quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je een lage standaard hebt is ze inderdaad heel knap.
Zo stoer zeg.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die 13 jarige meisjes zijn het beste.
Die zijn nog makkelijk te manipuleren en doen alles voor wat centen, peuken of een Blackberry.quote:
Mocht ze willen, de slet. Ik moet haar niet meer.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Aliana is 14 en wil door dimens genomen worden
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mocht ze willen, de slet. Ik moet haar niet meer.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mocht ze willen, de slet. Ik moet haar niet meer.
Ah ok, ieder zijn dingquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
quote:
mmmkayquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
nou vertel eens wat jij er lelijk aan vind dan?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je een lage standaard hebt is ze inderdaad heel knap.
Wat niet? Je ziet overduidelijk dat ze fucking jong is was, vind ik persoonlijk geen genot. Bovendien gewoon een domme, duffe kop met een kutuitstraling, tevens voor een teefje van 13 teveel make up.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:30 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
nou vertel eens wat jij er lelijk aan vind dan?
Scherpe knieën zijn altijd een rede om een meid niet te doen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat niet? Je ziet overduidelijk dat ze fucking jong is was, vind ik persoonlijk geen genot. Bovendien gewoon een domme, duffe kop met een kutuitstraling, tevens voor een teefje van 13 teveel make up.
En die scherpe knieën natuurlijk, om te kotsen.
Nee dan scherpe ellebogenquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Scherpe knieën zijn altijd een rede om een meid niet te doen.
Ja ach. Hoe kan ik ook anders, jij bent zó bijzonder.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vorige week nog huiken toen je me niet kon krijgen.
Ik kan begrijpen dat je mij wilt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:52 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ja ach. Hoe kan ik ook anders, jij bent zó bijzonder. [ afbeelding ]
Bedankt voor deze wijze les.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:53 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Als je als man denkt dat je iedereen kan krijgen en je bent zelfverzekerd dan kan je ook iedereen krijgen.
Ook als je piemel uit je boxershort hangt ?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:53 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Als je als man denkt dat je iedereen kan krijgen en je bent zelfverzekerd dan kan je ook iedereen krijgen.
Kan averechts werken, mits de lengte onder het gemiddelde zit.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ook als je piemel uit je boxershort hangt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |