Nee, eigenlijk weet ik dat niet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:10 schreef BBQSausage het volgende:
Net zoals je wel eens bij droge worst ziet, weet je wel.
Ahaha, Michael Jacksonquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:09 schreef BBQSausage het volgende:
Ja, dat kan. Dan komt er zo'n wit laagje op.
Oh dat ziet er dan wel smerig uit.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ahaha, Michael Jackson
RACIST! Heul niet.
Nog nooit gezien weetje.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:09 schreef BBQSausage het volgende:
Ja, dat kan. Dan komt er zo'n wit laagje op.
Waarom bezoek je dat?quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nog nooit gezien weetje.
Er lag ergens een drol en een paar keer per maand kwam ik daar langs, maar die drol zag er steeds hetzelfde uit..
Leuke gemeente dan, die dat nooit opruimt..quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nog nooit gezien weetje.
Er lag ergens een drol en een paar keer per maand kwam ik daar langs, maar die drol zag er steeds hetzelfde uit..
Ik bezocht dat niet specifiek, reed er langs weetjwel met de fiets en dan zag ik het zo liggen. Die drol met zn stomme hoofd.quote:
Hondenpoep wordt niet zo vaak opgeruimd, of wel?quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:11 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Leuke gemeente dan, die dat nooit opruimt..![]()
Bij ons wel... ook wel nodig ook.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik bezocht dat niet specifiek, reed er langs weetjwel met de fiets en dan zag ik het zo liggen. Die drol met zn stomme hoofd.
[..]
Hondenpoep wordt niet zo vaak opgeruimd, of wel?
Ja, klopt ja. Ik verzamelde ze vroeger, ik dacht dat het echt droge worsten waren, dus hing ze op in de kelder om te laten drogen.. Ik had er al 46 verzameld, totdat mijn moeder begon te klagen over een penetrante lucht die uit de kelder kwam, en toen duurde het niet lang meer voor ze er achterkwam. Dat was ook meteen het moment waarop ik ze allemaal moest weggooien.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oh dat ziet er dan wel smerig uit.
Dan was ie waarschijnlijk nog te vochtig.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nog nooit gezien weetje.
Vandaar jouw naam op FOK!quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, klopt ja. Ik verzamelde ze vroeger, ik dacht dat het echt droge worsten waren, dus hing ze op in de kelder om te laten drogen.. Ik had er al 46 verzameld, totdat mijn moeder begon te klagen over een penetrante lucht die uit de kelder kwam, en toen duurde het niet lang meer voor ze er achterkwam. Dat was ook meteen het moment waarop ik ze allemaal moest weggooien.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, klopt ja. Ik verzamelde ze vroeger, ik dacht dat het echt droge worsten waren, dus hing ze op in de kelder om te laten drogen.. Ik had er al 46 verzameld, totdat mijn moeder begon te klagen over een penetrante lucht die uit de kelder kwam, en toen duurde het niet lang meer voor ze er achterkwam. Dat was ook meteen het moment waarop ik ze allemaal moest weggooien.
Hoiquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:12 schreef humorduck28 het volgende:
Trouwens: Klinkerbotsinggggggggggggggggggggg
Waar woon jij dan?quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:12 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Bij ons wel... ook wel nodig ook.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook.. Hmhmm. Dan kan hij dus niet beschimmelen? Als het te vochtig is?quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan was ie waarschijnlijk nog te vochtig.
In een buurt met ontzettend veel hondenbezitters.. laatste tijd houdt trouwens iedereen hetzelf ook wel een beetje bij..quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoi![]()
[..]
Waar woon jij dan?
[..]![]()
![]()
Smaakt dat?quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja precies, tegenwoordig gooi ik ze op de BBQ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |