Wachten? Lekker zoeken met je vrouw naar dat pand!quote:Op donderdag 12 april 2012 23:41 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik wilde alleen zeggen dat ik de allermooiste vrouw ooit ben tegen gekomen een tijdje terug die me dag in dag uit blijft boeien.
Met een beetje geluk komt ze binnenkort hier wonen![]()
![]()
Owjah, ik ben tevens bezig met mijn grote droom een restaurant op te richten (wachten is op een goed pand). Maar dat valt in het niet bij deze vrouw![]()
In mijn stad geven ze niet langer horeca-vergunningen voor panden, dus wachten op een pand waar er eentje opzit en blijft.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wachten? Lekker zoeken met je vrouw naar dat pand!
Heerlijk, in een keer van de winter naar de frisse lentebuien
Zoek je een andere stadquote:Op donderdag 12 april 2012 23:49 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
In mijn stad geven ze niet langer horeca-vergunningen voor panden, dus wachten op een pand waar er eentje opzit en blijft.
En we zijn pas 2 maand bij elkaar, dus ergens ergens zegt mijn verstand doe rustig aan. Majah er nog nooit iemand gelukkig geworden door zijn verstand te gebruiken (andersom misschien wel).
Fijn toch!quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:00 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Wij gaan zekers oud worden, zie der zondag pas weer
![]()
![]()
Ik zie juist alle voordelen van mijn eigen stadjequote:Op vrijdag 13 april 2012 00:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zoek je een andere stadZwartkijken doen we hier niet, ja!
Gewoon rustig aan doen, komt vanzelf wel!quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:09 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik zie juist alle voordelen van mijn eigen stadje, sociaal netwerk, gasten die positief kennen, goede connectie's met lokale Rabobank
.
Kwestie van tijd en dan ff lekker doorsparen
@Klinkerbotsing: Arme jij, hoezo weet je dat niet?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gewoon rustig aan doen, komt vanzelf wel!Wat voor restaurant wordt het?
Het is ingewikkeld.
*caught red-handed*quote:
Hahaha awhhh.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:17 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
*caught red-handed*![]()
[ afbeelding ]
Vrijquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha awhhh.
Morgen laat beginnen/vrij?
Oh jaquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lekkerlekker! Ik heb voorlopig altijd vrij he.![]()
Ga je nog leuke dingen doen?
Geen echte plannen nog.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Oh ja![]()
![]()
![]()
Mwoa, niks bijzonders. Sowieso even langs mijn oudersJij dan?
Uhr, is geheimquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gewoon rustig aan doen, komt vanzelf wel!Wat voor restaurant wordt het?
Het is ingewikkeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij wordt het zaterdag mooi weerquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen echte plannen nog.Ik hoop op mooi weer, kan ik lekker van de zon gaan genieten.
Woon je ver van je ouders?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:30 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Uhr, is geheim
Oh, klinkt goed! Ik wil zeker een keer langskomen als het klaar is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, das best dichtbij hehe.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:30 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het zaterdag mooi weerHoop ik de zon ook nog even mee te pakken
![]()
Nee, half uurtje![]()
Slaap lekker alvast allemaal, ik ben slapen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |