Ja maar op basis van bv IW is het wel apart te noemen. Maar ok, virus ofzoquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:59 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Een paar verrassinkjes, maar zo raar is het toch allemaal niet?![]()
Djokovic-Ferrer
Fish-Monaco
Murray-Tipsarevic
Nadal-Tsonga
Behalve dat daar Monaco ipv Federer staat is dit op zich best een voor de hand liggende kwartfinale line up. De seeds 1,2,4,5,6,8,9 en, ok, 21.
Niet dat ik dit precies zo voorspeld had op huidige vorm, maar toch.
Hij was geloof ik misselijk maar is nu blijkbaar op de weg terug.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:15 schreef theSummoner het volgende:
Wtf is met Murray? Hij lijkt echt ale overtuiging/intensiteit te missen...![]()
[...]
En hij geeft hem weer weg en staat *3-2 achterquote:
Toch nietquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij was geloof ik misselijk maar is nu blijkbaar op de weg terug.
Dat jaquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:38 schreef Federer-fan het volgende:
En meteen 3 BP's voor Murray. WTA-alert.
Zou wel mooi zijn als ze nu de hele set op service gaanquote:
Met je BRILquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:16 schreef Szura het volgende:
En later is het gewoon weer raak.
Faalhaas TipsyVandaag had je Murray allang op de knieën kunnen hebben man.
Ga nog wat boeken lezen joh.
quote:
Ik ook al een paar jaar nu, een beetje vermoeiend is het soms welquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:55 schreef Norrage het volgende:
Andytoch blijf ik geloven in zijn doorbraak!!! Komop!!!
Waarom draagt ie die bril eigenlijk?quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:10 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Tipsy![]()
Ik bedoel, het is een beetje een lul, maar hij tennist leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
Ja en daarom had ie het vandaag allang af moeten maken verdullemequote:Op donderdag 29 maart 2012 00:10 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Tipsy![]()
Ik bedoel, het is een beetje een lul, maar hij tennist leuk.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:17 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Waarom draagt ie die bril eigenlijk?
Volgens mij gewoon omdat hij een oogafwijking heeft (bijziend / verziend).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach, wij kunnen voetballenquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:24 schreef Szura het volgende:
Zo'n land als Servië, twee tennissers in de top-10 waarvan één op nummer 1.
Bij de vrouwen hebben er zelfs twee op 1 gestaan.
Waarom kan zoiets in Nederland niet
quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:24 schreef Szura het volgende:
Zo'n land als Servië, twee tennissers in de top-10 waarvan één op nummer 1.
Bij de vrouwen hebben er zelfs twee op 1 gestaan.
Waarom kan zoiets in Nederland niet
Daaromquote:Jelena Jankovic started her career after memorizing the number of a local tennis clinic from an advertisement. At the time, she was forced to train during the morning to avoid bombardments. Later, she admitted that she trained in an abandoned swimming pool in the winter, as there were no other facilities.
Hoezo? Ik bedoel dat échte topsporters bijna altijd mentaal gehard zijn door nare dingen, zeker in het tennis omdat het een individuele sport is. Nederlanders hebben het misschien gewoon te makkelijk. Maar hier zijn geloof ik al een stuk of vijf topics aan gewijd dus ik hou m'n mond maar verder...quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:46 schreef luckass het volgende:
[..]
Nou, dan blijf ik liever bij onze Roooowbin
Ze staan pas om 3 uur vannacht ingepland ofzo hoor... Er is niets uitgelopen en het avondprogramma is net begonnen volgens mij. Nu eerst Azarenka-Bartoli, die zitten halverwege de eerste set.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:38 schreef theSummoner het volgende:
Is er nog WTA aan de gang dat het zo lang duurt?
Ok ik had wel not before 0100 gezien maar dacht dat Nadal-Tsonga dan wel na Tipsy-Murray zou beginnen maar niet dus...quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze staan pas om 3 uur vannacht ingepland ofzo hoor... Er is niets uitgelopen en het avondprogramma is net begonnen volgens mij. Nu eerst Azarenka-Bartoli, die zitten halverwege de eerste set.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |