Mini?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat wil ik zeggen!Een soort mini Wees Optimistisch!
![]()
Lentekriebels!
Net als jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:12 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Net als jijOmgomglaatjanhetnietzien.nl
Watliefvanjeomg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijfff.
TS, ik vind dit een heel goed initiatief!
WOEF!quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Watliefvanjeomg.
Blijfff.
TS, ik vind dit een heel goed initiatief!
Crappy meals.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:14 schreef Godtje het volgende:
Happy Tip 1: Het is niet de bedoeling om de hele dag Happy meals te eten!
Het is een verraderlijke naam en je zal er niet echt happy van worden!
Klagen is heerlijk en leuk. Cultivering door o.a. het journaal.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen zijn vaak geneigd om in het negatieve te blijven steken (daar heb ik ook last van) en vergeten daardoor de positieve dingen in het leven.
Dat wilde ik even kwijt..
Het is al vaker geprobeerdquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:31 schreef Speedfight het volgende:
Wow, een positief topic op Fok!, misschien is dit wel de eerste ooit!
Maar nooit een succes ivm te weinig gespreksonderwerpen zeker?quote:
Te weinig gespreksonderwerpen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:32 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Maar nooit een succes ivm te weinig gespreksonderwerpen zeker?
Ligt eraan.. hoe was de kleur?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben heerlijk naar de wc geweest net
Of is dat TMI?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben heerlijk naar de wc geweest net
Of is dat TMI?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Om dan weer roemloos in de vergetelheid weg te zinken.quote:
Wie?quote:
Anders zou fok uitsterven.. Heerlijk al die repeterende onderwerpenquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:40 schreef Id_do_her het volgende:
Om dan weer roemloos in de vergetelheid weg te zinken.
Je neemt aan dat het gemaakt is.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:39 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
ChapeauxWehehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een van mn UI's.
![]()
Het is inderdaad net een reuzenrad wat rond draait.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Anders zou fok uitsterven.. Heerlijk al die repeterende onderwerpen![]()
Soms is dat rad best kleinquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is inderdaad net een reuzenrad wat rond draait.
Die is tofquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wehehe.
[ afbeelding ] Een van mn UI's.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word daar niet zo heel erg vrolijk van hoor.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat heerlijk alternatief zijn je ouders getrouwd!
Hondjes.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:38 schreef CherryLips het volgende:
Hier worden ze wel blij van
[ afbeelding ]
Sterkte met de rug!quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:49 schreef Copycat het volgende:
Ik beweeg sinds maandagavond met pijn en moeite vanwege een fietsongelukje (yogamat in spaken voorwiel, salto die eindigde met mijn zware Kronan in mijn rug. Wat is het dan een feest als je even voor een infraroodlamp hebt gezeten en je vervolgens gewoon kunt opstaan, zonder dat je daar tien pijnlijke minuten voor nodig hebt.
Geluk zit hem in de kleinste dingen, die dingen die je het snelst voor lief neemt.
En dan nu voetje voor voetje de trap af, want natuurlijk wilde ik weer te veel te snel.
Het worden er vanzelf meer.quote:
Smiling doggy.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
Doen we er gewoon een happy hondje bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanksquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:56 schreef Godtje het volgende:
Sterkte met de rug!![]()
Maar met deze positieve insrelling gaat dat vast snel beter
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geen kattenfans hier?Noh.
Tuurlijk wel, bijna alle diertjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toch jammer dat het hooguit seks op je tv is he Maanvis.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:43 schreef Maanvis het volgende:
Er komen warme dagen aan, met rokjes en veel seks!
Mensen die (denken dat ze) nooit problemen hebben, zich de hele tijd happy gedragen... Manische mensen!quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:09 schreef Godtje het volgende:
Voor alle mensen die al los zijn van hun ex, die geen problemen hebben met daten maar mensen die gewoon lekker in hun vel zitten.
Omdat er in de bestaande SC's geen ruimte is voor vrolijke mensen. Daar moet je problemen hebben of aan de pillen zitten. Dus wees hier gewoon Happy!![]()
Wie niet?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:54 schreef Domokoen het volgende:
[..]
Ik word gewoon blij van sarcasme.
Omdat ik je happiness niet wilde verstoren met kleine onbelangrijke dingenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:11 schreef L-E het volgende:
Waarom heb ik geen PM of DM ontvangen over het bestaan van dit topic, Godt?!
Nou nou nou wat een negativiteit weer hoor.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:22 schreef Comp_Lex het volgende:
Als er morgen hier nog niet zo geSCt wordt zoals in de andere SCs, dan mag dit topic van mij wel op slot gezet worden. Hier komt toch geen kip.
En dat voor een happy scquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou nou nou wat een negativiteit weer hoor.
Nee nou niet meer. Er was iemand in de andere SC die geïnteresseerd was in wat ik deed en daar had ik gewoon antwoord op kunnen geven. Ik vind dit toch wel een beetje dom, hoor.quote:
Huh, ik snap je niet?quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:27 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee nou niet meer. Er was iemand in de andere SC die geïnteresseerd was in wat ik deed en daar had ik gewoon antwoord op kunnen geven. Ik vind dit toch wel een beetje dom, hoor.
Druk. Veel gewerkt, veel lief gedaan met vriendjeliefquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat dit kan in Nederland!
Hoe was jouw weekend ?
Omdat in die sc actievere mensen zitten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:32 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik kom verder niet in die andere SC's omdat die me eigenlijk geen bal interesseren. Nu had ik een keer nieuws, maar ik had het idee dat ik het op de verkeerde plek postte dus ik had het verwijderd. Intussen had iemand anders gevraagd wat ik deed, maar ik heb dat gewoon genegeerd. Nu post ik hier iets en geen hond ziet het.
Meh dat is wel jammer aan deze SC, het is gedoemd om te falen zoals een paar pagina's terug gezegd is. Men wil liever klagen/nare dingen lezen dan blije dingen te delen. Ofzo.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:32 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik kom verder niet in die andere SC's omdat die me eigenlijk geen bal interesseren. Nu had ik een keer nieuws, maar ik had het idee dat ik het op de verkeerde plek postte dus ik had het verwijderd. Intussen had iemand anders gevraagd wat ik deed, maar ik heb dat gewoon genegeerd. Nu post ik hier iets en geen hond ziet het.
Boh.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Druk. Veel gewerkt, veel lief gedaan met vriendjeliefen de jouwe?
Een hele leukequote:Op dinsdag 10 april 2012 00:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Boh.Vriendje hihi, wie is het nu dan?
![]()
Mijn was saai eigenlijk, beetje gewinkeld zaterdag en vandaag muffins gemaakt en films gekeken.
Waar doe je vrijwilligerswerk dan?quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:40 schreef Comp_Lex het volgende:
Ach ik had een artikel geschreven voor de stichtingen waar ik vrijwilligerswerk voor doe.
Jamaarikhebookeenhelelieve.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Een hele leukemaar niet naat, zover loop je niet achter toch?
Muffins, omnomnommmm! Die wil ik volgend weekend maken
Ik ben een Energie Data Analist voor de Transition Towns initiatief en Stichting Peak Oil Nederland. Zoals je al geraden hebt heeft het te maken duurzame energie, fossiele energie, klimaat, groen, leefbaarheid, enz.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Waar doe je vrijwilligerswerk dan?
ValHallen, bijna 5 maanden!quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jamaarikhebookeenhelelieve.Namen en rugnummers en IPadressen willen we.
Hoe lang heb je al iets ?Ik bijna een jaaaaar omg.
Zo lekker en makkelijk om te maken, dat is nog het fijnste eraan hihi.
Wow, dat is best vet dat je dat zomaar even doet, wat is je geheim?quote:Op dinsdag 10 april 2012 01:04 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik kan sinds 2006 de toekomst correct voorspellen op het gebied van energie. Ik heb bijvoorbeeld correct voorspeld dat in 2008 de olieprijs veel te hoog was en dat er iets ging gebeuren, omdat het gewoon niet klopte in mijn hoofd. Er ging inderdaad iets gebeuren => crisis. Dit zie je dus ook prachtig terug in mijn toekomstvoorspellende computerprogramma die ik gemaakt heb.
De olieprijs is nu ook ietwat aan een te dure kant (en de benzineprijzen ook uiteraard).
Ik wil niet blijven bij energie, ik wil gewoon alles modelleren totdat jij in staat bent om correcte beslissingen te maken. Het programma wat ik maak wordt met een moeilijke term een Decision Enhancement Studio genoemd.
De toekomst correct voorspellen is mijn "gave" zeg maar
Woahhhh! Niet!? Wat tofff.quote:
Mijn geheim is dat ik iets nuttigs wil doen. Ik wil graag problemen oplossen met mijn skills, maar voordat je een oplossing kan verzinnen moet je eerst weten wat het probleem isquote:Op dinsdag 10 april 2012 01:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wow, dat is best vet dat je dat zomaar even doet, wat is je geheim?
Maar met wie heb jij dan?quote:Op dinsdag 10 april 2012 01:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wow, dat is best vet dat je dat zomaar even doet, wat is je geheim?
[..]
Woahhhh! Niet!? Wat tofff.Hij lijkt me een hele leuke jongen.
Zeg dat maar tegen hem!
Leuk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:10 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben vandaag bij mijn zusje op bezoek geweest en dat ging wel aardig.
Hippiesquote:
JanPiraat.quote:
Ik jou ook!quote:
JA! In het hoevoeljejenutopic durf ik soms niet eens te posten, iedereen is daar chronisch depressief lijkt het wel soms. En dat is echt heel naar voor al die mensen, heus waar. Maar soms ben ik gewoon heel blij.quote:
Echt he, ik wil ook gewoon graag de blije dingen kunnen delenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik jou ook!
[..]
JA! In het hoevoeljejenutopic durf ik soms niet eens te posten, iedereen is daar chronisch depressief lijkt het wel soms. En dat is echt heel naar voor al die mensen, heus waar. Maar soms ben ik gewoon heel blij.
Ik heb blije muziekjes nodig, want anders word ik minder blij over mijn schoolwerk.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:24 schreef Comp_Lex het volgende:
En in deze SC kunnen we daar ook gewoon heel blij op reageren
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 april 2012 22:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb blije muziekjes nodig, want anders word ik minder blij over mijn schoolwerk.
Tevens heb ik een 6.4 voor economie gehaald, feliciteer me.
Mijn fysio was leuk afgelopen dinsdag. Allemaal leuke verhalen te horen gekregen en dinsdag mag ik weerquote:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 12 april 2012 22:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb blije muziekjes nodig, want anders word ik minder blij over mijn schoolwerk.
Tevens heb ik een 6.4 voor economie gehaald, feliciteer me.
Goedzooo!quote:Op donderdag 12 april 2012 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb veel gepost vandaag, maar het maakt me geen donder uit meer!
Wachten? Lekker zoeken met je vrouw naar dat pand!quote:Op donderdag 12 april 2012 23:41 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik wilde alleen zeggen dat ik de allermooiste vrouw ooit ben tegen gekomen een tijdje terug die me dag in dag uit blijft boeien.
Met een beetje geluk komt ze binnenkort hier wonen![]()
![]()
Owjah, ik ben tevens bezig met mijn grote droom een restaurant op te richten (wachten is op een goed pand). Maar dat valt in het niet bij deze vrouw![]()
In mijn stad geven ze niet langer horeca-vergunningen voor panden, dus wachten op een pand waar er eentje opzit en blijft.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wachten? Lekker zoeken met je vrouw naar dat pand!
Heerlijk, in een keer van de winter naar de frisse lentebuien
Zoek je een andere stadquote:Op donderdag 12 april 2012 23:49 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
In mijn stad geven ze niet langer horeca-vergunningen voor panden, dus wachten op een pand waar er eentje opzit en blijft.
En we zijn pas 2 maand bij elkaar, dus ergens ergens zegt mijn verstand doe rustig aan. Majah er nog nooit iemand gelukkig geworden door zijn verstand te gebruiken (andersom misschien wel).
Fijn toch!quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:00 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Wij gaan zekers oud worden, zie der zondag pas weer
![]()
![]()
Ik zie juist alle voordelen van mijn eigen stadjequote:Op vrijdag 13 april 2012 00:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zoek je een andere stadZwartkijken doen we hier niet, ja!
Gewoon rustig aan doen, komt vanzelf wel!quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:09 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik zie juist alle voordelen van mijn eigen stadje, sociaal netwerk, gasten die positief kennen, goede connectie's met lokale Rabobank
.
Kwestie van tijd en dan ff lekker doorsparen
@Klinkerbotsing: Arme jij, hoezo weet je dat niet?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gewoon rustig aan doen, komt vanzelf wel!Wat voor restaurant wordt het?
Het is ingewikkeld.
*caught red-handed*quote:
Hahaha awhhh.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:17 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
*caught red-handed*![]()
[ afbeelding ]
Vrijquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha awhhh.
Morgen laat beginnen/vrij?
Oh jaquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lekkerlekker! Ik heb voorlopig altijd vrij he.![]()
Ga je nog leuke dingen doen?
Geen echte plannen nog.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Oh ja![]()
![]()
![]()
Mwoa, niks bijzonders. Sowieso even langs mijn oudersJij dan?
Uhr, is geheimquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gewoon rustig aan doen, komt vanzelf wel!Wat voor restaurant wordt het?
Het is ingewikkeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij wordt het zaterdag mooi weerquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen echte plannen nog.Ik hoop op mooi weer, kan ik lekker van de zon gaan genieten.
Woon je ver van je ouders?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:30 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Uhr, is geheim
Oh, klinkt goed! Ik wil zeker een keer langskomen als het klaar is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, das best dichtbij hehe.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:30 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het zaterdag mooi weerHoop ik de zon ook nog even mee te pakken
![]()
Nee, half uurtje![]()
Slaap lekker alvast allemaal, ik ben slapen!![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:30 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Uhr, is geheim
Korting voor FOK!kers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Als jij mij weet te vinden, je deelt mee dat je een FoK-er bent krijg je van mij direct 15% kortingquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:13 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Als jij mij weet te vinden, je deelt mee dat je een FoK-er bent krijg je van mij direct 15% korting. (Niet cumulatief i.c.m. andere acties
)
Van een restauranthouder verwacht ik op een maaltijd, niet op een liter benzinequote:Op vrijdag 13 april 2012 14:22 schreef Domokoen het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat het nog een idee was? Waar krijgen we dan 15% korting op?
Is het ook, maar wel zover dat het slechts een kwestie van tijd is 6-12 maand en dan wil ik open gaan.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:22 schreef Domokoen het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat het nog een idee was? Waar krijgen we dan 15% korting op?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Van een restauranthouder verwacht ik op een maaltijd, niet op een liter benzine
Ik heb het overwogen, maar mensen die er o.a. geld ingooien hebben allemaal voorkeur voor Emmen.quote:
Hehehe, nog nooit daar geweest eigenlijk. Beide steden niet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:37 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik heb het overwogen, maar mensen die er o.a. geld ingooien hebben allemaal voorkeur voor Emmen.
Groningen is wel een bazenstad trouwens!!!
Nog nooit in Groningen geweestquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehehe, nog nooit daar geweest eigenlijk. Beide steden niet.
Veeeeeeeeulste lang reizen johhh.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:48 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Nog nooit in Groningen geweest![]()
![]()
De grootste studentenstad van Nederland, de parel van het Noorden!!! Ga snel es heen jij!
Groningen-Amsterdam is maar 2,5 uurquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Veeeeeeeeulste lang reizen johhh.Amsterdam hier het dichtst in de buurt en Utrecht ook wel een beetje.
Is goedquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ga je dan mee naar Groningen?
Oh wacht, volgens mij is dat best een omweg dan.![]()
OMG.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:13 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Is goed
Valt wel mee hoor. Er is een snelle verbinding tussen beide steden
Tenzij je de sneltrein mistquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:13 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Is goed
Valt wel mee hoor. Er is een snelle verbinding tussen beide steden
Haha, kan ik dat wel omg enzoquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OMG.We gaan dit echt uitvoeren hoor.
Jan sleep ik dan ook mee, jij mag ook één persoon meenemen!
Haha zo waarquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:41 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Tenzij je de sneltrein mist, dan stopt het ding 45 keer ofzo
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:28 schreef Kandijfijn het volgende:
Hoe moet ik nu weer happy worden, skeelerpak aan, skeelers dichtgesnoerd, gaat het regenen![]()
Toch maar hardlopen dan maar
Fijnnnn.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:30 schreef arachide. het volgende:
Jippie, ik zit in de trein naar vriendlief
Nicequote:Op vrijdag 13 april 2012 16:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het blijft de onbewoonde wereld immers.
En is cool SonicV.
Wanneer gaan we? Ergens in oktober goed?quote:
Een wekker zetten.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:37 schreef arachide. het volgende:
Een dutje doen in de trein, is dat veilig?
Haha, dat moet wel lukken. Nog zo ver wegquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wanneer gaan we? Ergens in oktober goed?
Slim. Een half uurtje nog.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wanneer gaan we? Ergens in oktober goed?
[..]
Een wekker zetten.
Hebben we iets om naar uit te kijken. Houd die maand vrij.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:45 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Haha, dat moet wel lukken. Nog zo ver weg
Ik werd eens wakker in België, maar voor de rest is het wel veilig.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:37 schreef arachide. het volgende:
Een dutje doen in de trein, is dat veilig?
Das waar. Zal ik doenquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hebben we iets om naar uit te kijken. Houd die maand vrij.
We gaan gewoon braaf film kijkenquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Morgen (zaterdag) naar Leiden en daar shoppen en op bezoek gaan bij familie. Nog nooit daar geweest hehe.
Ben benieuwd hoe die stad nou is.
Kandijfijn krijgen we een verslag over zondag de dag erna ofzo?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geen idee of het het paradijs is van NL. Maar een mooie stad is het zeker.
Komt er eindelijk een beruchte Fok!ster naar mn stad, ben ik er niet!quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Morgen (zaterdag) naar Leiden en daar shoppen en op bezoek gaan bij familie. Nog nooit daar geweest hehe.
Ben benieuwd hoe die stad nou is.
Kandijfijn krijgen we een verslag over zondag de dag erna ofzo?
Ja!quote:
Nee, maar van zo'n bericht wordt iedereen vrolijkquote:Op zondag 15 april 2012 13:46 schreef arachide. het volgende:
Goeiemorgen vrolijke mensenhad ik al vermeld dat mijn vriend helemaal geweldig is?
Ik moet nu 13 dagen zonder hem omdat ik naar Rome ga,. Rome!quote:Op zondag 15 april 2012 15:12 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nee, maar van zo'n bericht wordt iedereen vrolijk
Haha ik moest lachen.quote:Op zondag 15 april 2012 18:31 schreef JanPiraat het volgende:
Vele wegen leiden naar Rome
[ afbeelding ]
Ik ! Hoe was je daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaate?quote:
Date? Ze is hier de rest van de week waarschijnlijk nogquote:Op zondag 15 april 2012 18:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha ik moest lachen.
[..]
Ik ! Hoe was je daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaate?
quote:Op zondag 15 april 2012 18:48 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Date? Ze is hier de rest van de week waarschijnlijk nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!! Lekker.
![]()
Succes!quote:Op zondag 15 april 2012 21:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Hallo. Vrolijkheid hier. Slapen nu. Wekker gaat om half 6. Morgen weer kids het leven zuur maken in de les.
Hallooo successsquote:Op zondag 15 april 2012 21:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Hallo. Vrolijkheid hier. Slapen nu. Wekker gaat om half 6. Morgen weer kids het leven zuur maken in de les.
3-2 dusquote:Op zondag 15 april 2012 21:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Scholen beginnen toch pas 8.00-8:30? Hoezo ga je er 5.30 af?quote:Op zondag 15 april 2012 21:26 schreef SonicVolcano het volgende:
quote:
quote:
Haha, bedanktquote:
Ik geef les op Ameland en moet dan de boot van half 8 nemen. Don't askquote:Op zondag 15 april 2012 22:17 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Scholen beginnen toch pas 8.00-8:30? Hoezo ga je er 5.30 af?
Pijnlijkquote:Op maandag 16 april 2012 18:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohhhh SV, het lichtpuntje in mn leven, ik heb je gemist!
Ssst, straks leest Jan het nog, gekkiequote:Op maandag 16 april 2012 18:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohhhh SV, het lichtpuntje in mn leven, ik heb je gemist!
Verdommequote:
Boksbeugel.gaat mee naar groningenquote:Op maandag 16 april 2012 19:08 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ssst, straks leest Jan het nog, gekkie
[..]
Verdomme
quote:Op maandag 16 april 2012 19:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Boksbeugel.gaat mee naar groningen
Ach, zolang zijn mannelijke punt het nog doet.quote:Op maandag 16 april 2012 19:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat zijn eigenlijk zn enige mannenpunten.
Geen problemen daarmee neequote:Op maandag 16 april 2012 19:17 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ach, zolang zijn mannelijke punt het nog doet.
Dat was geen boksbeugel die je in mn broek voelde toenquote:Op maandag 16 april 2012 19:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nou ik schrok wel van je boksbeugels hoor.
quote:Op maandag 16 april 2012 19:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat was geen boksbeugel die je in mn broek voelde toen [ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 april 2012 19:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Het was een zaklamp toch
[ afbeelding ]
Jij wintquote:
Noah and the Whale - Jocastaquote:Op maandag 16 april 2012 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
DUS. Wat voor muziek luisteren jullie allemaal?
Liever binnenblijven dan, is veiliger.quote:Op maandag 16 april 2012 23:18 schreef Kandijfijn het volgende:
Fucking koud buiten,,..
Wie gaat er morgen mee schaatsen?
Kan best.quote:Op maandag 16 april 2012 23:20 schreef arachide. het volgende:
Mijn beste vriend wil een meisje hosselen. Hij heeft haar nog nooit gezien.
Ik wilde ook wel eens meisje hosselen die ik nog nooit had gezienquote:Op maandag 16 april 2012 23:20 schreef arachide. het volgende:
Ik moet hem tips geven, dus il stippel een heel plan uit.quote:Op maandag 16 april 2012 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Liever binnenblijven dan, is veiliger.
[..]
Kan best.
Zit hij ook in dit topic?quote:Op maandag 16 april 2012 23:20 schreef arachide. het volgende:
Volgens mij goed gespeldquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:03 schreef arachide. het volgende:
PizzaIk had net entrecote. Of hoe je dat ook schrijft.
Geniaal concept. Je moet er maar op komenquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://sincerelyhana.com/projects/switcheroo/
DiT!
Zekerquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heeft de pizza gesmaakt SOnicjee?
En inderdaad geniaal.Nu wil ik het ook.
Ehm, dit:quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:19 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
ZekerWat heb jij gegeten?
Samen met Jan
Ziet er goed uitquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ehm, dit:
[ afbeelding ]
Rijst met vlees, tomaat, aubergine en aardappelen erin.Omnomnom.
Hehe I know! Hij heeft al eens mijn broek aangehad, stond hem wel.
En haha, jij kan niet in mijn fobo reageren.
Simpel, doch doeltreffend voedsel.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ziet er goed uit![]()
Haha, nice![]()
Ja wat is dat nou? Zit ik gewoon bij mezelf te reagerenLijk wel een narcist, verdorie
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |