abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109658863
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:38 schreef brother52 het volgende:
Godverdomme, probeer je toch niet steeds in allemaal bochten te wringen om je er onderuit te lullen. Man the fuck up.
Dat doe ik niet?, ik geef aan hoe en wat, niet meer en niet minder, ik geef aan hoe en wat, lul me nergens onderuit.

Man jij maar ff *The Fuck Up*
Kom op man hoe oud ben je 35-40?....
  FOK!fotograaf donderdag 29 maart 2012 @ 16:45:10 #102
159915 -Menn0-
MNO
pi_109658897
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:35 schreef Braddie het volgende:

[..]

Kwaliteit van mijn vingers is crap op dit moment.
Voor de standaarden van dit forum ja, maar dat wilt niet zeggen dat ik het daadwerkelijk echt slecht heb ingespeeld, niet gelijk conclusies trekken.

En de kwaliteit is wel okè, maar het is niet zo dat het een hoogwaardige opname is.
Nou goed je snapt het allemaal niet zo goed dus laat ik je dan een wijze les mee geven:

quote:
NIEMAND maar dan ook echt NIEMAND!!!!!!! zit op filmpjes van jou te wachten met hoe je nieuwe pick up klinkt, zelfs niet als ze het vragen. Zeker niet als er al duizenden filmpjes/samples van op het internet te vinden zijn. Zelfde geldt voor de volgende gitaar die je impulsief gaat kopen en week later weer te koop zet, daar hoeven we ook geen samples van! Ook mislukte Queen cover/solo/improvisaties: doe maar gewoon niet. Gewoon niet... Niet.... n-i-e-t!
Print dit uit, plak het naast je beeldscherm en als je dan weer wat wilt posten lees even het bovenstaande, adem even diep in, post het niet en voorkom een hoop traantjes.

:*
,,/
  donderdag 29 maart 2012 @ 16:47:59 #103
20720 brother52
Dus..........
pi_109659007
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:44 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dat doe ik niet?, ik geef aan hoe en wat, niet meer en niet minder, ik geef aan hoe en wat, lul me nergens onderuit.
Man, lees je eigen posts eens terug. Je doet niet anders.
quote:
Man jij maar ff *The Fuck Up*
en waarom zou ik dat moeten doen dan?
quote:
Kom op man hoe oud ben je 35-40?....
Nee, ik ben 25.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_109659116
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:45 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Nou goed je snapt het allemaal niet zo goed dus laat ik je dan een wijze les mee geven:

[..]

Print dit uit, plak het naast je beeldscherm en als je dan weer wat wilt posten lees even het bovenstaande, adem even diep in, post het niet en voorkom een hoop traantjes.

Je bent triest menno, triest... in en in triest.

DIt is toch een gitaristen topic?, wat speel ik?... oohja, gitaar.
En er vroeg iemand of ik wat wilde laten horen als hij in de strat zit, dan doe ik dat..

Aangezien deze pick-up totaal anders klinkt in een Les Paul of in een dure Fender, snap ik het best.
Je kan niet uitgaan van een soundsample van een website, of dat nou beter is opgenomen, of met een dure gitaar of whatever.
  Moderator donderdag 29 maart 2012 @ 16:54:19 #105
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109659275
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:45 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

[..]

En niemand zit op jou te wachten hoe jij braddie de les leest. Het is al vaak aangegeven dat de reactie net zo storend is als uitlokking van braddies kant.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  FOK!fotograaf donderdag 29 maart 2012 @ 16:56:47 #106
159915 -Menn0-
MNO
pi_109659384
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:50 schreef Braddie het volgende:

[..]

Je bent triest menno, triest... in en in triest.
Ah wat lief! :D

Neuken? :D

quote:
DIt is toch een gitaristen topic?, wat speel ik?... oohja, gitaar.
En er vroeg iemand of ik wat wilde laten horen als hij in de strat zit, dan doe ik dat..
Je sarcasme meter is denk ik stuk.. Ik zou een nieuwe halen!
quote:
Aangezien deze pick-up totaal anders klinkt in een Les Paul of in een dure Fender, snap ik het best.
Je kan niet uitgaan van een soundsample van een website, of dat nou beter is opgenomen, of met een dure gitaar of whatever.
Nee we zitten inderdaad de hele middag al vol spanning te wachten hoe het klinkt in een stuk brandhout! :Y
,,/
pi_109659399
Fijne sound Braddie!
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  FOK!fotograaf donderdag 29 maart 2012 @ 16:58:10 #108
159915 -Menn0-
MNO
pi_109659449
quote:
2s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:54 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

En niemand zit op jou te wachten hoe jij braddie de les leest. Het is al vaak aangegeven dat de reactie net zo storend is als uitlokking van braddies kant.
Laat het dan een keer in dat hoofd van hem doordringen!

Je ziet serieus niet als Mod zijnde dat het hele topic naar de kloten is??? Jammer...

[ Bericht 0% gewijzigd door Bosbeetle op 29-03-2012 16:59:52 ]
,,/
pi_109659526
quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:57 schreef The_Dean het volgende:
Fijne sound Braddie!
Ja, best wel toch?
Was eerst even bang dat hij alsnog verkeerd zou zitten(Ondanks dat hij nu gewoon *goed* zit) maar dat lag aan de instellingen van m`n amp :')
pi_109659540
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:56 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

[..]

Je sarcasme meter is denk ik stuk.. Ik zou een nieuwe halen!

[..]

Nee we zitten inderdaad de hele middag al vol spanning te wachten hoe het klinkt in een stuk brandhout! :Y
Sarcasme is voor mij lastig soms, en het is geen brandhout, dat terzijde.

Fijne dag nog hè :)
pi_109659632
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:56 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Voor het geval braddie afslaat mag ik?
pi_109659696
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:35 schreef Braddie het volgende:

[..]

Kwaliteit van mijn vingers is crap op dit moment.
Voor de standaarden van dit forum ja, maar dat wilt niet zeggen dat ik het daadwerkelijk echt slecht heb ingespeeld, niet gelijk conclusies trekken.

En de kwaliteit is wel okè, maar het is niet zo dat het een hoogwaardige opname is.
Voor het geval je hebt gemist BB:
quote:
8s.gif Op woensdag 28 maart 2012 18:42 schreef Trollscience het volgende:
Jezus hij kan dan ook zo verschrikkelijk dom overkomen :') en steeds dezelfde smoesjes, "mijn versterker was verkouden", "mijn effectenbord had kuren", "mijn plectrum was kapot", "mijn snaren waren oud"... :') Wanneer je hier een sampletje post dan kan iedereen opbouwende kritiek verwachten, maar Braddie heeft het gewoon verspeeld. Hij aast alleen maar naar complimenten en wanneer hij uberhaupt kritiek krijgt, opbouwend of niet, gaat hij gelijk in de verdediging en schuift hij alles op de gear af. Wanneer hij dáárop wordt aangesproken, is het gelijk "ja ik zal er op letten en ik zal het niet meer doen", soms doet hij dat dan ook een keer maar dan is het weer klaar, een vicieuze cirkel. Kan ik me wel voorstellen dat iedereen een beetje trollend gaat reageren _O-

Dat heeft hier niets mee te maken eigenlijk, maar dit is weer een voorbeeld van zo'n typisch Braddie momentje: "Ik heb er wel verstand van" maar wanneer hij erop wordt gewezen dat wat hij heeft gekocht eigenlijk niet zo geweldig is is het van "ja maar de verkoper dit en dat", "ik heb er (ineens) niet zoveel verstand van" etc. etc.
Altijd weer de schuld op andere dingen (gear) of mensen (verkopers) afschuiven en daarna verwondert zijn dat iedereen fel reageert. Ik en (als ik zo vrij mag zijn) met mij een hoop anderen zijn het beu.

Tot zover mijn betoog.
  donderdag 29 maart 2012 @ 17:05:26 #113
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_109659728
Na dit is geen modden meer. Gaat alleen nog maar over kutzooi in dit topic. Ik ben de slechtste niet op gegeven moment houd het ook op.

Ik vind dat we dit democratisch moeten oplossen.

Poll: Moet braddie weg uit dit topic!
Ja
nee
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_109659762
Vinden julie dit niet een hèèl klein beetje overdreven?
Als ik al met m`n vingers knip word ik al afgezeken dat ik verkeerd knip, bijwijze van.
  donderdag 29 maart 2012 @ 17:07:02 #115
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_109659794
quote:
5s.gif Op donderdag 29 maart 2012 17:06 schreef Braddie het volgende:
Als ik al met m`n vingers knip word ik al afgezeken dat ik verkeerd knip, bijwijze van.
Misschien met je je vinger recht houden
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_109659809
quote:
Ik heb wel een vinger voor je.
  FOK!fotograaf donderdag 29 maart 2012 @ 17:11:08 #117
159915 -Menn0-
MNO
pi_109659921
quote:
Tip: Knip niet MET je vingers maar IN je vingers! Of nog beter: als je dan toch zo graag knipt, knip ze dan af! Scheelt een heleboel! :D
,,/
pi_109659956
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 17:11 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Tip: Knip niet MET je vingers maar IN je vingers! Of nog beter: als je dan toch zo graag knipt, knip ze dan af! Scheelt een heleboel! :D
Ha-Ha-Ha-Ha-Ha-Ha-Ha :')
pi_109659964
quote:
Dat valt nog wel mee vind ik. Dribbel had met zijn vragen over waar je nou feedback op wilde hebben gelijk.

Ik draai het liever om: Kun jij je enig sinds vinden in de irritatie van de mensen hier? (en dat zijn niet maar 2 mensen, dus er lijkt echt iets mis te gaan).
  FOK!fotograaf donderdag 29 maart 2012 @ 17:13:48 #120
159915 -Menn0-
MNO
pi_109660010
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 17:12 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ha-Ha-Ha-Ha-Ha-Ha-Ha :')
,,/
pi_109660047
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 17:12 schreef CoiLive het volgende:

[..]

Dat valt nog wel mee vind ik. Dribbel had met zijn vragen over waar je nou feedback op wilde hebben gelijk.

Ik draai het liever om: Kun jij je enig sinds vinden in de irritatie van de mensen hier? (en dat zijn niet maar 2 mensen, dus er lijkt echt iets mis te gaan).
Ja, ik kan me best vinden in de irritatie van mensen hier, maar het word ook wel uitgelokt vind ik, er vraagt iemand om advies, ik heb 2,5 jaar in een gitaarzaak gewerkt dus mijn mening is daar op ook gebaseerd.

Dan word ik vervolgens tot de grond afgezeken, speel gitaar, iemand wilt de pick-ups horen, word vervolgens afgeblaft, iemand vraagt om foto`s van een gitaar, word vervolgens afgezeken.

Ik leer een nieuwe solo, post hem online, word afgezeken.

Tuurlijk snap ik het wel, maar het is wel enigzins overdreven, ik word zo geen normale gebruiker, maar een Basher, een soort van Stuntpop waar iedereen mee kan doen wat ie wilt, omdat ie het Toch Niet Snapt of begrijpt of zo
pi_109660209
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 17:14 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja, ik kan me best vinden in de irritatie van mensen hier, maar het word ook wel uitgelokt vind ik, er vraagt iemand om advies, ik heb 2,5 jaar in een gitaarzaak gewerkt dus mijn mening is daar op ook gebaseerd.

[...]
Kijk, nu doe je het weer. Je zegt het te snappen en dan komt er meteen een MAAR achter aan met allemaal redenen waarom iets terecht of onterecht zou zijn.

Zoals veel mensen ook al hebben aangegeven, waaronder ik een tijd geleden, zijn de adviezen die jij (onwetende) mensen geeft vaak niet goed. Dat je 2,5 jaar in een gitaarwinkel hebt gewerkt doet er niet toe. Blijkbaar heb je daar veel verkeerde dingen geleerd.
pi_109660241
quote:

[..]

Dan word ik vervolgens tot de grond afgezeken, speel gitaar, iemand wilt de pick-ups horen, word vervolgens afgeblaft, iemand vraagt om foto`s van een gitaar, word vervolgens afgezeken.

Tuurlijk snap ik het wel, maar het is wel enigzins overdreven, ik word zo geen normale gebruiker, maar een Basher, een soort van Stuntpop waar iedereen mee kan doen wat ie wilt, omdat ie het Toch Niet Snapt of begrijpt of zo
Trek daar dan ook lering uit...

Wat keer op keer wordt gezegd, post iets alleen als je er zelf tevreden mee bent. Als je iets gaat posten met de omerkingen 'ja, het klinkt voor geen meter maar... de gitaar was vals, de microfoon stond niet goed, dit dat' dan moet je gewoon zorgen dat je het GOED opneemt, de gitaar wel gestemd is en je het (iig grotendeels) onder de knie hebt. Dat gaat mensen enorm storen, helemaal als het keer op keer hetzelfdfe gedoe is.

Zelfde met andere dingen, je post iets, komt er weer op terug, verandert het weer, etc. Als je 'een keer' wat raars post/doet zal niemand er zo'n punt van maken maar in dit geval is het niet 'een keer' maar bijna continu.

Leer daar toch ook eens van in plaats van alleen maar zeggen dat anderen de pik op je hebben, laat eens zien dat je ook kan luisteren naar anderen ipv je eigen gang gaan en het dan raar vinden als anderen dat zat worden...
  donderdag 29 maart 2012 @ 17:20:05 #124
20720 brother52
Dus..........
pi_109660248
quote:

[..]

Maar vraag je je dan niet af hoe dat komt? En wat je er aan kunt doen om dat in de toekomst te voorkomen?
pi_109660277
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 17:19 schreef CoiLive het volgende:

[..]

Kijk, nu doe je het weer. Je zegt het te snappen en dan komt er meteen een MAAR achter aan met allemaal redenen waarom iets terecht of onterecht zou zijn.

Zoals veel mensen ook al hebben aangegeven, waaronder ik een tijd geleden, zijn de adviezen die jij (onwetende) mensen geeft vaak niet goed. Dat je 2,5 jaar in een gitaarwinkel hebt gewerkt doet er niet toe. Blijkbaar heb je daar veel verkeerde dingen geleerd.
Ik weet natuurlijk niet of wat ik daar geleerd heb puur verkoop truukjes waren, of dat die gitaren wel degelijk goed zijn om mee te beginnen..

Dus sorry.
  FOK!fotograaf donderdag 29 maart 2012 @ 17:21:24 #126
159915 -Menn0-
MNO
pi_109660291
,,/
pi_109660355
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 17:20 schreef brother52 het volgende:

[..]

Maar vraag je je dan niet af hoe dat komt? En wat je er aan kunt doen om dat in de toekomst te voorkomen?
Ik ben gewoon enorm hardleers, en wat mij *persoonlijk* het slimst lijkt (Maar ik ben vrij impulsief soms) is gewoon eerst ff iets goed leren, en zorgen dat het allemaal goed staat en dan posten.

En niet te veel prive dingen online gooien, EN die V&A shit hoort in V&A..

Maar ik vind dan wel weer, dat als iemand mij vraagt iets te uploaden, dat ik dan wel volledig in mijn recht sta om dat te doen.

En als ik enthousiast ben omdat ik een riffje heb bedacht, dat ik dat ook wel mag posten.

daar is het een Gitaristen topic voor, en kritiek doet me alleen maar goed, als het echt behulpzaam is, en niet in de trant van " Je bent een bagger gitarist, hak je vingers er af, stop met spelen" Of iets in die richting.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2012 17:24:47 ]
  donderdag 29 maart 2012 @ 17:25:21 #128
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_109660451
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 17:22 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik ben gewoon enorm hardleers, en wat mij *persoonlijk* het slimst lijkt (Maar ik ben vrij impulsief soms) is gewoon eerst ff iets goed leren, en zorgen dat het allemaal goed staat en dan posten.

Mag ik even ?

En dan post je dit.

quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:16 schreef Braddie het volgende:
Nieuwe pick-up getest, kwaliteit van m`n vingers is crap op dit moment :D en sorry voor de geluidskwaliteit(Ingebouwde microfoon van de webcam is mèh)
A zeggen, B beloven en C doen.
Dat werkt
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  donderdag 29 maart 2012 @ 17:26:55 #129
20720 brother52
Dus..........
pi_109660512
quote:

[..]

Ja, dat roep je nu. En heb je al eerder geroepen.
Maar ga je je daar ook een keer naar gedragen? Want het verleden leert dat je na enkele dagen steeds weer in je oude gedrag vervalt.

Denk voortaan eerst eens goed na voordat je op het knopje 'Invoeren' klikt.
En vraag dan vooral bij jezelf af: Doe ik er goed aan om dit te posten? Klopt het allemaal wel wat ik zeg? Kan ik dit onderbouwen?
En als het een filmpje betreft: Ben ik er 100% tevreden over?
pi_109660539
quote:

[..]

En als ik enthousiast ben omdat ik een riffje heb bedacht, dat ik dat ook wel mag posten.
Je spreekt jezelf weer een beetje tegen. Ook een riff die je zelf bedacht hebt kun je eerst beter uitwerken tot die beter klinkt. Die moet je dus ook niet meteen posten.

Verder jammer dat je (weer eens) over mijn kritiek heen leest waar ik stelde dat je WEER de grote MAAR gebruikte om dingen goed te praten.
pi_109660727
Beetle, dat wordt niet meer wat....
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_109664027
quote:
8s.gif Op donderdag 29 maart 2012 17:05 schreef genakt het volgende:
Na dit is geen modden meer. Gaat alleen nog maar over kutzooi in dit topic. Ik ben de slechtste niet op gegeven moment houd het ook op.

Ik vind dat we dit democratisch moeten oplossen.

Poll: Moet braddie weg uit dit topic!
Ja
nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ik heb nee gestemd, wat moet ik anders nog doorlezen om in slaap te kunnen vallen?
  donderdag 29 maart 2012 @ 19:17:06 #133
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_109664299
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 17:21 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik weet natuurlijk niet of wat ik daar geleerd heb puur verkoop truukjes waren, of dat die gitaren wel degelijk goed zijn om mee te beginnen..

Iemand kan toch niet echt zo dom zijn of wel? :{

Denk jij überhaupt wel eens zelf na?
Don't let my username fool you...
pi_109664540
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 19:17 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Iemand kan toch niet echt zo dom zijn of wel? :{

Denk jij überhaupt wel eens zelf na?
Jawel...
  Moderator donderdag 29 maart 2012 @ 19:45:06 #135
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109665408
quote:
8s.gif Op donderdag 29 maart 2012 17:05 schreef genakt het volgende:

Ik maak er hier geen 'kutzooi' van hè dat doen jullie zelf!

Even duidelijk hier neerzetten we kunnen braddie niet uit het topic zetten om de redenen die jullie willen... Hij post filmpjes met slecht gitaarspel, hij geeft slecht advies, etc. Dat zijn dingen die niet leuk zijn. Maar de andere kant is ook belachelijk braddie hoeft maar een scheet te laten en er staan tien reacties op hem die nergens over gaan. Lees dit topic maar eens terug alleen the_dean reageert normaal.

Kortom 'don't feed the troll'.

[ Bericht 28% gewijzigd door Bosbeetle op 29-03-2012 19:50:38 ]
pi_109667324
Als jullie je er zo kapot aan ergeren negeer die jongen dan gewoon, als hij persoon x een verkeerd advies meegeeft kan je persoon x ook gewoon vertellen 'dat is niet waar, het zit namelijk zo en zo hij heeft er schijnbaar niet zo veel verstand van dus je kan het advies beter in de wind slaan' en als hij onzin post ga er dan niet op in (met het resultaat dat het er 4 pagina's later nog over gaat) dit hele topic is een grote soap omdat iedereen overal op in moet gaan.. Negeer de onzin gewoon en lul meer over gitaren, please ;( ..
  donderdag 29 maart 2012 @ 20:41:23 #137
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_109667859
haha witcchieee :D basspelers :')

Ok maar als ie weer iets doms zegt ;)
( ik geef het tot nog voor het einde van dit topic )
  donderdag 29 maart 2012 @ 20:49:53 #138
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_109668307
en voor de deathmetal fans onder ons

nieuwe cd hour of penance :)

pi_109674755
quote:
8s.gif Op donderdag 29 maart 2012 20:41 schreef genakt het volgende:
haha witcchieee :D basspelers :')

[ afbeelding ]

Ok maar als ie weer iets doms zegt ;)
( ik geef het tot nog voor het einde van dit topic )
Er was een tijdje terug in de vorstin een bandje(Metal avond) en die Bassist was ècht zo dik als op die foto :D Was best grappig om te zien.
  donderdag 29 maart 2012 @ 22:34:57 #140
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_109675061
Ik ga geloof ik maar eens dit topic ontvolgen.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  donderdag 29 maart 2012 @ 23:17:00 #141
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_109677761
pi_109678072
:D
pi_109678119
quote:
4s.gif Op donderdag 29 maart 2012 22:34 schreef Svyatagor het volgende:
Ik ga geloof ik maar eens dit topic ontvolgen.
Geef het nog ff, we zijn al teveel kwijtgeraakt.
pi_109678202
quote:
8s.gif Op donderdag 29 maart 2012 23:17 schreef genakt het volgende:
[ afbeelding ]
Doet me ergens aan denken :D
pi_109678396
Volgens mij heb ik Braddie in het echt gezien :o

Was je toevallig bij dr Epiphone?

Of was het iemand die op je leek ? :?

Het was daar wel gezellig trouwens :D
Leuke show gaf die kerel heb ook nog twee shirts en polsbanden gekregen *O*

* Helaas niet de Les Paul -O- daar is een ander blij mee gemaakt :)
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_109678450
Gaaf :D
pi_109678645
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 23:29 schreef The_Dean het volgende:
Gaaf :D
Was een toffe avond *O*
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
pi_109678808
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 23:28 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Volgens mij heb ik Braddie in het echt gezien :o

Was je toevallig bij dr Epiphone?

Of was het iemand die op je leek ? :?

Het was daar wel gezellig trouwens :D
Leuke show gaf die kerel heb ook nog twee shirts en polsbanden gekregen *O*

* Helaas niet de Les Paul -O- daar is een ander blij mee gemaakt :)
Nee was er niet bij :D
pi_109678844
Misschien leuk voor de gitaristen hier.
Het Gitaarcafè in Hilversum.
A.S vrijdag in Gooisch Podium in Hilversum, vanaf een uur of 7, tot 11-12 uur, lekker jammen!

Ben er bij(Zit in die vaste jam club)

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2012 23:38:46 ]
pi_109678880
Ik wil hier ook een gitaarcafé. Misschien maar eens een beginnen :D
pi_109678901
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 23:37 schreef Braddie het volgende:

[..]

Nee was er niet bij :D
:D Dan heb je een dubbelganger
pi_109679054
Heb de Ibanez ook verkocht *O*

Ligt nu een set .010-.049 op in DGCFAD, en dat gaat jonge, wat monster _O_
Twijfelde natuurlijk heel even over de verkoop, maar gaat toch maar weg, doorsparen voor een LTD :)

Doei ;(

pi_109679113
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 23:43 schreef The_Dean het volgende:

Twijfelde natuurlijk heel even over de verkoop, maar gaat toch maar weg, doorsparen voor een LTD :)

Doei ;(

[ afbeelding ]
Wat een prachtige gitaar Dean!
Zonde dat hij weg is.

Ze verklaren mij ook voor gek dat ik die LP verkoop, maar doe er niks mee, sja, wat is dan wijsheid he, ding laten rotten, of er een ander mee blij maken?
pi_109679121
Trouwens wel GAS over gehouden eraan...

Maar dat was te verwachten natuurlijk :P

Ik GAS nu wederom op deze :9~

pi_109679310
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 23:45 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Trouwens wel GAS over gehouden eraan...

Maar dat was te verwachten natuurlijk :P

Ik GAS nu wederom op deze :9~

[ afbeelding ]
Dat is echt een mooie gitaar :)
Ik blijf er bij dat het eigenlijk een Coronet 2.0 is.
pi_109679313
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 23:44 schreef Braddie het volgende:

[..]

Wat een prachtige gitaar Dean!
Zonde dat hij weg is.

Ze verklaren mij ook voor gek dat ik die LP verkoop, maar doe er niks mee, sja, wat is dan wijsheid he, ding laten rotten, of er een ander mee blij maken?
Ja, dat is ook zo. Mijn LP staat nu ook al een poos roerloos in de oefenruimte, samen met nog een gitaar [die Volkswagen First Act], maar die twee gaan nooit meer weg, ook al zou ik er nooit meer op spelen. Dat ga ik nog wel doen natuurlijk, als ik thuis de boel weer wat op orde heb kan ik er thuis lekker op oefenen.

De Ibanez was ook voor de handel eigenlijk. Er komt in ieder geval iets mooiers voor terug straks :D

Nog wat projecten die met de tijd ook weg gaan, maar die moeten eerst af. Eentje daarvan blijft trouwens, dat is een Dean ML met Floyd die ik vanaf de grond af aan opnieuw opbouw. Body schuren en nieuwe verf/lak en dan afbouwen met volledig nieuwe hardware.
pi_109679404
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 23:49 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Ja, dat is ook zo. Mijn LP staat nu ook al een poos roerloos in de oefenruimte, samen met nog een gitaar [die Volkswagen First Act], maar die twee gaan nooit meer weg, ook al zou ik er nooit meer op spelen. Dat ga ik nog wel doen natuurlijk, als ik thuis de boel weer wat op orde hem kan ik er thuis lekker op oefenen.

Nog wat projecten die met de tijd ook weg gaan, maar die moeten eerst af. Eentje daarvan blijft trouwens, dat is een Dean ML met Floyd die ik vanaf de grond af aan opnieuw opbouw. Body schuren en nieuwe verf/lak en dan afbouwen met volledig nieuwe hardware.
Heb hetzelfde met die Strat hoor, veel mensen zeggen tegen me dat ik hem JUIST moet weg doen, en dat het zo`n bagger ding is.
Gister speelde een vriend van me erop, die vond deze neck heerlijk spelen en wilde zijn Fender neck direct van z`n body afschroeven en hem bij mij er op gooien (Hoe gek in je kop ben je dan :') ) Maar dat heb ik mooi afgeslagen.

1e gitaartje, heb er op leren spelen, dus nee.. die blijft lekker origineel(Naja.. Pickups, en misschien de tuners)
pi_109679546
Heb mijn eerste gitaar ook nog hoor, die gaat ook niet weg. Die is dan wel echt crap. Echt serieus crap.
Wel een setje nieuwe tuners en brugzadels op gezet, is het tenminste nog iets bespeelbaar.
Kan mijn vriendin lekker op omrammelen.

Een Amuse STC-33. Tegenwoordig Phoenix STC-33. Nieuwe naam, maar zeker net zo bagger, heb ze beide wel in handen gehad, mijn god wat een ellende.
pi_109679721
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 23:55 schreef The_Dean het volgende:
Heb mijn eerste gitaar ook nog hoor, die gaat ook niet weg. Die is dan wel echt crap. Echt serieus crap.
Wel een setje nieuwe tuners en brugzadels op gezet, is het tenminste nog iets bespeelbaar.
Kan mijn vriendin lekker op omrammelen.

Een Amuse STC-33. Tegenwoordig Phoenix STC-33. Nieuwe naam, maar zeker net zo bagger, heb ze beide wel in handen gehad, mijn god wat een ellende.
Phoenix maakt wel weer ok westerns, althans... die ik in m`n handen heb gehad voelde best redelijk aan.
Maar elektrisch is het een ramp ja.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 00:02:17 #160
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_109679841
Ja, die ken ik niet van ze, dat neem ik maar van je aan. Heb bijzonder weinig ervaring met die dingen eigenlijk :D
Heb zelf een western, een Nashville, voor 55 euro nieuw. Niet super, maar wel leuk. En blauw :D

Nu een Dean Vcoustic. Zou eerst een Performer E halen, maar vond deze V en die wou ik al sinds ik van het bestaan wist, dus die maar gekocht!
Misschien komt er nog wel eens een Performer E, want unplugged blijft de V een stuk achter de rest vanwege de kleinere, plattere body.

Had een electische, zo'n STC-33, voor 30 euro verkocht _O-
En ik voelde me alsnog een afzetter :')
pi_109680297
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 23:49 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dat is echt een mooie gitaar :)
Ik blijf er bij dat het eigenlijk een Coronet 2.0 is.
Er zijn wel erg veel overeenkomsten ja ;)
pi_109680687
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 00:02 schreef The_Dean het volgende:
Ja, die ken ik niet van ze, dat neem ik maar van je aan. Heb bijzonder weinig ervaring met die dingen eigenlijk :D
Heb zelf een western, een Nashville, voor 55 euro nieuw. Niet super, maar wel leuk. En blauw :D

Nu een Dean Vcoustic. Zou eerst een Performer E halen, maar vond deze V en die wou ik al sinds ik van het bestaan wist, dus die maar gekocht!
Misschien komt er nog wel eens een Performer E, want unplugged blijft de V een stuk achter de rest vanwege de kleinere, plattere body.

Had een electische, zo'n STC-33, voor 30 euro verkocht _O-
En ik voelde me alsnog een afzetter :')
Hahaha :D
Vcoustic?, is dat een soort van Fender Stratacoustic?...
pi_109680830
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 23:43 schreef The_Dean het volgende:

Doei ;(

[ afbeelding ]
Zo'n gitaar wil ik ook nog eens hebben, jammer dat die weg is, maar heb op het moment toch geen geld. Niet dat ik zo van de erg ruige muziek ben, maar af en toe hardere muziek kunnen maken lijkt me wel leuk.

Zaterdag heb ik er een nieuwe gitaar bij! Foto's komen als ik zaterdag nog tijd heb om foto's te maken, want ik moet er eerst natuurlijk lekker mee gaan spelen en rammen. Kan niet wachen! *O*
pi_109681470
Trouwens, zijn er hier meer gitaristen (Zoals ik) die het heerlijk vinden om een backingtrack op repeat te zetten 20-30 minuten lang, en dan gewoon lekker te bluesen, of dingetjes uit te vinden?
  vrijdag 30 maart 2012 @ 05:55:02 #165
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_109682894
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 00:28 schreef Braddie het volgende:

[..]

Hahaha :D
Vcoustic?, is dat een soort van Fender Stratacoustic?...
Ja :D
  vrijdag 30 maart 2012 @ 09:35:47 #166
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_109685040
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 00:33 schreef CoiLive het volgende:

[..]

Zo'n gitaar wil ik ook nog eens hebben, jammer dat die weg is, maar heb op het moment toch geen geld. Niet dat ik zo van de erg ruige muziek ben, maar af en toe hardere muziek kunnen maken lijkt me wel leuk.

Zaterdag heb ik er een nieuwe gitaar bij! Foto's komen als ik zaterdag nog tijd heb om foto's te maken, want ik moet er eerst natuurlijk lekker mee gaan spelen en rammen. Kan niet wachen! *O*
Wat voor enen?
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  vrijdag 30 maart 2012 @ 10:15:29 #167
371602 xSouL
kaak dicht
pi_109686148
Ik heb jullie advies nodig, aangezien ik geen Elektrisch gitaar speel. Maar het wel heel enorm graag wil.

Ik was gisteren dus naar mijn lokale gitaar-boer gegaan en heb daar even rond zitten zoeken. Aangezien ik wil beginnen en niet meteen enorm veel geld wil gaan uitgeven aan een dikke Fender of iets. Wat is een goede gitaar om mee te beginnen, beetje all-round. Ook qua pickups.

Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik wil gaan spelen aangezien mijn muzieksmaak zelf ook enorm breed is. Ik zou graag wel Blues willen spelen maar Funk en ook Hard-rock/Metal lijken me strak. Af en toe Punk is ook niet verkeerd, maar Hard-rock/metal/Punk is niet noodzakelijk. Als het moet koop ik desnoods een half jaar later wel een alternatieve gitaar met Humbuckers erin. Ik wil eerst een mooie clean guitar hebben, iets richting John Mayer qua sound (natuurlijk niet haalbaar met een laag budget).

Anyway, heb wat rond zitten spelen aangezien ik al Akoestisch gitaar speel kon ik hier en daar wat nummers spelen, maar dat terzijde. Ik zelf vond een Stratocaster van het merk "Doodad Guitars". Het merk klonk mij niet echt bekend in de oren, maar de gitaar klonk zeker wel (naar mijn mening, ben ofcourse geen kenner). Ook voelde hij vrij goed aan, hals was wel vrij oke om mee te spelen.

Dus, iemand eventueel een alternatief voor mij als eerste Elektrische gitaar? Prijs maximaal rond de 400 euro, mag iets meer, mag iets minder en dit graag Inclusief een versterker.

Sorry for the long post :(
pi_109686814
Druk dagje gehad, het bijlezen was weer een plezier! Menno O+!
PS4 online: micro_nl
  vrijdag 30 maart 2012 @ 10:50:46 #169
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_109687113
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 10:39 schreef guitarist het volgende:
Druk dagje gehad, het bijlezen was weer een plezier! Menno O+!
dit ja _O-
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_109688364
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 10:15 schreef xSouL het volgende:
Ik heb jullie advies nodig, aangezien ik geen Elektrisch gitaar speel. Maar het wel heel enorm graag wil.

Ik was gisteren dus naar mijn lokale gitaar-boer gegaan en heb daar even rond zitten zoeken. Aangezien ik wil beginnen en niet meteen enorm veel geld wil gaan uitgeven aan een dikke Fender of iets. Wat is een goede gitaar om mee te beginnen, beetje all-round. Ook qua pickups.

Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik wil gaan spelen aangezien mijn muzieksmaak zelf ook enorm breed is. Ik zou graag wel Blues willen spelen maar Funk en ook Hard-rock/Metal lijken me strak. Af en toe Punk is ook niet verkeerd, maar Hard-rock/metal/Punk is niet noodzakelijk. Als het moet koop ik desnoods een half jaar later wel een alternatieve gitaar met Humbuckers erin. Ik wil eerst een mooie clean guitar hebben, iets richting John Mayer qua sound (natuurlijk niet haalbaar met een laag budget).

Anyway, heb wat rond zitten spelen aangezien ik al Akoestisch gitaar speel kon ik hier en daar wat nummers spelen, maar dat terzijde. Ik zelf vond een Stratocaster van het merk "Doodad Guitars". Het merk klonk mij niet echt bekend in de oren, maar de gitaar klonk zeker wel (naar mijn mening, ben ofcourse geen kenner). Ook voelde hij vrij goed aan, hals was wel vrij oke om mee te spelen.

Dus, iemand eventueel een alternatief voor mij als eerste Elektrische gitaar? Prijs maximaal rond de 400 euro, mag iets meer, mag iets minder en dit graag Inclusief een versterker.

Is tweedehands niet een optie? Kan je net een iets duurder segment in gaan.

Wat zoek je qua versterker, ik gok vooral huis tuin en keuken gebruik? Dan kan ik op zich de Fender Mustang I wel aanraden. Genoeg mogelijkheden qua geluid (van zware distortion tot aardige clean) en ook luid zat (maar ook zacht zat) voor in de huiskamer. Is rond de 100 euro (nieuw) en daarmee ook qua prijs/kwaliteit heerlijk.

Gitaar zelf, weinig verstand van maar heb zelf een yamaha pacifica 412v met S-S-H waarmee je best veel kanten op kan qua geluid. Yamaha maakt prima waar voor je geld gitaren...
pi_109688422
quote:

Die gitaartjes van Doodad zijn niet verkeerd nee, verkochten ze zelf ook enige tijd bij Kick Music, verwacht geen top spul, maar het is zeker niet slecht.
Squier Classic Vibe een optie? die Stratjes zijn heel prettig en onder je budget

(People correct me if i`m wrong)
  Moderator vrijdag 30 maart 2012 @ 11:53:25 #172
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109689218
  vrijdag 30 maart 2012 @ 12:10:42 #173
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_109689845
quote:

Een Yamaha Pacifica (of een andere Yamaha) is misschien wel een optie? Makkelijke hals en een erg veelzijdige gitaar en staat erom bekend dat je erg veel waar voor je geld krijgt. In een test van de Total Guitar werd al een keer afgevraagd waarom je meer uit zou geven voor een gitaar in die klasse.

Ben zelf ook begonnen op een Yamaha en ben er altijd heel tevreden over geweest.
pi_109690829
Comment bij een BB King youtube filmpje

O+ O+
quote:
hes not fat, hes full of talent
pi_109690873
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 12:42 schreef Godtje het volgende:

O+ O+

[..]

Haha, die is leuk gevonden :')
pi_109690888
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 12:42 schreef Godtje het volgende:

O+ O+

[..]

:D :D!
  vrijdag 30 maart 2012 @ 12:55:02 #177
371602 xSouL
kaak dicht
pi_109691236
Ja het is gewoon puur voor thuisgebruik, heb ook geen plannen om in een band of iets te spelen, gewoon puur lekker thuis wat nummers spelen zo af en toe. :)

Anyway, tijdens mijn bezoek bij American Guitar Store in Enschede heb ik dus ook wat versterkers uitgeprobeerd. De verkoper zei zelf, dat als je een beginner bent en niet al teveel aan een versterker wilt uitgeven ben je wel goed bij een Roland Cube 20XL, zaten veel leuke dingen op, zoals effects wat ook erg vet klonk.

Maar die Fender Mustang heb ik net even opgezocht, en aangezien Fender mij een beter/kwalitatief merk lijkt (correct me if I'm wrong?!), ga ik voor de Fender Mustang II. Wil hem uiteraard wel eerst even proberen. De prijs ligt precies goed voor wat ik wil betalen voor mijn eerste set.

Kent iemand goede gitaarwinkels (omstreeks Twente/Overijssel) of een online shop die die Yamaha Pacifica verkopen. Want je hebt ze in verschillende modellen en www.rockpalace.com, ik neem aan dat het de 120H model is en die heeft niet echt de kleur die ik wil, vind ze nog al saai.

Deze kleur in die 120H model zou ideaal zijn (die Whammy bar-ding of iets is geen must voor mij)
http://www.performing-mus(...)YamahaPacifica_1.jpg

Thanks voor advies nog, ben er al deels uit en kan ik lekker jammen op mijn eerste gitaar :D
Ik ben nog al kieskeurig, aangezien ik niet die fout wil gaan maken toen ik mijn eerste akoestische gitaar kocht, waarna ik na een half jaar alweer een nieuwe moest kopen.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 13:20:50 #178
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_109691945
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 12:55 schreef xSouL het volgende:
Ja het is gewoon puur voor thuisgebruik, heb ook geen plannen om in een band of iets te spelen, gewoon puur lekker thuis wat nummers spelen zo af en toe. :)

Anyway, tijdens mijn bezoek bij American Guitar Store in Enschede heb ik dus ook wat versterkers uitgeprobeerd. De verkoper zei zelf, dat als je een beginner bent en niet al teveel aan een versterker wilt uitgeven ben je wel goed bij een Roland Cube 20XL, zaten veel leuke dingen op, zoals effects wat ook erg vet klonk.

Maar die Fender Mustang heb ik net even opgezocht, en aangezien Fender mij een beter/kwalitatief merk lijkt (correct me if I'm wrong?!), ga ik voor de Fender Mustang II. Wil hem uiteraard wel eerst even proberen. De prijs ligt precies goed voor wat ik wil betalen voor mijn eerste set.

Kent iemand goede gitaarwinkels (omstreeks Twente/Overijssel) of een online shop die die Yamaha Pacifica verkopen. Want je hebt ze in verschillende modellen en www.rockpalace.com, ik neem aan dat het de 120H model is en die heeft niet echt de kleur die ik wil, vind ze nog al saai.

Deze kleur in die 120H model zou ideaal zijn (die Whammy bar-ding of iets is geen must voor mij)
http://www.performing-mus(...)YamahaPacifica_1.jpg

Thanks voor advies nog, ben er al deels uit en kan ik lekker jammen op mijn eerste gitaar :D
Ik ben nog al kieskeurig, aangezien ik niet die fout wil gaan maken toen ik mijn eerste akoestische gitaar kocht, waarna ik na een half jaar alweer een nieuwe moest kopen.
Zo'n Roland Cube is wat veelzIjdiger dan een Fender. Qua versterkers is er in elk geval veel te koop en moet je een beetje kijken wat je persoonlijke voorkeur is.

Online winkels: www.thomann.de en www.musicstore.de. Beide Duitse winkels, maar goede prijzen en snelle levering. Maar zou je niet eerst eens zelf even op zo'n ding spelen? Iets dat ik fijn vind, hoef jij nog niet fijn te vinden. Yamaha is in elk geval wel een merk met een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 13:52:10 #179
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_109692968
Ik heb zelf een cube 40xl en ik vind het clean channel niet zo heel lekker klinken. Over verschillende gitaren heen. Dat kan aan mij liggen maar probeer ze gewoon ff uit.

Distortion is die cube donders goed in. Effecten durf ik niks over te zeggen, die gebruik ik nml niet zoveel, ze voldoen zegmaar.

Clean van een cube 30 (oudere serie) is dan wel weer heel lekker. Tis vaag ik weet het maar probeer een ouder model cube op te snuffelen als je toch een cube wil.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_109694675
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 13:52 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik heb zelf een cube 40xl en ik vind het clean channel niet zo heel lekker klinken. Over verschillende gitaren heen. Dat kan aan mij liggen maar probeer ze gewoon ff uit.

Distortion is die cube donders goed in. Effecten durf ik niks over te zeggen, die gebruik ik nml niet zoveel, ze voldoen zegmaar.

Clean van een cube 30 (oudere serie) is dan wel weer heel lekker. Tis vaag ik weet het maar probeer een ouder model cube op te snuffelen als je toch een cube wil.
Persoonlijk, zou ik ook even kijken naar die Valvetronix van Vox, 200euro heb je een 60watter buizen versterkertje.
En voor uit m`n hoofd 159 of 169 de 30 watt, zijn goede versterkers(Heb er zelf 1 tje vandaar)

Die Cubes zijn heel erg goed inderdaad, maar wat BurnaBoy aangaf klopt wel vanuit mijn ervaring, Clean is de 40 te rommelig, de effecten(Voornamelijk de Looper in de 80 :D) en de Reverbs en de Chorus zijn hartstikke goed, de Spring reverb is heel goed nagebootst.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2012 14:41:22 ]
pi_109694961
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 13:20 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Zo'n Roland Cube is wat veelzIjdiger dan een Fender. Qua versterkers is er in elk geval veel te koop en moet je een beetje kijken wat je persoonlijke voorkeur is.

Online winkels: www.thomann.de en www.musicstore.de. Beide Duitse winkels, maar goede prijzen en snelle levering. Maar zou je niet eerst eens zelf even op zo'n ding spelen? Iets dat ik fijn vind, hoef jij nog niet fijn te vinden. Yamaha is in elk geval wel een merk met een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.
Cube is ook prima inderdaad, leuke van de fender is dat je wel veel kan customizen (via je pc) hoewel ik niet weet in hoeverre die functionaliteit op de cube geregeld is (nieuwe versies). Je kunt presets downloaden van internet, ik geloof een 20 custom presets onthouden (naast 10 factory presets), etc.

Heb zelf ook nog een cube 30x en een cube micro en dat zijn inderdaad ook prima dingen. Kijk wel uit dat je niet 'teveel vermogen' koopt voor thuisgebruik. De cube30 was eigenlijk al complete overkill voor me, heh... Volume moest steeds net iets boven de 1 bij wijze van spreken om het acceptabel te houden 's avonds. Maar je zult je met allebei prima vermaken :)

Btw, de cube heeft idd een heerlijke clean channel welke de fender mist (die modelt puur adnere versterkers, het is op de fender prima op te lossen door een 'clean' model te kiezen en de effecten uit te schakelen trouwens).
pi_109696299
Prettig .... Gitaar hals van de Ibanez aan het loshalen, krijg ik de laatste schroef er niet uit, maar ik wil hem er toch ècht weer recht op hebben. vervelend..
  vrijdag 30 maart 2012 @ 15:48:01 #183
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_109696856
Waarom zou je de hals losmaken ? Lijk mt persoonlijk heel onhandig aangezien hij ook weer helemaal afgesteld moet worden daarna
pi_109697131
quote:
8s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 15:48 schreef genakt het volgende:
Waarom zou je de hals losmaken ? Lijk mt persoonlijk heel onhandig aangezien hij ook weer helemaal afgesteld moet worden daarna
Klopt, maar het viel me op dat de hals er scheef op zat, dus die zit nu weer recht, heb gelijk de backplate omgedraaid :') en de topkam recht er op gezet(Zodat m`n hoge E niet meer constant naast de hals zit bij het fretten)
pi_109701622
Vanmiddag eens een beetje rondgekeken wat je hier in de buurt aan gitaarles kan volgen, ben nog niet veel wijzer geworden. De officiële muziekschool heeft altijd een wachtlijst en ik weet niet of dat wel wat voor me is, en van wat ik verder vind weet ik niet of je daar wel echt iets leert. Maar goed, de zoektocht was in eerste instantie op internet, best kans dat je een goede leraar daar ook niet moet gaan zoeken.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  vrijdag 30 maart 2012 @ 18:14:34 #186
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_109702149
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 18:00 schreef Cynic het volgende:
Vanmiddag eens een beetje rondgekeken wat je hier in de buurt aan gitaarles kan volgen, ben nog niet veel wijzer geworden. De officiële muziekschool heeft altijd een wachtlijst en ik weet niet of dat wel wat voor me is, en van wat ik verder vind weet ik niet of je daar wel echt iets leert. Maar goed, de zoektocht was in eerste instantie op internet, best kans dat je een goede leraar daar ook niet moet gaan zoeken.
Marktplaats?
pi_109703284
quote:
Naar de dichtstbijzijnde pop/rock acedemy, conservatorium, oefenruimtes, pop podium en daar flyers ophangen dat je gitaar les wilt, hoeveel je ervoor over hebt en wat je ongeveer wilt leren :)
Ow en op Gitaarnet heb je ook onderaan ergens daar een sectie voor dacht ik :)

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2012 19:38:34 ]
  vrijdag 30 maart 2012 @ 19:47:45 #188
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_109705455
Zometeen voorronde Kleine Prijs van Fryslân spelen *O*
pi_109705587
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 19:47 schreef The_Dean het volgende:
Ik duim voor jullie ^O^

Met twee duimen zoals je ziet :P
pi_109705726
quote:
Waar is de live stream?
  vrijdag 30 maart 2012 @ 20:13:54 #191
20720 brother52
Dus..........
pi_109706518
quote:
De leraren die zich op internet aanbieden zijn in het algemeen goedwillende amateurs. Het is ook maar de vraag of je daar iets van op zou steken. Je komt dan al snel uit bij een muziekschool.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 20:14:25 #192
20720 brother52
Dus..........
pi_109706533
quote:
Sterkte met al die singer/songwriters
  vrijdag 30 maart 2012 @ 21:32:35 #193
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_109710584
Ging goed, maar wordt niks. Nu een band van een muziekopleiding. Superstrak ;(
  Moderator vrijdag 30 maart 2012 @ 21:33:58 #194
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109710671
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 21:32 schreef The_Dean het volgende:
Ging goed, maar wordt niks. Nu een band van een muziekopleiding. Superstrak ;(
Oh is dat die opleiding waar pioneers of love enzo ook op zitten..
pi_109712084
Dan leer je om muzikant te worden en dan moet je het hebben van wedstrijden waar hard werkende hobbyisten een beetje lol uit willen halen, ik weet niet zo goed wat ik daar van moet vinden.
Persoonlijk heb ik het helemaal gehad met band wedstrijden...
PS4 online: micro_nl
  Moderator vrijdag 30 maart 2012 @ 22:01:15 #196
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109712156
tja ik vind muziek ook geen wedstrijd zijn er zat die dat wel zo zien
  vrijdag 30 maart 2012 @ 22:09:40 #197
20720 brother52
Dus..........
pi_109712623
Tja, je kunt het zo gek niet bedenken of ze verzinnen er wel een wedstrijd voor.
Ik vind het altijd heel erg knap dat ze kunnen bepalen hoeveel beter of slechter een hiphop act is dan een grindcore band.
  Moderator vrijdag 30 maart 2012 @ 22:11:14 #198
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109712696
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 22:09 schreef brother52 het volgende:
Tja, je kunt het zo gek niet bedenken of ze verzinnen er wel een wedstrijd voor.
Ik vind het altijd heel erg knap dat ze kunnen bepalen hoeveel beter of slechter een hiphop act is dan een grindcore band.
koken is ook zoiets stoms om een wedstrijd van te maken :P
  vrijdag 30 maart 2012 @ 22:16:31 #199
20720 brother52
Dus..........
pi_109712975
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 22:11 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

koken is ook zoiets stoms om een wedstrijd van te maken :P
Zeker wanneer je het publiek wat nergens van geproefd heeft laat bepalen wie de winnaar is.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 22:22:35 #200
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_109713300
Nee, we hebben een jury! Met o.a Klaas de Straweltebaas. En Jankobus Seunnenga presenteert het en doet wat nummers tijdens het ombouwen.

En het is natuurlijk erg gezellig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')