het is opgeknaptquote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:23 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Zo te zien nog steeds niet opgeknap!
Weet je wat het mooie tegenwoordig is met users zonder humor ? Of dat als ze zelf niks leuks te melden hebben ? Of als ze leuk willen zijn en mee willen doen bij de grote meneren ?quote:
nouja als ze niet lachen om jou topic's/ post, kan ik ze beter laten lachen om een grappig plaatje, er staat trouwens nergens bij dat ik het zelf heb verzonnen maargoed, na 3 positieve posts over dat grappige plaatje wist ik dat je jaloers zou worden..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je wat het mooie tegenwoordig is met users zonder humor ? Of dat als ze zelf niks leuks te melden hebben ? Of als ze leuk willen zijn en mee willen doen bij de grote meneren ?
Dat er een mogelijkheid is op internet om een leuk plaatje te downloaden en dat dan te kunnen brengen alsof je het zelf vezonnen hebt bij gebrek aan eigen humor.
Is ook briljant.
Zal ik jou eens iets kwalijk nemen ?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:08 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
nouja als ze niet lachen om jou topic's/ post, kan ik ze beter laten lachen om een grappig plaatje, er staat trouwens nergens bij dat ik het zelf heb verzonnen maargoed, na 3 positieve posts over dat grappige plaatje wist ik dat je jaloers zou worden..
zoveel positieve posts achter elkaar heb jij namelijk niet vaak in een topic van jou, maar maakt niet uit.
niemand neemt je wat kwalijk..
ja doe maarquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zal ik jou eens iets kwalijk nemen ?
Dan ben je nog niet klaar.
het is ook wij knapten op ipv wij knapdequote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:46 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Nee hoor tokkie, wel goed kijken tokkie!
Het is niet waar!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het is ook wij knapten op ipv wij knapde
dus opgeknapt is juist taalwonder
niet opgeknap
Wat een dramaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn oud-tante had ook een gebrek aan vitamine D. Die kreeg daardoor zwakke botten. Uiteindelijk is ze er ook aan overleden. Als ze wat sterkere botten had gehad dan had die stadsbus minder schade aangericht waarschijnlijk.
Het was inderdaad letterlijk en figuurlijk een klap voor de buschauffeur.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |