Allen voor bier, bier voor allen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Oerbeer heeft zo zijn/haar periodes.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom zijn er geen vrouwelijke ONZ-moderinnen?
Myra is gestopt.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mogen jullie blij mee zijn.quote:
En dit.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oerbeer heeft zo zijn/haar periodes.
Inderdaad, hij kan niks anders.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:20 schreef wietparkiet het volgende:
koekimonster loopt de hele tijd die nedememe troep te posten
beetje sneu
Iets minder mag wel inderdaad.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zes actieve topics van Tong, die gaat weer eens ouderwets hard.
Post hem hier dan:quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:06 schreef Beach het volgende:
Patje ik open bijna nooit wat, open ik eens een leuk topic moet het meteen weer dicht.
Eensch.quote:
quote:
Eensch. Ik denk dat de TS te lang in de zon heeft gezeten vandaag.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik wil geen zeur zijn, aangezien ik hier laatst voor hetzelfde probleem was, maar:
Ik was in Jezus.
Dan ben je toch trots op je zoon ?
Wat vinden jullie van de reproductie van het laatste avondmaal ?
Gefeliciteerd met het feit dat u een maand geleden bent overleden.
Humor tussen mannen en vrouwen wordt overgewaardeerd.
Over 6 maanden hoop ik de cursus af te ronden. Wens me succes.
Weet je wat me klote lijkt voor ouders met een Siamese-tweeling ?
Post hier iets of dingen waar Tong geen topic over heeft geopend.
Was laatst ziek. Bloed laten prikken o.a. gebrek aan Vitamine D.
Zomaar wat topic van 1 en dezelfde flauwe, niet grappige TS
Zaterdagavond. Nog even wachten.quote:
Goed plan...quote:Op maandag 26 maart 2012 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Goeie, ik zal de MLN mods eens vragen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gvd basisschool was super toll #2 Rages, pesten, nablijven en voetbal!
Waarom staat dit in ONZ en niet in MLN?
beter blijft het in ONZ staan.. er zijn al tig van dat soort topics in MLN namelijk. Nu zie je ook eens wat andere users over die tijd postenquote:Op donderdag 29 maart 2012 01:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gvd basisschool was super toll #2 Rages, pesten, nablijven en voetbal!
Waarom staat dit in ONZ en niet in MLN?
Kan poep beschimmelen?
Nou Oerbeer, was een goed topic hoor.
Als je het een kickje geeft naar MLN, komen die users ook eens ergens anders en houden ze hun herinneringen daar.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
beter blijft het in ONZ staan.. er zijn al tig van dat soort topics in MLN namelijk. Nu zie je ook eens wat andere users over die tijd posten
en daar wordt het beschouwd als het zoveelste basisschool topic..quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je het een kickje geeft naar MLN, komen die users ook eens ergens anders en houden ze hun herinneringen daar.
Ik had dit niet gezien, uitleg staat in dit topic : Trolololoquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:41 schreef yvonne het volgende:
kap es met die bangalijsten? Levert je een verdomd lange ban op.
Ik denk, ik zeg het maar even.
Vraag maar een ban aan dan, zijn we meteen van je gekloot af.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:44 schreef Haifisch het volgende:
Trouwens, ik vertrek zaterdag toch dus who cares?
Ik carequote:Op donderdag 29 maart 2012 22:44 schreef Haifisch het volgende:
Trouwens, ik vertrek zaterdag toch dus who cares?
met een beetje geluk wordt het voor zaterdag alquote:
AMENquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:57 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Yvonne has spoken. Can we get an amen?
Ga ik niet op zitten wachten hoor, stoere boyquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:56 schreef leeell het volgende:
[..]
met een beetje geluk wordt het voor zaterdag al
quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga ik niet op zitten wachten hoor, stoere boy
Nuff said.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga ik niet op zitten wachten hoor, stoere boy
Ik geniet er van wanneer mensen mij een slet noemen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:41 schreef yvonne het volgende:
/carequote:Op donderdag 29 maart 2012 22:41 schreef yvonne het volgende:
Een bloedmooie hoerquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:11 schreef Yreal het volgende:
Sponser topic om schenkie een bloedmooie hoer te fixen die het zonder condoom doet. Mag dat hier?
Zoja, met pics en evt linkjes?
*wasquote:Op zondag 1 april 2012 01:51 schreef BBQSausage het volgende:
Man zonder keel ontslagen.
Man zonder benen ontslagen.
Bouwvakker ontslagen
Tong80 ontslagen
Johan Friso ontslagen
ontslaander ontslagen!
Baas ontslagen.
Slager ontslagen
1 april ontslagen.
Orthodontist ontslagen
http://forum.fok.nl/topic/1797321
Het is weer eens zover..
quote:Op zondag 1 april 2012 01:51 schreef BBQSausage het volgende:
Man zonder keel ontslagen.
Man zonder benen ontslagen.
Bouwvakker ontslagen
Tong80 ontslagen
Johan Friso ontslagen
ontslaander ontslagen!
Baas ontslagen.
Slager ontslagen
1 april ontslagen.
Orthodontist ontslagen
http://forum.fok.nl/topic/1797321
Het is weer eens zover..
Gezien, erg vervelend inderdaad.quote:Op zondag 1 april 2012 22:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/346888
Doet aan AT-vervuiling door antieke topics omhoog te schoppen.
Nou helemaal top.quote:Op woensdag 4 april 2012 08:12 schreef Paul het volgende:
ONZ bedankt dat ik jullie weer heb mogen misbruiken tot een webloggie
Vrouw met vis, rage op FOK!
Je kan maar beter stoppen met die weblog. Zo slechtquote:Op woensdag 4 april 2012 08:12 schreef Paul het volgende:
quote:Op woensdag 4 april 2012 10:38 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je kan maar beter stoppen met die weblog. Zo slecht
Nooit gezien.quote:Op woensdag 4 april 2012 08:12 schreef Paul het volgende:
quote:Op donderdag 5 april 2012 01:38 schreef yvonne het volgende:
Flikker es op met die tetten? Moet FOK! soms plat of wat.
Geen tetten
Wel tetten? Geen FOK!
Idioten
gemiste kans om abo te promotenquote:Op donderdag 5 april 2012 01:41 schreef yvonne het volgende:
Over het weggegooide nachtbaggertopic
[..]
Niet huilen.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:51 schreef SpikedPsych het volgende:
Modjes !
Zouden jullie plz haatreacties hier willen weghalen ? Slechte woordgrappen
Thnx
Gewoon niet op reageren, dan zakken ze vanzelf weg.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:25 schreef Fopje het volgende:
Ik eis extra toezicht op PizzaGeit-topics. Verdomme wat een rommel.
Inderdaad, maar dat is soms zo moeilijkquote:Op donderdag 5 april 2012 19:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon niet op reageren, dan zakken ze vanzelf weg.
Hoezo?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:01 schreef Fopje het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat is soms zo moeilijk
Oké baas.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:25 schreef Fopje het volgende:
Ik eis extra toezicht op PizzaGeit-topics. Verdomme wat een rommel.
quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 08:40 schreef tong80 het volgende:
Nee meneer. Voor jou.
Weer een Duitser met z'n rechter arm omhoog.
Wel fijn als je moet poepen hoor, zo'n anus.quote:
En toch komt de shit uit je bek.quote:Op zaterdag 7 april 2012 08:48 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Wel fijn als je moet poepen hoor, zo'n anus.
Ook nog uit m'n vingers.quote:
Dat heet bij jou de kringspier.quote:
Dat hoort zo.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:19 schreef Plastic_zak het volgende:
Huisregel(s) Onzin voor je leven!
In dat deel over PI gebruik, bij [ afbeelding ], er staat bedeol ipv bedoel.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:42 schreef ConscienceNL het volgende:
Het is blauw en weegt niet veel
Lichtblauw
quote:Op dinsdag 10 april 2012 07:31 schreef badtripbob het volgende:
De enige regel is dat je kwaliteitsbagger moet posten. Dus geen simpel post-opkrikkende posts of zoals computerprobleem deed in de afgelopen nachtbagger... Echt nutteloze posts die iedereen storen die gewoon de gesprekken willen volgen.
Verder dan natuurlijk geen tieten etc en de rest van de policy die op fok van toepassing is.
Kwaliteits bagger is gewoon slap gelul, slowchat en lol hebben. En gesprekken mogen tot een bedroevend laag niveau gaan qua humor, of juist heel diep/vergezocht. En gesprekken mogen over serieuze zaken gaan en over onzinzaken. Verder is er dus geen centraal onderwerp of zo en kan je dus ook niet off-topic gaan(Tenzij je iets anders dan kwaliteitsbagger post)
En dan moeten wij de 'kwaliteit' van de bagger controleren zeker. Nee dank je. Tevens hebben we zat SC's. Nachtbagger is gewoon een uniek topic dat je zo moet laten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 07:31 schreef badtripbob het volgende:
De enige regel is dat je kwaliteitsbagger moet posten. Dus geen simpel post-opkrikkende posts of zoals computerprobleem deed in de afgelopen nachtbagger... Echt nutteloze posts die iedereen storen die gewoon de gesprekken willen volgen.
Verder dan natuurlijk geen tieten etc en de rest van de policy die op fok van toepassing is.
Kwaliteits bagger is gewoon slap gelul, slowchat en lol hebben. En gesprekken mogen tot een bedroevend laag niveau gaan qua humor, of juist heel diep/vergezocht. En gesprekken mogen over serieuze zaken gaan en over onzinzaken. Verder is er dus geen centraal onderwerp of zo en kan je dus ook niet off-topic gaan(Tenzij je iets anders dan kwaliteitsbagger post)
Nee, ik wil die taak best wel op mezelf nemen hoor. En met mij vast meerdere NBers.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:13 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
En dan moeten wij de 'kwaliteit' van de bagger controleren zeker. Nee dank je.
En wat als een hele hoop van de mensen die in NB komen willen dat hij 24 uur per dag open is? De nachtbagger is toch voor de users en niet voor de mods zodat ze een topic te sluiten hebben in de ochtend?quote:Tevens hebben we zat SC's. Nachtbagger is gewoon een uniek topic dat je zo moet laten.
Nee niks van dat, stelletje doomdenkersquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:14 schreef SiIk het volgende:
Slecht idee. Alsof het kwaliteit blijft als je er een SC van maakt. Tevens krijg je dan zo'n vast kliekje, en is het niet meer zo toegankelijk als het nu is dan. Doe maar niet gewoon.
Nachtbagger
Protest.quote:Op dinsdag 10 april 2012 07:31 schreef badtripbob het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |