Die is tofquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wehehe.
[ afbeelding ] Een van mn UI's.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word daar niet zo heel erg vrolijk van hoor.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat heerlijk alternatief zijn je ouders getrouwd!
Hondjes.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:38 schreef CherryLips het volgende:
Hier worden ze wel blij van
[ afbeelding ]
Sterkte met de rug!quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:49 schreef Copycat het volgende:
Ik beweeg sinds maandagavond met pijn en moeite vanwege een fietsongelukje (yogamat in spaken voorwiel, salto die eindigde met mijn zware Kronan in mijn rug. Wat is het dan een feest als je even voor een infraroodlamp hebt gezeten en je vervolgens gewoon kunt opstaan, zonder dat je daar tien pijnlijke minuten voor nodig hebt.
Geluk zit hem in de kleinste dingen, die dingen die je het snelst voor lief neemt.
En dan nu voetje voor voetje de trap af, want natuurlijk wilde ik weer te veel te snel.
Het worden er vanzelf meer.quote:
Smiling doggy.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
Doen we er gewoon een happy hondje bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanksquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:56 schreef Godtje het volgende:
Sterkte met de rug!![]()
Maar met deze positieve insrelling gaat dat vast snel beter
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geen kattenfans hier?Noh.
Tuurlijk wel, bijna alle diertjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toch jammer dat het hooguit seks op je tv is he Maanvis.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:43 schreef Maanvis het volgende:
Er komen warme dagen aan, met rokjes en veel seks!
Mensen die (denken dat ze) nooit problemen hebben, zich de hele tijd happy gedragen... Manische mensen!quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:09 schreef Godtje het volgende:
Voor alle mensen die al los zijn van hun ex, die geen problemen hebben met daten maar mensen die gewoon lekker in hun vel zitten.
Omdat er in de bestaande SC's geen ruimte is voor vrolijke mensen. Daar moet je problemen hebben of aan de pillen zitten. Dus wees hier gewoon Happy!![]()
Wie niet?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:54 schreef Domokoen het volgende:
[..]
Ik word gewoon blij van sarcasme.
Omdat ik je happiness niet wilde verstoren met kleine onbelangrijke dingenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:11 schreef L-E het volgende:
Waarom heb ik geen PM of DM ontvangen over het bestaan van dit topic, Godt?!
Nou nou nou wat een negativiteit weer hoor.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:22 schreef Comp_Lex het volgende:
Als er morgen hier nog niet zo geSCt wordt zoals in de andere SCs, dan mag dit topic van mij wel op slot gezet worden. Hier komt toch geen kip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |