Ja ik maakte even wat foutjes bij het maken van nieuwe topicquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Toffe OP wel![]()
Dit moet wel gereekst worden overigens
Het zij je vergeven, omdatbaard.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja ik maakte even wat foutjes bij het maken van nieuwe topic
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja ik maakte even wat foutjes bij het maken van nieuwe topic![]()
![]()
![]()
![]()
Ik deed ff sad smiley maar dat mag hier niet he
quote:
Nooit echt naar geluisterd.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:43 schreef SonicVolcano het volgende:
Pink Floyd op de achtergrond. Ik ben een blij mens
Goede vraag wel. Combinatie muziek en tekst denk ik. Je moet het alleen wel leren luisteren. Vond het eerst echt helemaal niks. Ze hebben ook ontzettend lange nummers gemaakt (20+ minuten), en dat is ook wel even wennen. Als je al eens een poging wil wagen, dan de PULSE DVD kijken. Geniaal concert. Of beginnen met Dark Side Of The Moon/Wish You Were Here. Dat zijn vrij toegankelijke albums.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]! En iedereen zeggen dat dit dood zou gaan bloeden enzo.
[..]
Nooit echt naar geluisterd.Wat maakt het nou zo speciaal?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb een blaar op mijn gehemelte, maar die lolly's zijn zo lekker!:D
Hmm, van de week eens gaan luisteren danquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:51 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Goede vraag wel. Combinatie muziek en tekst denk ik. Je moet het alleen wel leren luisteren. Vond het eerst echt helemaal niks. Ze hebben ook ontzettend lange nummers gemaakt (20+ minuten), en dat is ook wel even wennen. Als je al eens een poging wil wagen, dan de PULSE DVD kijken. Geniaal concert. Of beginnen met Dark Side Of The Moon/Wish You Were Here. Dat zijn vrij toegankelijke albums.
quote:
Ik heb cola, en aardbei, en aardbeien-room, en cranberry-vanille (maar die zijn niet zo lekker) en salmiak!!quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
_O-! Dat is de juiste instelling jongedame, welke smaak hebben ze?
[..]
Hmm, van de week eens gaan luisteren dan. Ik ken alleen The Wall eigenlijk.
[..]
Maar maar ken niet het hele album hor.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:00 schreef SonicVolcano het volgende:
The WallHelemaal vergeten. Ook een geniaal album ja
Oh, ik vind alleen de eerste twee/drie lekker.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik heb cola, en aardbei, en aardbeien-room, en cranberry-vanille (maar die zijn niet zo lekker) en salmiak!!
Maakt niks uit hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar maar ken niet het hele album hor.
Oh!quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
M'nhad een heel veel lolly's meegenomen, en ook zuurtjes! Dus lekker op de bank met lolly's GTST en mn pups
Gelukkig maar hoor.quote:
Is niet goed voor je, zoetekauwquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:24 schreef JanPiraat het volgende:
Nu heb ik zin in Chupa Chup lolly's chocolade vanille![]()
Samen dan.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:32 schreef JanPiraat het volgende:
Ik heb ze ook niet helaasdus heel gezond mezelf alleen maar verlekkeren nu
B'awww.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
we hebben 2 jack russel pups van 12 weken oud! ze zijn echt supercute!
Ongelooflijk he?!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |