:35 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Dit dusquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat je maagd bent.
wat wil je liever: naar de hemel samen met al die andere sufkuttenquote:
Ik ben wel redelijk close met mijn buurmeisje, ik zal het aan haar voorstellen!quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:37 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
wat wil je liever: naar de hemel samen met al die andere sufkutten
of lekker naar de hel samen met alle andere party-animals
Optie 2quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:37 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
wat wil je liever: naar de hemel samen met al die andere sufkutten
of lekker naar de hel samen met alle andere party-animals
Liggen jullie wel eens samen op bed?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben wel redelijk close met mijn buurmeisje, ik zal het aan haar voorstellen!
Helaas weet ik wie z'n buurmeisje is, daar word je niet vrolijk van.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben wel redelijk close met mijn buurmeisje, ik zal het aan haar voorstellen!
Ja dat mag ik gelukkig wel voor het huwelijkquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Liggen jullie wel eens samen op bed?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:38 schreef skdevil het volgende:
[..]
Helaas weet ik wie z'n buurmeisje is, daar word je niet vrolijk van.
Eigenlijk interesseert het me ook niet hoorquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:36 schreef Zosk het volgende:
[..]als je echt geen maagd meer bent dan interesseert je dat toch niet
Alleen met het licht aan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dat mag ik gelukkig wel voor het huwelijk
Zo mag ik het horenquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:39 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Eigenlijk interesseert het me ook niet hoor
Neuh....quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:39 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Eigenlijk interesseert het me ook niet hoor
Stiekem doe ik het licht wel eens uit, maar als me moeder erachter komt dan krijg ik billenkoek waar het buurmeisje bij zitquote:
Laat hem zeg.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Neuh....
Zo'n beetje elk topic loop je te verkondigen dat je geen maagd meer bent.
Het grappige is dat ik echt op mijn 15e ben ontmaagd maar ik zeg niet door wiequote:Op donderdag 29 maart 2012 15:41 schreef Aliana het volgende:
[..]
Laat hem zeg.Als hij in een fantasie wereld wil leven, is dat zijn keuze..
Bij mij rennen de meisjes weg als ik met mijn broek op de knieën kom aanrennen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:42 schreef Zosk het volgende:
Een keer zag ze me pielemuis omdat me broek te ver naar beneden werd getrokken, toen werd ik helemaal rood en zat ze daar te giechelen
koop een (appel)taart en vier hetquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:43 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik echt op mijn 15e ben ontmaagd maar ik zeg niet door wie
Seks met mannen telt natuurlijk nietquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:43 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
UHAHHAHAHAHABHABOAGHOEHEOHHAHEHAHquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:43 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Koop een open deur en trap hem inquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:45 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
koop een (appel)taart en vier het
Nou wtf Dimens man. Dit is niet jij.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
UHAHHAHAHAHABHABOAGHOEHEOHHAHEHAH
kankergrappig.
Aw fuck, betrapt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nou wtf Dimens man. Dit is niet jij.
Als het je zus was niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:49 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ik ben ontmaagd door een lelijk meisje, maar dat telt ook
Gast flikker op met je gejankquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:49 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ik ben ontmaagd door een lelijk meisje, maar dat telt ook
quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Gast flikker op met je gejank
Zover ben ik nog niet gekomenquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bij mij rennen de meisjes weg als ik met mijn broek op de knieën kom aanrennen.
Sorry maagdquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Gast flikker op met je gejank
Knap lastig me je broek op je knieën rennen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bij mij rennen de meisjes weg als ik met mijn broek op de knieën kom aanrennen.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:52 schreef Ramkraker het volgende:
Flikker op met die lijsten, gore kutkui die die lijsten maken, ga een leven zoeken kkr kneuzen.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je moeder vader kan bevestigen dat ik dat niet ben![]()
Daarom rennen die meisjes ook veel sneller. Ik probeer altijd bij het bosje zo dicht als mogelijk bij het speeltuintje te komen zonder dat ze mij betrappen. Daarna doe ik de broek op de knieën en ren ik naar ze toe.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:51 schreef skdevil het volgende:
[..]
Knap lastig me je broek op je knieën rennen.
Wat een taalgebruik.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:52 schreef Ramkraker het volgende:
Flikker op met die lijsten, gore kutkui die die lijsten maken, ga een leven zoeken kkr kneuzen.
Jij staat op zo'n lijstje?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:52 schreef Ramkraker het volgende:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:52 schreef Ramkraker het volgende:
Dit ga ik proberenquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daarom rennen die meisjes ook veel sneller. Ik probeer altijd bij het bosje zo dicht als mogelijk bij het speeltuintje te komen zonder dat ze mij betrappen. Daarna doe ik de broek op de knieën en ren ik naar ze toe.
Hij heeft Livia in z'n lijstje gezet en heeft er nu spijt vanquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hij heeft Livia in z'n lijstje gezet en heeft er nu spijt van
Ik slet graag rond ja. Niks mis mee.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:48 schreef Cher- het volgende:
Hoort er ook te zijn. Ik begin:
Chocolatebear
Id_do_her
Veel plezier dan maarquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik slet graag rond ja. Niks mis mee.
En volgens mij is Cher- stiekem verliefd op me.
gogosweden is helemaal niet geefbaar.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:11 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik voeg toe:
- FokR
- SwitchR
- gogosweden
Moet dat dan?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
gogosweden is helemaal niet geefbaar.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hij heeft Livia in z'n lijstje gezet en heeft er nu spijt van
Inderdaad.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:33 schreef Dientje12 het volgende:
Wie van de mannen op zo'n lijst staat is forever alone?
Keep on dreaminnnnquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik slet graag rond ja. Niks mis mee.
En volgens mij is Cher- stiekem verliefd op me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |