Nou nou nou wat een negativiteit weer hoor.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:22 schreef Comp_Lex het volgende:
Als er morgen hier nog niet zo geSCt wordt zoals in de andere SCs, dan mag dit topic van mij wel op slot gezet worden. Hier komt toch geen kip.
En dat voor een happy scquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou nou nou wat een negativiteit weer hoor.
Nee nou niet meer. Er was iemand in de andere SC die geïnteresseerd was in wat ik deed en daar had ik gewoon antwoord op kunnen geven. Ik vind dit toch wel een beetje dom, hoor.quote:
Huh, ik snap je niet?quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:27 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee nou niet meer. Er was iemand in de andere SC die geïnteresseerd was in wat ik deed en daar had ik gewoon antwoord op kunnen geven. Ik vind dit toch wel een beetje dom, hoor.
Druk. Veel gewerkt, veel lief gedaan met vriendjeliefquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat dit kan in Nederland!
Hoe was jouw weekend ?
Omdat in die sc actievere mensen zitten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:32 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik kom verder niet in die andere SC's omdat die me eigenlijk geen bal interesseren. Nu had ik een keer nieuws, maar ik had het idee dat ik het op de verkeerde plek postte dus ik had het verwijderd. Intussen had iemand anders gevraagd wat ik deed, maar ik heb dat gewoon genegeerd. Nu post ik hier iets en geen hond ziet het.
Meh dat is wel jammer aan deze SC, het is gedoemd om te falen zoals een paar pagina's terug gezegd is. Men wil liever klagen/nare dingen lezen dan blije dingen te delen. Ofzo.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:32 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik kom verder niet in die andere SC's omdat die me eigenlijk geen bal interesseren. Nu had ik een keer nieuws, maar ik had het idee dat ik het op de verkeerde plek postte dus ik had het verwijderd. Intussen had iemand anders gevraagd wat ik deed, maar ik heb dat gewoon genegeerd. Nu post ik hier iets en geen hond ziet het.
Boh.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Druk. Veel gewerkt, veel lief gedaan met vriendjeliefen de jouwe?
Een hele leukequote:Op dinsdag 10 april 2012 00:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Boh.Vriendje hihi, wie is het nu dan?
![]()
Mijn was saai eigenlijk, beetje gewinkeld zaterdag en vandaag muffins gemaakt en films gekeken.
Waar doe je vrijwilligerswerk dan?quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:40 schreef Comp_Lex het volgende:
Ach ik had een artikel geschreven voor de stichtingen waar ik vrijwilligerswerk voor doe.
Jamaarikhebookeenhelelieve.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Een hele leukemaar niet naat, zover loop je niet achter toch?
Muffins, omnomnommmm! Die wil ik volgend weekend maken
Ik ben een Energie Data Analist voor de Transition Towns initiatief en Stichting Peak Oil Nederland. Zoals je al geraden hebt heeft het te maken duurzame energie, fossiele energie, klimaat, groen, leefbaarheid, enz.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Waar doe je vrijwilligerswerk dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |