Bitches Brew is uit de jaren 70quote:Op maandag 2 april 2012 08:54 schreef fripper het volgende:
==========
Eindlijst : Jazz albums uit de jaren 60 ...
1. John Coltrane - A Love Supreme 19
2. Charles Mingus - Black Saint and the Sinner Lady 18
3. Miles Davis - In a Silent Way 14
4. Miles Davis - Miles Smiles 11
4. Pharaoh Sanders - Karma 11
4. Miles Davis - Bitches Brew 11
===========
In a Silent Way dus ook, maar ik denk dat dit wel door de vingers mag worden gezien. De release-dates zijn echt heel erg verschillendquote:
Sorry hoor, maar ik heb nog nooit ergens gezien dat In a Silent Way uit 1970 komt.. Zowel AMG als Wikipedia als RYM zijn daar w.m.b. redelijk leidend in.quote:Op maandag 2 april 2012 10:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
In a Silent Way dus ook, maar ik denk dat dit wel door de vingers mag worden gezien. De release-dates zijn echt heel erg verschillend
Hmm je hebt gelijk. Ik dacht altijd dat In a silent way na Bitches Brew is gekomenquote:Op maandag 2 april 2012 11:17 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik heb nog nooit ergens gezien dat In a Silent Way uit 1970 komt.. Zowel AMG als Wikipedia als RYM zijn daar w.m.b. redelijk leidend in.
Released July 30, 1969
Recorded February 18, 1969
ZEG HET ZEG HETquote:Op maandag 2 april 2012 11:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hmm je hebt gelijk. Ik dacht altijd dat In a silent way na Bitches Brew is gekomen(dus ik dacht 1+1 is 2).
Dan staat het ook verkeerd gearchiveerd in mijn database, want ik heb hem als 1970 staan
In mijn
quote:
In a Silent Way kwam in feb 1969 uitquote:Op maandag 2 april 2012 10:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
In a Silent Way dus ook, maar ik denk dat dit wel door de vingers mag worden gezien. De release-dates zijn echt heel erg verschillend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |