quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:30 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Uhr, is geheim
Korting voor FOK!kers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Als jij mij weet te vinden, je deelt mee dat je een FoK-er bent krijg je van mij direct 15% kortingquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:13 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Als jij mij weet te vinden, je deelt mee dat je een FoK-er bent krijg je van mij direct 15% korting. (Niet cumulatief i.c.m. andere acties
)
Van een restauranthouder verwacht ik op een maaltijd, niet op een liter benzinequote:Op vrijdag 13 april 2012 14:22 schreef Domokoen het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat het nog een idee was? Waar krijgen we dan 15% korting op?
Is het ook, maar wel zover dat het slechts een kwestie van tijd is 6-12 maand en dan wil ik open gaan.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:22 schreef Domokoen het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat het nog een idee was? Waar krijgen we dan 15% korting op?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Van een restauranthouder verwacht ik op een maaltijd, niet op een liter benzine
Ik heb het overwogen, maar mensen die er o.a. geld ingooien hebben allemaal voorkeur voor Emmen.quote:
Hehehe, nog nooit daar geweest eigenlijk. Beide steden niet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:37 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik heb het overwogen, maar mensen die er o.a. geld ingooien hebben allemaal voorkeur voor Emmen.
Groningen is wel een bazenstad trouwens!!!
Nog nooit in Groningen geweestquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehehe, nog nooit daar geweest eigenlijk. Beide steden niet.
Veeeeeeeeulste lang reizen johhh.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:48 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Nog nooit in Groningen geweest![]()
![]()
De grootste studentenstad van Nederland, de parel van het Noorden!!! Ga snel es heen jij!
Groningen-Amsterdam is maar 2,5 uurquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Veeeeeeeeulste lang reizen johhh.Amsterdam hier het dichtst in de buurt en Utrecht ook wel een beetje.
Is goedquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ga je dan mee naar Groningen?
Oh wacht, volgens mij is dat best een omweg dan.![]()
OMG.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:13 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Is goed
Valt wel mee hoor. Er is een snelle verbinding tussen beide steden
Tenzij je de sneltrein mistquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:13 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Is goed
Valt wel mee hoor. Er is een snelle verbinding tussen beide steden
Haha, kan ik dat wel omg enzoquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OMG.We gaan dit echt uitvoeren hoor.
Jan sleep ik dan ook mee, jij mag ook één persoon meenemen!
Haha zo waarquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:41 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Tenzij je de sneltrein mist, dan stopt het ding 45 keer ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |