quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:35 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Hoe kan ik jullie nu overtuigen dat ik echt geen maagd meer ben?
Dit dusquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat je maagd bent.
wat wil je liever: naar de hemel samen met al die andere sufkuttenquote:
Ik ben wel redelijk close met mijn buurmeisje, ik zal het aan haar voorstellen!quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:37 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
wat wil je liever: naar de hemel samen met al die andere sufkutten
of lekker naar de hel samen met alle andere party-animals
Optie 2quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:37 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
wat wil je liever: naar de hemel samen met al die andere sufkutten
of lekker naar de hel samen met alle andere party-animals
Liggen jullie wel eens samen op bed?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben wel redelijk close met mijn buurmeisje, ik zal het aan haar voorstellen!
Helaas weet ik wie z'n buurmeisje is, daar word je niet vrolijk van.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben wel redelijk close met mijn buurmeisje, ik zal het aan haar voorstellen!
Ja dat mag ik gelukkig wel voor het huwelijkquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Liggen jullie wel eens samen op bed?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:38 schreef skdevil het volgende:
[..]
Helaas weet ik wie z'n buurmeisje is, daar word je niet vrolijk van.
Eigenlijk interesseert het me ook niet hoorquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:36 schreef Zosk het volgende:
[..]als je echt geen maagd meer bent dan interesseert je dat toch niet
Alleen met het licht aan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dat mag ik gelukkig wel voor het huwelijk
Zo mag ik het horenquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:39 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Eigenlijk interesseert het me ook niet hoor
Neuh....quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:39 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Eigenlijk interesseert het me ook niet hoor
Stiekem doe ik het licht wel eens uit, maar als me moeder erachter komt dan krijg ik billenkoek waar het buurmeisje bij zitquote:
Laat hem zeg.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Neuh....
Zo'n beetje elk topic loop je te verkondigen dat je geen maagd meer bent.
Het grappige is dat ik echt op mijn 15e ben ontmaagd maar ik zeg niet door wiequote:Op donderdag 29 maart 2012 15:41 schreef Aliana het volgende:
[..]
Laat hem zeg.Als hij in een fantasie wereld wil leven, is dat zijn keuze..
Bij mij rennen de meisjes weg als ik met mijn broek op de knieën kom aanrennen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:42 schreef Zosk het volgende:
Een keer zag ze me pielemuis omdat me broek te ver naar beneden werd getrokken, toen werd ik helemaal rood en zat ze daar te giechelen
koop een (appel)taart en vier hetquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:43 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik echt op mijn 15e ben ontmaagd maar ik zeg niet door wie
Seks met mannen telt natuurlijk nietquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:43 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
UHAHHAHAHAHABHABOAGHOEHEOHHAHEHAHquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:43 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Koop een open deur en trap hem inquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:45 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
koop een (appel)taart en vier het
Nou wtf Dimens man. Dit is niet jij.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
UHAHHAHAHAHABHABOAGHOEHEOHHAHEHAH
kankergrappig.
Aw fuck, betrapt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nou wtf Dimens man. Dit is niet jij.
Als het je zus was niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:49 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ik ben ontmaagd door een lelijk meisje, maar dat telt ook
Gast flikker op met je gejankquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:49 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ik ben ontmaagd door een lelijk meisje, maar dat telt ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |