Ik ben gewoon enorm hardleers, en wat mij *persoonlijk* het slimst lijkt (Maar ik ben vrij impulsief soms) is gewoon eerst ff iets goed leren, en zorgen dat het allemaal goed staat en dan posten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar vraag je je dan niet af hoe dat komt? En wat je er aan kunt doen om dat in de toekomst te voorkomen?
Mag ik even ?quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon enorm hardleers, en wat mij *persoonlijk* het slimst lijkt (Maar ik ben vrij impulsief soms) is gewoon eerst ff iets goed leren, en zorgen dat het allemaal goed staat en dan posten.
En niet te veel prive dingen online gooien, EN die V&A shit hoort in V&A..
A zeggen, B beloven en C doen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:16 schreef Braddie het volgende:
Nieuwe pick-up getest, kwaliteit van m`n vingers is crap op dit momenten sorry voor de geluidskwaliteit(Ingebouwde microfoon van de webcam is mèh)
Ja, dat roep je nu. En heb je al eerder geroepen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon enorm hardleers, en wat mij *persoonlijk* het slimst lijkt (Maar ik ben vrij impulsief soms) is gewoon eerst ff iets goed leren, en zorgen dat het allemaal goed staat en dan posten.
En niet te veel prive dingen online gooien, EN die V&A shit hoort in V&A..
Je spreekt jezelf weer een beetje tegen. Ook een riff die je zelf bedacht hebt kun je eerst beter uitwerken tot die beter klinkt. Die moet je dus ook niet meteen posten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
En als ik enthousiast ben omdat ik een riffje heb bedacht, dat ik dat ook wel mag posten.
ik heb nee gestemd, wat moet ik anders nog doorlezen om in slaap te kunnen vallen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:05 schreef genakt het volgende:
Na dit is geen modden meer. Gaat alleen nog maar over kutzooi in dit topic. Ik ben de slechtste niet op gegeven moment houd het ook op.
Ik vind dat we dit democratisch moeten oplossen.
Poll: Moet braddie weg uit dit topic!
• Ja
• nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Iemand kan toch niet echt zo dom zijn of wel?quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet of wat ik daar geleerd heb puur verkoop truukjes waren, of dat die gitaren wel degelijk goed zijn om mee te beginnen..
Jawel...quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Iemand kan toch niet echt zo dom zijn of wel?
Denk jij überhaupt wel eens zelf na?
Ik maak er hier geen 'kutzooi' van hè dat doen jullie zelf!quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:05 schreef genakt het volgende:
Na dit is geen modden meer. Gaat alleen nog maar over kutzooi in dit topic. Ik ben de slechtste niet op gegeven moment houd het ook op.
Er was een tijdje terug in de vorstin een bandje(Metal avond) en die Bassist was ècht zo dik als op die fotoquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:41 schreef genakt het volgende:
haha witcchieeebasspelers
![]()
[ afbeelding ]
Ok maar als ie weer iets doms zegt![]()
( ik geef het tot nog voor het einde van dit topic )
Geef het nog ff, we zijn al teveel kwijtgeraakt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:34 schreef Svyatagor het volgende:
Ik ga geloof ik maar eens dit topic ontvolgen.
Was een toffe avondquote:
Nee was er niet bijquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:28 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Volgens mij heb ik Braddie in het echt gezien![]()
Was je toevallig bij dr Epiphone?
Of was het iemand die op je leek ?![]()
Het was daar wel gezellig trouwens![]()
Leuke show gaf die kerel heb ook nog twee shirts en polsbanden gekregen![]()
* Helaas niet de Les Pauldaar is een ander blij mee gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |