Bitches Brew is uit de jaren 70quote:Op maandag 2 april 2012 08:54 schreef fripper het volgende:
==========
Eindlijst : Jazz albums uit de jaren 60 ...
1. John Coltrane - A Love Supreme 19
2. Charles Mingus - Black Saint and the Sinner Lady 18
3. Miles Davis - In a Silent Way 14
4. Miles Davis - Miles Smiles 11
4. Pharaoh Sanders - Karma 11
4. Miles Davis - Bitches Brew 11
===========
In a Silent Way dus ook, maar ik denk dat dit wel door de vingers mag worden gezien. De release-dates zijn echt heel erg verschillendquote:
Sorry hoor, maar ik heb nog nooit ergens gezien dat In a Silent Way uit 1970 komt.. Zowel AMG als Wikipedia als RYM zijn daar w.m.b. redelijk leidend in.quote:Op maandag 2 april 2012 10:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
In a Silent Way dus ook, maar ik denk dat dit wel door de vingers mag worden gezien. De release-dates zijn echt heel erg verschillend
Hmm je hebt gelijk. Ik dacht altijd dat In a silent way na Bitches Brew is gekomenquote:Op maandag 2 april 2012 11:17 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik heb nog nooit ergens gezien dat In a Silent Way uit 1970 komt.. Zowel AMG als Wikipedia als RYM zijn daar w.m.b. redelijk leidend in.
Released July 30, 1969
Recorded February 18, 1969
ZEG HET ZEG HETquote:Op maandag 2 april 2012 11:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hmm je hebt gelijk. Ik dacht altijd dat In a silent way na Bitches Brew is gekomen(dus ik dacht 1+1 is 2).
Dan staat het ook verkeerd gearchiveerd in mijn database, want ik heb hem als 1970 staan
In mijn
quote:
In a Silent Way kwam in feb 1969 uitquote:Op maandag 2 april 2012 10:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
In a Silent Way dus ook, maar ik denk dat dit wel door de vingers mag worden gezien. De release-dates zijn echt heel erg verschillend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:32 schreef Lidlchips het volgende:
Ken ik wel, luister ik niet, maar let go.
Ik kom niet verder dan deze toevoegingen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:01 schreef Gehenna het volgende:
1. Diane
2. Hellbelly
3. Isolation (Joy Division Cover)
4. ...
5. uuuh
Ja dat is ook mijn lijst, ik zal mn vriendin eens vragen die kent het iets beterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |