Haha. Erg leuk. Vorige keren tegen toppers ging ze er steeds 6-1 6-2 af ofzo, maar nu heeft ze zich kranig geweerd. Ook al is Vika misschien wat moe van 2 toernooien op rij en zo.quote:
Ja, wat is daar gebeurd?quote:
Nou ja, dat was vorig jaar niet anders op deze ondergrond. Alle grote resultaten voor Kvitova kwamen toen ook op gravel, gras en indoor. Vorig jaar in Dubai, IW, Miami, Toronto, Cincinnati, US Open, Tokyo en Beijing in totaal maar 6 (!) wedstrijden gewonnen. Alleen in Australië zet op outdoor hard nog wat resultaten neer (vorig jaar Brisbane gewonnen en kwartfinale AO, dit jaar halve finale AO).quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:12 schreef Norrage het volgende:
Venus trouwens, met 6--0 in de 3e, slaat Kvitova eraf. Die raakt ook ineens geen bal meer. (of het zegt maar weer hoe slecht de tour is dat een Venus bij terugkeer weer wint).
Jammer van Kvitova trouwens. Als ik had gedacht dat iemand de tour ging domineren was het haar geweest, niet Vika...
Ja, maar toen was ze dan ook nog niet echt doorgebroken. Als je kijkt naar haar run vanaf de USO, dan verwacht je dat ze dat toch wat meer doortrekt. En als er iemand was waar je eind vorig jaar van zou verwachten dat ze zou domineren was het Kvitova geweest, en niet Azarenkaquote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou ja, dat was vorig jaar niet anders op deze ondergrond. Alle grote resultaten voor Kvitova kwamen toen ook op gravel, gras en indoor. Vorig jaar in Dubai, IW, Miami, Toronto, Cincinnati, US Open, Tokyo en Beijing in totaal maar 6 (!) wedstrijden gewonnen. Alleen in Australië zet op outdoor hard nog wat resultaten neer (vorig jaar Brisbane gewonnen en kwartfinale AO, dit jaar halve finale AO).
Vanaf de USO was het toch niet zo bijzonder? Alleen de WTA Championships gewonnen en Linz in een matig veld. Ook Fed Cup (tegen Kirilenko en Kuznetsova). Maar dat was allemaal indoor dus, waar ze sowieso heel 2011 ongeslagen bleef.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, maar toen was ze dan ook nog niet echt doorgebroken. Als je kijkt naar haar run vanaf de USO, dan verwacht je dat ze dat toch wat meer doortrekt. En als er iemand was waar je eind vorig jaar van zou verwachten dat ze zou domineren was het Kvitova geweest, en niet Azarenka
Ik had het idee dat er nog een Tier 1 toernooi tussen Linz en de WTA Championships zat. En dat ze ook een winning streak had van rond de 20. Maar dat had ik verkeerd onthouden dan. Dat was haar Indoor streakquote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vanaf de USO was het toch niet zo bijzonder? Alleen de WTA Championships gewonnen en Linz in een matig veld. Ook Fed Cup (tegen Kirilenko en Kuznetsova). Maar dat was allemaal indoor dus, waar ze sowieso heel 2011 ongeslagen bleef.
Eigenlijk was haar hele jaar vorig jaar goed en constant. Het begon al met toernooiwinst in Brisbane en QF op de AO en daarna winst in Parijs met Clijsters in de finale. Daarna zwak op outdoor hard, maar wel zeer sterk Madrid gewonnen op gravel. Grasseizoen was ook prima met finale in Eastbourne en uiteraard met overmacht Wimbledon gewonnen. Vervolgens weer zwak op outdoor hard en aan het einde van het jaar wel weer goed indoor.
Ik ben het met je eens dat Azarenka niet de verwachte naam was om te gaan domineren, maar laten we wat Kvitova betreft afwachten wat ze op ondergronden anders dan outdoor hard kan.
twitter:robin_haase twitterde op zaterdag 24-03-2012 om 14:05:19Yesterday I played my best match of the season so far. Looking forward to the next few tournaments and hopefully more wins. #daviscup #clay reageer retweet
Ik dacht serieus dat je een bestaand tweetje had aangepastquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:29 schreef BobW het volgende:
Breaking: Haase heeft getweet!twitter:robin_haase twitterde op zaterdag 24-03-2012 om 14:05:19Yesterday I played my best match of the season so far. Looking forward to the next few tournaments and hopefully more wins. #daviscup #clay reageer retweet
Wat doet zijn pa dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:31 schreef kevin_ het volgende:
Tomic vraagt aan de scheids of zijn vader kan oppleuren
Iets met dat zijn uitstraling hem niet aan stond. En hij zit te hele tijd te zeiken (coachen) tegen Tomic en daar kreeg hij zelfs een waarschuwing voor.quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:42 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Iets met dat zijn uitstraling hem niet aan stond. En hij zit te hele tijd te zeiken (coachen) tegen Tomic en daar kreeg hij zelfs een waarschuwing voor.
Lijkt mij inderdaad dat die gewoon redelijk gespeeld heeft met zo'n uitslag tegen de nummer 21 van de wereld.quote:
Er is ook zo weinig ruimte achter de baseline. Als die baan gewoon 10 meter langer is dan heeft Gasquet ook genoeg ruimte.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:43 schreef Salamando het volgende:
[..]![]()
Gasquet maakt het zichzelf ook weer onnodig moeilijk zo te zien.
Stebe vind ik toch ook wel talent, maar die zal ook wel weer falen de komende jaren.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:27 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Tomic, het grote talent van de komende generatie, eraf met 6-4 6-4 tegen Ferrer in de allerlaagste, maar dan ook echt allerlaagste, versnelling.![]()
Met het totale gebrek aan veelbelovende jongeren zou het me niks verbazen als Nadal/Djokovic/Murray grote toernooien blijven domineren tot ze 30 zijn, Federer 35.
Volgens verwachting.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:39 schreef luckass het volgende:
Weinig verrassingen in de uitslagen m.b.t. de XL-game, jammer.
Ik weet niet zoveel van Stebe, maar 21 met een 5-9 (1-5 voor het seizoen) carreer record klinkt niet heel veelbelovend.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:32 schreef Salamando het volgende:
[..]
Stebe vind ik toch ook wel talent, maar die zal ook wel weer falen de komende jaren.
Vond hem op de AO tegen Hewitt echt goed. Maar ik heb te vaak dat ik spelers oordeel op één wedstrijdquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:40 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ik weet niet zoveel van Stebe, maar 21 met een 5-9 (1-5 voor het seizoen) carreer record klinkt niet heel veelbelovend.
Bron.quote:Harrison ready to make statement v. Federer
American teen Ryan Harrison, who is 0 for 10 against Top 10 players, believes he has chance to upset world No. 3 Roger Federer in the second round of Miami. "I'm certainly ready to [make a statement],'' the 73rd-ranked Harrison told reporters. "I'm hoping this is the year where I'm a threat to win these matches. That's my mindset. Obviously, he's an outstanding player, that's an understatement. I'm going to try to control things on my side of the court. If I'm serving well, I have a chance against anyone.''
Je kan moeilijk zeggen: "Het is Federer en ik ben een zeer beperkte tennisser dus ik zal er wel af gaan"quote:
Ze zeggen dan altijd 'het is een eer om tegen Roger te spelen blabla'quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:21 schreef luckass het volgende:
[..]
Je kan moeilijk zeggen: "Het is Federer en ik ben een zeer beperkte tennisser dus ik zal er wel af gaan"
Is ook zo, maar je ziet dan al zo aankomen dat ze dan gaan krijgen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:21 schreef luckass het volgende:
[..]
Je kan moeilijk zeggen: "Het is Federer en ik ben een zeer beperkte tennisser dus ik zal er wel af gaan"
Zag het ja.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:37 schreef Federer-fan het volgende:
Balen dit. Federer wordt beroofd van een punt door een toeschouwer die 'Out' riep.
quote:
Vandaag leek het nergens op. Gasquet stond alleen maar te keepen ver achter de baseline en Stebe bleef maar fout op fout stapelen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:45 schreef Tim86 het volgende:
Stebe is best een aardige speler idd. Won ook de Challenger Tour Finals afgelopen jaar.
http://video.sport1.nl/ma(...)flict-met-zijn-vaderquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:31 schreef kevin_ het volgende:
Tomic vraagt aan de scheids of zijn vader kan oppleuren
Hetzelfde met importtsjechen en hun vaders denk ikquote:Op zondag 25 maart 2012 13:48 schreef Tim86 het volgende:
Wat is het toch met die importozzies en hun vaders
Dokic anyone?
ghehe ja blijkbaar worden die Oostblokkers nog gekker als ze hun eigen land verlatenquote:Op zondag 25 maart 2012 15:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hetzelfde met importtsjechen en hun vaders denk ik
tegen Dimitrov bedoel je denk ikquote:Op zondag 25 maart 2012 18:03 schreef Salamando het volgende:
Lekker begin Berdych, setverlies van Dimitrov.
Ik dacht 'een set verliezen van Dimitrovquote:
Ik heb Janko ver laten komenquote:Op zondag 25 maart 2012 20:14 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik had m in de halve finale van mn challenge draw.
Inderdaad. Het kon me niet echt boeien.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:17 schreef Ambrosius het volgende:
Tsonga wint vrij simpel van Kohlschreiber, af en toe aardige punten, maar niet heel boeiend.
quote:Op zondag 25 maart 2012 12:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
http://video.sport1.nl/ma(...)flict-met-zijn-vader
"I know he's my father, but he's annoying me"
iddquote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 07:37 schreef Salamando het volgende:
219e in de challenge draw, nog nooit zo hoog gestaan.
Nadat Murray ingevuld is 181e, pas 2 4e rondes fout en voor de rest alles nog open tot de finale. Heb er een goed gevoel bij voor het eerstquote:Op maandag 26 maart 2012 15:30 schreef BobW het volgende:
[..]
19438e in de challenge draw, nog nooit zo laag gestaan
Normaal speel ik op safe, maar deed nu eens gek met Raonic > Murray, Berdych SF, Monfils 2e ronde exit en Granollers, Isner, Lopez en Nalbandian die wel wat verder mochten komen
Ach, die draw hangt er natuurlijk een beetje bij. Het gaat allemaal om de XL-game.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:44 schreef Salamando het volgende:
[..]
Nadat Murray ingevuld is 181e, pas 2 4e rondes fout en voor de rest alles nog open tot de finale. Heb er een goed gevoel bij voor het eerst.
Hoewel het waarschijnlijk straks weer allemaal rood kleurt als het er om gaat.
En toch is Anderson een beetje een speler die onderschat wordt.quote:
Niet door mij in ieder geval.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:26 schreef Salamando het volgende:
[..]
En toch is Anderson een beetje een speler die onderschat wordt.
Ik ging vanmiddag es opzoeken of Ramos al es eerder tegen Gasquet had gespeeld. Zie ik dat hun enige ontmoeting vorige week in Indian Wells was. 3-6 7-5 6-1 voor Ramos.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:57 schreef luckass het volgende:
[..]
Ach, die draw hangt er natuurlijk een beetje bij. Het gaat allemaal om de XL-game.
Gasquet stond 2-5 voor in de tweede ofzo jaquote:Op maandag 26 maart 2012 17:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik ging vanmiddag es opzoeken of Ramos al es eerder tegen Gasquet had gespeeld. Zie ik dat hun enige ontmoeting vorige week in Indian Wells was. 3-6 7-5 6-1 voor Ramos.
En dan toch Gasquet picken he
Dan is dit juist hét moment om hem te kiezen.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik ging vanmiddag es opzoeken of Ramos al es eerder tegen Gasquet had gespeeld. Zie ik dat hun enige ontmoeting vorige week in Indian Wells was. 3-6 7-5 6-1 voor Ramos.
En dan toch Gasquet picken he
Ik ben ook even weg!quote:
2e set *1-3 achter.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
6-2 Gasquet. Nóg niks aan de hand dus
Ze zouden ook kunnen dubbelen, Kirilenko met Ivanovic tegen wie is de lelijkste naast Bartoli?quote:Op maandag 26 maart 2012 19:02 schreef Szura het volgende:
Kirilenko - Bartoli.
Dat is wel een confrontatie van uitersten, qua uiterlijk
Schiavonequote:Op maandag 26 maart 2012 19:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ze zouden ook kunnen dubbelen, Kirilenko met Ivanovic tegen wie is de lelijkste naast Bartoli?
Ik zeg dan Schiavone erbijquote:Op maandag 26 maart 2012 19:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ze zouden ook kunnen dubbelen, Kirilenko met Ivanovic tegen wie is de lelijkste naast Bartoli?
Had tegen Stebe al problemen met z'n bovenbeen en last van kramp, inclusief medical timeouts. Krijg je ervan als je 10 meter achter de baseline gaat staan keepenquote:Op maandag 26 maart 2012 19:01 schreef Salamando het volgende:
Gasquet begint nu ook voetfouten te maken, die gaat het mentaal compleet verkloten nu vrees ik.
Ah kijkquote:Op maandag 26 maart 2012 19:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Had tegen Stebe al problemen met z'n bovenbeen en last van kramp, inclusief medical timeouts. Krijg je ervan als je 10 meter achter de baseline gaat staan keepen
ferrer verliest 6 punten op eigen service, waarvan 4 in 1 game geloof ikquote:
was een risico hoor, verloor er vorige week nog vanquote:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik had beter bij Gasquet kunnen blijvenquote:Op maandag 26 maart 2012 22:12 schreef luckass het volgende:
Benny.
Ferrer verloor in IW van Istomin () en won nog nooit van Benneteau op HC.
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik had beter bij Gasquet kunnen blijven
Komt goedquote:
en 5-5quote:
Na gisteren mag die lilluke bakkus in je avatar al helemaal weg.quote:
nah nog nietquote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Na gisteren mag die lilluke bakkus in je avatar al helemaal weg.
En toch kan ie zo koning spelen, op de AO 2 jaar geleden bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 27 maart 2012 01:10 schreef TheGeneral het volgende:
Cilic zal ondertussen wel aan de 40 UE zitten schat ik zo?
rowwwwwbin?quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 02:01 schreef TheGeneral het volgende:
Het was natuurlijk een WTA match pur sang, maa ik heb me prima vernaakt bij deze pot hoor
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 02:01 schreef TheGeneral het volgende:
Het was natuurlijk een WTA match pur sang, maa ik heb me prima vernaakt bij deze pot hoor
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 02:03 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Rowwwwwbin Haase. Dus een DF op BP, SP, of MP.
Waarom speelt Roddick niet altijd zo? Hij is er succesvoller mee en het ziet er allemaal og veel leuker uit ook.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:25 schreef Norrage het volgende:
Fedje![]()
Maar gezien de manier waarop Roddick won verdient dat ook respect. Deed ie 2 jaar geleden tegen Rafa ook, ineens aanvallend spelen. Is dit dan ook meteen weer de laatste keer in 2 jaar?
Jezus wat een jinx weerquote:Op maandag 26 maart 2012 23:59 schreef TheArt het volgende:
Domi slaat Vika echt compleet van de baan![]()
Nu speelt Azarenka wel dramatisch, maar Domi haalt echt een bizar hoog niveau.
Normaal is het 'Mandyquote:
Ach het gebeurt me gewoon iets te vaak dat die subtoppers het weigeren af te maken tegen de toppers.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kwam alleen maar door die jinx. Tot die jinx ging het goed
Mandy is de laffe tennisser, Roddick is de tennisser die in 2003 de USO won.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:40 schreef Salamando het volgende:
[..]
Normaal is het 'Mandy'
. Wat is er gebeurd!
Terwijl dat Nalbandian had moeten zijnquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mandy is de laffe tennisser, Roddick is de tennisser die in 2003 de USO won.
Op MP iemand uit het publiek die "out" riepquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:22 schreef luckass het volgende:
[..]
Terwijl dat Nalbandian had moeten zijn
Wimbledon ookquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:22 schreef luckass het volgende:
[..]
Terwijl dat Nalbandian had moeten zijn
Nouja op Wimbledon was ie toen vrij kansloos. Maar die USO, en die ene AO waar ie tegen Baghdatis verloorquote:
Het is vast heel warm in Miamiquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:29 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal neemt maar weer eens een medical timeout vlak voordat Nishikori moet serveren om in de set te blijven en niet voor zijn eigen servicegame.
En nu weer midden in de game om water vragen terwijl Nishikori staat te wachten om te serveren op 30-30...
Vooral die overrule van Layani vond ik gek. Hij gebaarde dat hij een paar centimeter uit was maar de bal raakte de lijn en niet eens met een haar.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:42 schreef TheGeneral het volgende:
2 punten achter elkaar van Nishikori die in waren, werden uitgegeven... Had zelf kunnen challengen natuurlijk, maar goed.
Die vrouw op de engelstalige streams bedoel je? Vreselijk inderdaadquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:06 schreef theSummoner het volgende:
Wie de hell is die tennisTV-commentator bij Almagro v. Fish?
Mega-irritante stem!
Hij kon dus blijven zitten?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:18 schreef luckass het volgende:
Almagro zit al bijna op z'n stoel na een challenge, heeft ie t fout.
Niet als hij een bal callde die uit werd gegeven en hij hem in zag..quote:
Is inderdaad een mooie. Een van de betere enkelhandige op de tour.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:43 schreef luckass het volgende:
Wel derde set. Die backhand van Almagro.
Was idd wel te verwachten met deze tweequote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:06 schreef TheGeneral het volgende:
Na 17 minuten is de game voor Murray. 2 ultra pushers tegen elkaar. Dat wordt dus veel overspelen.
quote:
Hoi.quote:
Toch wint Murray elke keer eenvoudig. Toch wel baas boven baasquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Was idd wel te verwachten met deze twee.
En ineens kan Fish weer tennissen. Toch ook een van de wisselvalligste spelers van de tour....quote:
Je bedoelt Maria zit in een goede vorm, of Li in een slechte?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die is ook wel in een weg goede vorm.
Welnee, dit trekt ie deze week nog wel door.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:09 schreef Norrage het volgende:
En ik zie Roddick ineens met laf passief spel verliezen van monaco straks
Want gravelquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Welnee, dit trekt ie deze week nog wel door.
Volgend toernooi een ander verhaal.
Aan die meid is ook geen touw vast te knopenquote:Op woensdag 28 maart 2012 06:52 schreef Ambrosius het volgende:
The Woz tikt Serena er toch in twee setjes af.
Mijn drawquote:
Ja maar op basis van bv IW is het wel apart te noemen. Maar ok, virus ofzoquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:59 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Een paar verrassinkjes, maar zo raar is het toch allemaal niet?![]()
Djokovic-Ferrer
Fish-Monaco
Murray-Tipsarevic
Nadal-Tsonga
Behalve dat daar Monaco ipv Federer staat is dit op zich best een voor de hand liggende kwartfinale line up. De seeds 1,2,4,5,6,8,9 en, ok, 21.
Niet dat ik dit precies zo voorspeld had op huidige vorm, maar toch.
Hij was geloof ik misselijk maar is nu blijkbaar op de weg terug.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:15 schreef theSummoner het volgende:
Wtf is met Murray? Hij lijkt echt ale overtuiging/intensiteit te missen...![]()
[...]
En hij geeft hem weer weg en staat *3-2 achterquote:
Toch nietquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij was geloof ik misselijk maar is nu blijkbaar op de weg terug.
Dat jaquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:38 schreef Federer-fan het volgende:
En meteen 3 BP's voor Murray. WTA-alert.
Zou wel mooi zijn als ze nu de hele set op service gaanquote:
Met je BRILquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:16 schreef Szura het volgende:
En later is het gewoon weer raak.
Faalhaas TipsyVandaag had je Murray allang op de knieën kunnen hebben man.
Ga nog wat boeken lezen joh.
quote:
Ik ook al een paar jaar nu, een beetje vermoeiend is het soms welquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:55 schreef Norrage het volgende:
Andytoch blijf ik geloven in zijn doorbraak!!! Komop!!!
Waarom draagt ie die bril eigenlijk?quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:10 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Tipsy![]()
Ik bedoel, het is een beetje een lul, maar hij tennist leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
Ja en daarom had ie het vandaag allang af moeten maken verdullemequote:Op donderdag 29 maart 2012 00:10 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Tipsy![]()
Ik bedoel, het is een beetje een lul, maar hij tennist leuk.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:17 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Waarom draagt ie die bril eigenlijk?
Volgens mij gewoon omdat hij een oogafwijking heeft (bijziend / verziend).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach, wij kunnen voetballenquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:24 schreef Szura het volgende:
Zo'n land als Servië, twee tennissers in de top-10 waarvan één op nummer 1.
Bij de vrouwen hebben er zelfs twee op 1 gestaan.
Waarom kan zoiets in Nederland niet
quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:24 schreef Szura het volgende:
Zo'n land als Servië, twee tennissers in de top-10 waarvan één op nummer 1.
Bij de vrouwen hebben er zelfs twee op 1 gestaan.
Waarom kan zoiets in Nederland niet
Daaromquote:Jelena Jankovic started her career after memorizing the number of a local tennis clinic from an advertisement. At the time, she was forced to train during the morning to avoid bombardments. Later, she admitted that she trained in an abandoned swimming pool in the winter, as there were no other facilities.
Hoezo? Ik bedoel dat échte topsporters bijna altijd mentaal gehard zijn door nare dingen, zeker in het tennis omdat het een individuele sport is. Nederlanders hebben het misschien gewoon te makkelijk. Maar hier zijn geloof ik al een stuk of vijf topics aan gewijd dus ik hou m'n mond maar verder...quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:46 schreef luckass het volgende:
[..]
Nou, dan blijf ik liever bij onze Roooowbin
Ze staan pas om 3 uur vannacht ingepland ofzo hoor... Er is niets uitgelopen en het avondprogramma is net begonnen volgens mij. Nu eerst Azarenka-Bartoli, die zitten halverwege de eerste set.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:38 schreef theSummoner het volgende:
Is er nog WTA aan de gang dat het zo lang duurt?
Ok ik had wel not before 0100 gezien maar dacht dat Nadal-Tsonga dan wel na Tipsy-Murray zou beginnen maar niet dus...quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze staan pas om 3 uur vannacht ingepland ofzo hoor... Er is niets uitgelopen en het avondprogramma is net begonnen volgens mij. Nu eerst Azarenka-Bartoli, die zitten halverwege de eerste set.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |