Wijze uitspraak. Alsof je daar trots op kan zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:05 schreef Dimens het volgende:
Mannen die graag op die lijst willen staan.
Echt he, op zo'n lijst komen daar heb je geen skills voor nodig...quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:09 schreef Aliana het volgende:
[..]
Wijze uitspraak. Alsof je daar trots op kan zijn.
maar jou zal het niet zo snel lukken omdat maagdquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:10 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Echt he, op zo'n lijst komen daar heb je geen skills voor nodig...
Jij mist die skills.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:10 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Laat ze maar praten hoor, jij weet wel beter.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:10 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik trek het me ook niet aan, ik heb al bewezen dat ik het kan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:14 schreef Aliana het volgende:
[..]
Laat ze maar praten hoor, jij weet wel beter.
they are both virginsquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:21 schreef Dimens het volgende:
Aliana & aspirantspierbundel sitting in a tree....
Volledig mee akkoord. Gewoon eerlijk zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wel als je maagd bent en je gaat over de daken roepen dat je al ontmaagd bent.
Die wereld moet nog open gaan voor jou.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:30 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Volledig mee akkoord. Gewoon eerlijk zijn.
Als iemand nog maagd is, dan is het niet erg als het gewoon een 'choice of life' is.
Maar als je één keer ontmaagd bent dan gaat er een wereld voor je open hoor
Je spits je niet zo toe op mansletten?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb een sletten fobie dus dat zal ik zeker niet worden
Ik spits me nergens op toe, ik zeg toch net dat ik nog maagd benquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:33 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Je spits je niet zo toe op mansletten?
Meer op mannen in het algemeen?
Ok gelukkigquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wel als je maagd bent en je gaat over de daken roepen dat je al ontmaagd bent.
neuken dus maar: win-win situatiequote:Op donderdag 29 maart 2012 15:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik spits me nergens op toe, ik zeg toch net dat ik nog maagd benik mag heul geen sex voor het huwelijk anders mag ik op zondag niet meer naar de kerk.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die wereld moet nog open gaan voor jou.
Ik durf nietquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:34 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
neuken dus maar: win-win situatie
pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:35 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Hoe kan ik jullie nu overtuigen dat ik echt geen maagd meer ben?
Het is wel duidelijk dat je maagd bent.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:35 schreef aspirantspierbundel het volgende:
je hebt je zeker laten ontmaagden door je moederquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:35 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |