abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109658863
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:38 schreef brother52 het volgende:
Godverdomme, probeer je toch niet steeds in allemaal bochten te wringen om je er onderuit te lullen. Man the fuck up.
Dat doe ik niet?, ik geef aan hoe en wat, niet meer en niet minder, ik geef aan hoe en wat, lul me nergens onderuit.

Man jij maar ff *The Fuck Up*
Kom op man hoe oud ben je 35-40?....
  FOK!fotograaf donderdag 29 maart 2012 @ 16:45:10 #102
159915 -Menn0-
MNO
pi_109658897
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:35 schreef Braddie het volgende:

[..]

Kwaliteit van mijn vingers is crap op dit moment.
Voor de standaarden van dit forum ja, maar dat wilt niet zeggen dat ik het daadwerkelijk echt slecht heb ingespeeld, niet gelijk conclusies trekken.

En de kwaliteit is wel okè, maar het is niet zo dat het een hoogwaardige opname is.
Nou goed je snapt het allemaal niet zo goed dus laat ik je dan een wijze les mee geven:

quote:
NIEMAND maar dan ook echt NIEMAND!!!!!!! zit op filmpjes van jou te wachten met hoe je nieuwe pick up klinkt, zelfs niet als ze het vragen. Zeker niet als er al duizenden filmpjes/samples van op het internet te vinden zijn. Zelfde geldt voor de volgende gitaar die je impulsief gaat kopen en week later weer te koop zet, daar hoeven we ook geen samples van! Ook mislukte Queen cover/solo/improvisaties: doe maar gewoon niet. Gewoon niet... Niet.... n-i-e-t!
Print dit uit, plak het naast je beeldscherm en als je dan weer wat wilt posten lees even het bovenstaande, adem even diep in, post het niet en voorkom een hoop traantjes.

:*
,,/
  donderdag 29 maart 2012 @ 16:47:59 #103
20720 brother52
Dus..........
pi_109659007
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:44 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dat doe ik niet?, ik geef aan hoe en wat, niet meer en niet minder, ik geef aan hoe en wat, lul me nergens onderuit.
Man, lees je eigen posts eens terug. Je doet niet anders.
quote:
Man jij maar ff *The Fuck Up*
en waarom zou ik dat moeten doen dan?
quote:
Kom op man hoe oud ben je 35-40?....
Nee, ik ben 25.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_109659116
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:45 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Nou goed je snapt het allemaal niet zo goed dus laat ik je dan een wijze les mee geven:

[..]

Print dit uit, plak het naast je beeldscherm en als je dan weer wat wilt posten lees even het bovenstaande, adem even diep in, post het niet en voorkom een hoop traantjes.

Je bent triest menno, triest... in en in triest.

DIt is toch een gitaristen topic?, wat speel ik?... oohja, gitaar.
En er vroeg iemand of ik wat wilde laten horen als hij in de strat zit, dan doe ik dat..

Aangezien deze pick-up totaal anders klinkt in een Les Paul of in een dure Fender, snap ik het best.
Je kan niet uitgaan van een soundsample van een website, of dat nou beter is opgenomen, of met een dure gitaar of whatever.
  Moderator donderdag 29 maart 2012 @ 16:54:19 #105
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109659275
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:45 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

[..]

En niemand zit op jou te wachten hoe jij braddie de les leest. Het is al vaak aangegeven dat de reactie net zo storend is als uitlokking van braddies kant.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  FOK!fotograaf donderdag 29 maart 2012 @ 16:56:47 #106
159915 -Menn0-
MNO
pi_109659384
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:50 schreef Braddie het volgende:

[..]

Je bent triest menno, triest... in en in triest.
Ah wat lief! :D

Neuken? :D

quote:
DIt is toch een gitaristen topic?, wat speel ik?... oohja, gitaar.
En er vroeg iemand of ik wat wilde laten horen als hij in de strat zit, dan doe ik dat..
Je sarcasme meter is denk ik stuk.. Ik zou een nieuwe halen!
quote:
Aangezien deze pick-up totaal anders klinkt in een Les Paul of in een dure Fender, snap ik het best.
Je kan niet uitgaan van een soundsample van een website, of dat nou beter is opgenomen, of met een dure gitaar of whatever.
Nee we zitten inderdaad de hele middag al vol spanning te wachten hoe het klinkt in een stuk brandhout! :Y
,,/
pi_109659399
Fijne sound Braddie!
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  FOK!fotograaf donderdag 29 maart 2012 @ 16:58:10 #108
159915 -Menn0-
MNO
pi_109659449
quote:
2s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:54 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

En niemand zit op jou te wachten hoe jij braddie de les leest. Het is al vaak aangegeven dat de reactie net zo storend is als uitlokking van braddies kant.
Laat het dan een keer in dat hoofd van hem doordringen!

Je ziet serieus niet als Mod zijnde dat het hele topic naar de kloten is??? Jammer...

[ Bericht 0% gewijzigd door Bosbeetle op 29-03-2012 16:59:52 ]
,,/
pi_109659526
quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:57 schreef The_Dean het volgende:
Fijne sound Braddie!
Ja, best wel toch?
Was eerst even bang dat hij alsnog verkeerd zou zitten(Ondanks dat hij nu gewoon *goed* zit) maar dat lag aan de instellingen van m`n amp :')
pi_109659540
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:56 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

[..]

Je sarcasme meter is denk ik stuk.. Ik zou een nieuwe halen!

[..]

Nee we zitten inderdaad de hele middag al vol spanning te wachten hoe het klinkt in een stuk brandhout! :Y
Sarcasme is voor mij lastig soms, en het is geen brandhout, dat terzijde.

Fijne dag nog hè :)
pi_109659632
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:56 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Voor het geval braddie afslaat mag ik?
pi_109659696
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:35 schreef Braddie het volgende:

[..]

Kwaliteit van mijn vingers is crap op dit moment.
Voor de standaarden van dit forum ja, maar dat wilt niet zeggen dat ik het daadwerkelijk echt slecht heb ingespeeld, niet gelijk conclusies trekken.

En de kwaliteit is wel okè, maar het is niet zo dat het een hoogwaardige opname is.
Voor het geval je hebt gemist BB:
quote:
8s.gif Op woensdag 28 maart 2012 18:42 schreef Trollscience het volgende:
Jezus hij kan dan ook zo verschrikkelijk dom overkomen :') en steeds dezelfde smoesjes, "mijn versterker was verkouden", "mijn effectenbord had kuren", "mijn plectrum was kapot", "mijn snaren waren oud"... :') Wanneer je hier een sampletje post dan kan iedereen opbouwende kritiek verwachten, maar Braddie heeft het gewoon verspeeld. Hij aast alleen maar naar complimenten en wanneer hij uberhaupt kritiek krijgt, opbouwend of niet, gaat hij gelijk in de verdediging en schuift hij alles op de gear af. Wanneer hij dáárop wordt aangesproken, is het gelijk "ja ik zal er op letten en ik zal het niet meer doen", soms doet hij dat dan ook een keer maar dan is het weer klaar, een vicieuze cirkel. Kan ik me wel voorstellen dat iedereen een beetje trollend gaat reageren _O-

Dat heeft hier niets mee te maken eigenlijk, maar dit is weer een voorbeeld van zo'n typisch Braddie momentje: "Ik heb er wel verstand van" maar wanneer hij erop wordt gewezen dat wat hij heeft gekocht eigenlijk niet zo geweldig is is het van "ja maar de verkoper dit en dat", "ik heb er (ineens) niet zoveel verstand van" etc. etc.
Altijd weer de schuld op andere dingen (gear) of mensen (verkopers) afschuiven en daarna verwondert zijn dat iedereen fel reageert. Ik en (als ik zo vrij mag zijn) met mij een hoop anderen zijn het beu.

Tot zover mijn betoog.
  donderdag 29 maart 2012 @ 17:05:26 #113
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_109659728
Na dit is geen modden meer. Gaat alleen nog maar over kutzooi in dit topic. Ik ben de slechtste niet op gegeven moment houd het ook op.

Ik vind dat we dit democratisch moeten oplossen.

Poll: Moet braddie weg uit dit topic!
Ja
nee
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_109659762
Vinden julie dit niet een hèèl klein beetje overdreven?
Als ik al met m`n vingers knip word ik al afgezeken dat ik verkeerd knip, bijwijze van.
  donderdag 29 maart 2012 @ 17:07:02 #115
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_109659794
quote:
5s.gif Op donderdag 29 maart 2012 17:06 schreef Braddie het volgende:
Als ik al met m`n vingers knip word ik al afgezeken dat ik verkeerd knip, bijwijze van.
Misschien met je je vinger recht houden
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_109659809
quote:
Ik heb wel een vinger voor je.
  FOK!fotograaf donderdag 29 maart 2012 @ 17:11:08 #117
159915 -Menn0-
MNO
pi_109659921
quote:
Tip: Knip niet MET je vingers maar IN je vingers! Of nog beter: als je dan toch zo graag knipt, knip ze dan af! Scheelt een heleboel! :D
,,/
pi_109659956
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 17:11 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Tip: Knip niet MET je vingers maar IN je vingers! Of nog beter: als je dan toch zo graag knipt, knip ze dan af! Scheelt een heleboel! :D
Ha-Ha-Ha-Ha-Ha-Ha-Ha :')
pi_109659964
quote:
Dat valt nog wel mee vind ik. Dribbel had met zijn vragen over waar je nou feedback op wilde hebben gelijk.

Ik draai het liever om: Kun jij je enig sinds vinden in de irritatie van de mensen hier? (en dat zijn niet maar 2 mensen, dus er lijkt echt iets mis te gaan).
  FOK!fotograaf donderdag 29 maart 2012 @ 17:13:48 #120
159915 -Menn0-
MNO
pi_109660010
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 17:12 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ha-Ha-Ha-Ha-Ha-Ha-Ha :')
,,/
pi_109660047
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 17:12 schreef CoiLive het volgende:

[..]

Dat valt nog wel mee vind ik. Dribbel had met zijn vragen over waar je nou feedback op wilde hebben gelijk.

Ik draai het liever om: Kun jij je enig sinds vinden in de irritatie van de mensen hier? (en dat zijn niet maar 2 mensen, dus er lijkt echt iets mis te gaan).
Ja, ik kan me best vinden in de irritatie van mensen hier, maar het word ook wel uitgelokt vind ik, er vraagt iemand om advies, ik heb 2,5 jaar in een gitaarzaak gewerkt dus mijn mening is daar op ook gebaseerd.

Dan word ik vervolgens tot de grond afgezeken, speel gitaar, iemand wilt de pick-ups horen, word vervolgens afgeblaft, iemand vraagt om foto`s van een gitaar, word vervolgens afgezeken.

Ik leer een nieuwe solo, post hem online, word afgezeken.

Tuurlijk snap ik het wel, maar het is wel enigzins overdreven, ik word zo geen normale gebruiker, maar een Basher, een soort van Stuntpop waar iedereen mee kan doen wat ie wilt, omdat ie het Toch Niet Snapt of begrijpt of zo
pi_109660209
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 17:14 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja, ik kan me best vinden in de irritatie van mensen hier, maar het word ook wel uitgelokt vind ik, er vraagt iemand om advies, ik heb 2,5 jaar in een gitaarzaak gewerkt dus mijn mening is daar op ook gebaseerd.

[...]
Kijk, nu doe je het weer. Je zegt het te snappen en dan komt er meteen een MAAR achter aan met allemaal redenen waarom iets terecht of onterecht zou zijn.

Zoals veel mensen ook al hebben aangegeven, waaronder ik een tijd geleden, zijn de adviezen die jij (onwetende) mensen geeft vaak niet goed. Dat je 2,5 jaar in een gitaarwinkel hebt gewerkt doet er niet toe. Blijkbaar heb je daar veel verkeerde dingen geleerd.
pi_109660241
quote:

[..]

Dan word ik vervolgens tot de grond afgezeken, speel gitaar, iemand wilt de pick-ups horen, word vervolgens afgeblaft, iemand vraagt om foto`s van een gitaar, word vervolgens afgezeken.

Tuurlijk snap ik het wel, maar het is wel enigzins overdreven, ik word zo geen normale gebruiker, maar een Basher, een soort van Stuntpop waar iedereen mee kan doen wat ie wilt, omdat ie het Toch Niet Snapt of begrijpt of zo
Trek daar dan ook lering uit...

Wat keer op keer wordt gezegd, post iets alleen als je er zelf tevreden mee bent. Als je iets gaat posten met de omerkingen 'ja, het klinkt voor geen meter maar... de gitaar was vals, de microfoon stond niet goed, dit dat' dan moet je gewoon zorgen dat je het GOED opneemt, de gitaar wel gestemd is en je het (iig grotendeels) onder de knie hebt. Dat gaat mensen enorm storen, helemaal als het keer op keer hetzelfdfe gedoe is.

Zelfde met andere dingen, je post iets, komt er weer op terug, verandert het weer, etc. Als je 'een keer' wat raars post/doet zal niemand er zo'n punt van maken maar in dit geval is het niet 'een keer' maar bijna continu.

Leer daar toch ook eens van in plaats van alleen maar zeggen dat anderen de pik op je hebben, laat eens zien dat je ook kan luisteren naar anderen ipv je eigen gang gaan en het dan raar vinden als anderen dat zat worden...
  donderdag 29 maart 2012 @ 17:20:05 #124
20720 brother52
Dus..........
pi_109660248
quote:

[..]

Maar vraag je je dan niet af hoe dat komt? En wat je er aan kunt doen om dat in de toekomst te voorkomen?
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_109660277
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 17:19 schreef CoiLive het volgende:

[..]

Kijk, nu doe je het weer. Je zegt het te snappen en dan komt er meteen een MAAR achter aan met allemaal redenen waarom iets terecht of onterecht zou zijn.

Zoals veel mensen ook al hebben aangegeven, waaronder ik een tijd geleden, zijn de adviezen die jij (onwetende) mensen geeft vaak niet goed. Dat je 2,5 jaar in een gitaarwinkel hebt gewerkt doet er niet toe. Blijkbaar heb je daar veel verkeerde dingen geleerd.
Ik weet natuurlijk niet of wat ik daar geleerd heb puur verkoop truukjes waren, of dat die gitaren wel degelijk goed zijn om mee te beginnen..

Dus sorry.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')