Ja ach. Hoe kan ik ook anders, jij bent zó bijzonder.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vorige week nog huiken toen je me niet kon krijgen.
Ik kan begrijpen dat je mij wilt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:52 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ja ach. Hoe kan ik ook anders, jij bent zó bijzonder. [ afbeelding ]
Bedankt voor deze wijze les.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:53 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Als je als man denkt dat je iedereen kan krijgen en je bent zelfverzekerd dan kan je ook iedereen krijgen.
Ook als je piemel uit je boxershort hangt ?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:53 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Als je als man denkt dat je iedereen kan krijgen en je bent zelfverzekerd dan kan je ook iedereen krijgen.
Kan averechts werken, mits de lengte onder het gemiddelde zit.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ook als je piemel uit je boxershort hangt ?
Wijze uitspraak. Alsof je daar trots op kan zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:05 schreef Dimens het volgende:
Mannen die graag op die lijst willen staan.
Echt he, op zo'n lijst komen daar heb je geen skills voor nodig...quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:09 schreef Aliana het volgende:
[..]
Wijze uitspraak. Alsof je daar trots op kan zijn.
maar jou zal het niet zo snel lukken omdat maagdquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:10 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Echt he, op zo'n lijst komen daar heb je geen skills voor nodig...
Jij mist die skills.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:10 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Laat ze maar praten hoor, jij weet wel beter.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:10 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik trek het me ook niet aan, ik heb al bewezen dat ik het kan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:14 schreef Aliana het volgende:
[..]
Laat ze maar praten hoor, jij weet wel beter.
they are both virginsquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:21 schreef Dimens het volgende:
Aliana & aspirantspierbundel sitting in a tree....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |