Met The Beatles, The Stones, The Kinks, Springsteen, Led Zeppelin, Pink Floyd, Prince, Wonder, Bowie e.d. krijg je hier zo een waslijst aan lijstjes. Acts die een stuk meer 'top 40' zijn dan Therapy?.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:55 schreef ranja het volgende:
toch weer teveel top 40 band voor de meeste
of misschien zitten er niet genoeg 30+ers hier?
die zijn meer top 2000quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:07 schreef Gillingham het volgende:
Met The Beatles, The Stones, The Kinks, Springsteen, Led Zeppelin, Pink Floyd, Prince, Wonder, Bowie e.d. krijg je hier zo een waslijst aan lijstjes. Acts die een stuk meer 'top 40' zijn dan Therapy?.
Maar hebben toch ook meer succes gehad in de top 40 toch?quote:
Ja dat ook, maar hij noemt vooral oneindig ouderwetse bands. Ik denk dat je van deze eeuw met Coldplay en zo op de proppemn moet komen, krijg je ook veel lijstjesquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar hebben toch ook meer succes gehad in de top 40 toch?
Ja, maar voor Fok lijkt dat toch nogal een verschil te maken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:10 schreef Felagund het volgende:
Maar hebben toch ook meer succes gehad in de top 40 toch?
Top 40 1960-1990 is anders dan top 40 1990-2010quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:18 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, maar voor Fok lijkt dat toch nogal een verschil te maken.
En aangezien een hoop mensen toch alleen de top 40 hit Diane lijken te kennen lijkt het dus alsof Therapy? op Fok de populariteit van een top 40 band heeft (otfewel: matig).
er komen nog een hoop dagen hoor, als het goed isquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:02 schreef wallofdolls het volgende:
Ik ken ze alleen van naam. Al sla je me dood.
Maar qua bekendheid, je kunt ook nog denken aan andere soorten, wat bredere, lijstjes he.
Beste Scandinavische metalband
Beste blue note jazzalbum
Coolste technotrack van de afgelopen jaren
Nee hoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Top 40 1960-1990 is anders dan top 40 1990-2010
Wel hoe het beoordeeld wordt op dit forumquote:
maar zijn óf ouwe lullen, óf mensen met een ouwe lullensmaakquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wel hoe het beoordeeld wordt op dit forum
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:09 schreef ranja het volgende:
[..]
er komen nog een hoop dagen hoor, als het goed isvandaag Therapy?.
2012quote:
dat klopt, zo hebben we al debuutalbums, belgische liedjes en 60s jazzalbums gehad.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:20 schreef wallofdolls het volgende:
Maar ik bedoel meer dat er mensen zich druk maakten om of bands wel of niet bekend genoeg zijn... in dat geval, je hoeft natuurlijk niet altijd van bands uit te gaan.
Tel je "tja", "uuuuh" en "..." dan als hetzelfde? Of als aparte nummers?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:07 schreef On het volgende:
Zal ik mezelf maar opofferen om deze morgen te tellen?
Dat zijn geen Therapy? nummers?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Tel je "tja", "uuuuh" en "..." dan als hetzelfde? Of als aparte nummers?
Ik heb ook al een goed idee voor een nieuw lijstje, waar (zowat) iedereen aan kan deelnemen. Maar ik zal geduldig wachtenquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:07 schreef On het volgende:
Zal ik mezelf maar opofferen om deze morgen te tellen?
Beatles?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:21 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik heb ook al een goed idee voor een nieuw lijstje, waar (zowat) iedereen aan kan deelnemen. Maar ik zal geduldig wachten
Ik dacht dat mijn hele slechte grap wel duidelijk wasquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:12 schreef On het volgende:
[..]
Dat zijn geen Therapy? nummers?Ik denk 'gewoon' 1 punt als er maar één nummer in het lijstje staat, maximaal 3 pt per 3 etc,
Als iemand één nummer noemt, is dat natuurlijk geen lijstje te noemen. Het is geen 'welke nummers ken ik en kan ik dus noemen'-topic. Vijf is vaak al weinig, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:12 schreef On het volgende:
[..]
Dat zijn geen Therapy? nummers?Ik denk 'gewoon' 1 punt als er maar één nummer in het lijstje staat, maximaal 3 pt per 3 etc,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |