quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ahaha, Michael Jackson
RACIST! Heul niet.
Wie is de (on)gelukkige die het op mag eten?quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen idee, ik leg ze er alleen op.
Vers?quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen idee, ik leg ze er alleen op.
Dat weet ik niet daarom vroeg ik het ook he....quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ahjaa. Das wel zo netjes.
[..]
Zie ik eruit alsof ik een drol tussen mn benen heb?
Jij wilt, net als veel anderen, de topics van tong80 blokkeren?quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:24 schreef 2Happy4U het volgende:
Maar BBQSausage aangezien jij abbohouder bent, kan je als je mensen blockt ook hun topics niet meer zien?
Niemand, ik verzamel ze daar, gezien het in de kelder niet meer mag.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:23 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Wie is de (on)gelukkige die het op mag eten?
Nee, beschimmeld.quote:
Topics wel, posts niet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:24 schreef 2Happy4U het volgende:
Maar BBQSausage aangezien jij abbohouder bent, kan je als je mensen blockt ook hun topics niet meer zien?
Ik zou niet weten waarom je dat zou willen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij wilt, net als veel anderen, de topics van tong80 blokkeren?
Jaquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij wilt, net als veel anderen, de topics van tong80 blokkeren?
Omdat hij de ene kuttopic na de andere eruit perst.quote:
Is het echt zo lastig simpelweg over die topics heen te lezen als ze je niet bevallen?quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Omdat hij de ene kuttopic na de andere eruit perst.
Ja. Hij neemt mijn breedband op met zijn hoerentopics.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Is het echt zo lastig simpelweg over die topics heen te lezen als ze je niet bevallen?
wajoo meesterlijkquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Te vochtig, kan. Te droog kan ook, lijkt me in dit geval aannemelijker.
Ooit gehoord over de MCDonalds mythe? De hamburgers beschimmelden niet, al waren de burgers bijna een half jaar oud, er gebeurde niks mee. Wat nou de oorzaak was; Door de kleine oppervlakte van die burgers, droogde ze té al uit voordat schimmels zich er in konden nestelen. Schimmels hebben namelijk juist een vochtige omgeving nodig.
Conclusie: Drollen zijn eigenlijk net hamburgers.
Je stelt je dus gewoon aan. Tevens heeft hij nu een ban.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja. Hij neemt mijn breedband op met zijn hoerentopics.
Ik vond het ook wel een mooi onderzoekquote:
Niet haten, had je maar copyright moeten doen enshitquote:Op donderdag 29 maart 2012 01:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Allemaal lemmings opeens van/over dit topic.
Stel kutusers weer, bah.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je stelt je dus gewoon aan. Tevens heeft hij nu een ban.
Ik ben dus ook een lemming... thanx..quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |