Knap lastig me je broek op je knieën rennen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bij mij rennen de meisjes weg als ik met mijn broek op de knieën kom aanrennen.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:52 schreef Ramkraker het volgende:
Flikker op met die lijsten, gore kutkui die die lijsten maken, ga een leven zoeken kkr kneuzen.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je moeder vader kan bevestigen dat ik dat niet ben![]()
Daarom rennen die meisjes ook veel sneller. Ik probeer altijd bij het bosje zo dicht als mogelijk bij het speeltuintje te komen zonder dat ze mij betrappen. Daarna doe ik de broek op de knieën en ren ik naar ze toe.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:51 schreef skdevil het volgende:
[..]
Knap lastig me je broek op je knieën rennen.
Wat een taalgebruik.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:52 schreef Ramkraker het volgende:
Flikker op met die lijsten, gore kutkui die die lijsten maken, ga een leven zoeken kkr kneuzen.
Jij staat op zo'n lijstje?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:52 schreef Ramkraker het volgende:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:52 schreef Ramkraker het volgende:
Dit ga ik proberenquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daarom rennen die meisjes ook veel sneller. Ik probeer altijd bij het bosje zo dicht als mogelijk bij het speeltuintje te komen zonder dat ze mij betrappen. Daarna doe ik de broek op de knieën en ren ik naar ze toe.
Hij heeft Livia in z'n lijstje gezet en heeft er nu spijt vanquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hij heeft Livia in z'n lijstje gezet en heeft er nu spijt van
Ik slet graag rond ja. Niks mis mee.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:48 schreef Cher- het volgende:
Hoort er ook te zijn. Ik begin:
Chocolatebear
Id_do_her
Veel plezier dan maarquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik slet graag rond ja. Niks mis mee.
En volgens mij is Cher- stiekem verliefd op me.
gogosweden is helemaal niet geefbaar.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:11 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik voeg toe:
- FokR
- SwitchR
- gogosweden
Moet dat dan?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
gogosweden is helemaal niet geefbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |