Haha. Erg leuk. Vorige keren tegen toppers ging ze er steeds 6-1 6-2 af ofzo, maar nu heeft ze zich kranig geweerd. Ook al is Vika misschien wat moe van 2 toernooien op rij en zo.quote:
Ja, wat is daar gebeurd?quote:
Nou ja, dat was vorig jaar niet anders op deze ondergrond. Alle grote resultaten voor Kvitova kwamen toen ook op gravel, gras en indoor. Vorig jaar in Dubai, IW, Miami, Toronto, Cincinnati, US Open, Tokyo en Beijing in totaal maar 6 (!) wedstrijden gewonnen. Alleen in Australië zet op outdoor hard nog wat resultaten neer (vorig jaar Brisbane gewonnen en kwartfinale AO, dit jaar halve finale AO).quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:12 schreef Norrage het volgende:
Venus trouwens, met 6--0 in de 3e, slaat Kvitova eraf. Die raakt ook ineens geen bal meer. (of het zegt maar weer hoe slecht de tour is dat een Venus bij terugkeer weer wint).
Jammer van Kvitova trouwens. Als ik had gedacht dat iemand de tour ging domineren was het haar geweest, niet Vika...
Ja, maar toen was ze dan ook nog niet echt doorgebroken. Als je kijkt naar haar run vanaf de USO, dan verwacht je dat ze dat toch wat meer doortrekt. En als er iemand was waar je eind vorig jaar van zou verwachten dat ze zou domineren was het Kvitova geweest, en niet Azarenkaquote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou ja, dat was vorig jaar niet anders op deze ondergrond. Alle grote resultaten voor Kvitova kwamen toen ook op gravel, gras en indoor. Vorig jaar in Dubai, IW, Miami, Toronto, Cincinnati, US Open, Tokyo en Beijing in totaal maar 6 (!) wedstrijden gewonnen. Alleen in Australië zet op outdoor hard nog wat resultaten neer (vorig jaar Brisbane gewonnen en kwartfinale AO, dit jaar halve finale AO).
Vanaf de USO was het toch niet zo bijzonder? Alleen de WTA Championships gewonnen en Linz in een matig veld. Ook Fed Cup (tegen Kirilenko en Kuznetsova). Maar dat was allemaal indoor dus, waar ze sowieso heel 2011 ongeslagen bleef.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, maar toen was ze dan ook nog niet echt doorgebroken. Als je kijkt naar haar run vanaf de USO, dan verwacht je dat ze dat toch wat meer doortrekt. En als er iemand was waar je eind vorig jaar van zou verwachten dat ze zou domineren was het Kvitova geweest, en niet Azarenka
Ik had het idee dat er nog een Tier 1 toernooi tussen Linz en de WTA Championships zat. En dat ze ook een winning streak had van rond de 20. Maar dat had ik verkeerd onthouden dan. Dat was haar Indoor streakquote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vanaf de USO was het toch niet zo bijzonder? Alleen de WTA Championships gewonnen en Linz in een matig veld. Ook Fed Cup (tegen Kirilenko en Kuznetsova). Maar dat was allemaal indoor dus, waar ze sowieso heel 2011 ongeslagen bleef.
Eigenlijk was haar hele jaar vorig jaar goed en constant. Het begon al met toernooiwinst in Brisbane en QF op de AO en daarna winst in Parijs met Clijsters in de finale. Daarna zwak op outdoor hard, maar wel zeer sterk Madrid gewonnen op gravel. Grasseizoen was ook prima met finale in Eastbourne en uiteraard met overmacht Wimbledon gewonnen. Vervolgens weer zwak op outdoor hard en aan het einde van het jaar wel weer goed indoor.
Ik ben het met je eens dat Azarenka niet de verwachte naam was om te gaan domineren, maar laten we wat Kvitova betreft afwachten wat ze op ondergronden anders dan outdoor hard kan.
twitter:robin_haase twitterde op zaterdag 24-03-2012 om 14:05:19Yesterday I played my best match of the season so far. Looking forward to the next few tournaments and hopefully more wins. #daviscup #clay reageer retweet
Ik dacht serieus dat je een bestaand tweetje had aangepastquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:29 schreef BobW het volgende:
Breaking: Haase heeft getweet!twitter:robin_haase twitterde op zaterdag 24-03-2012 om 14:05:19Yesterday I played my best match of the season so far. Looking forward to the next few tournaments and hopefully more wins. #daviscup #clay reageer retweet
Wat doet zijn pa dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:31 schreef kevin_ het volgende:
Tomic vraagt aan de scheids of zijn vader kan oppleuren
Iets met dat zijn uitstraling hem niet aan stond. En hij zit te hele tijd te zeiken (coachen) tegen Tomic en daar kreeg hij zelfs een waarschuwing voor.quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:42 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Iets met dat zijn uitstraling hem niet aan stond. En hij zit te hele tijd te zeiken (coachen) tegen Tomic en daar kreeg hij zelfs een waarschuwing voor.
Lijkt mij inderdaad dat die gewoon redelijk gespeeld heeft met zo'n uitslag tegen de nummer 21 van de wereld.quote:
Er is ook zo weinig ruimte achter de baseline. Als die baan gewoon 10 meter langer is dan heeft Gasquet ook genoeg ruimte.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:43 schreef Salamando het volgende:
[..]![]()
Gasquet maakt het zichzelf ook weer onnodig moeilijk zo te zien.
Stebe vind ik toch ook wel talent, maar die zal ook wel weer falen de komende jaren.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:27 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Tomic, het grote talent van de komende generatie, eraf met 6-4 6-4 tegen Ferrer in de allerlaagste, maar dan ook echt allerlaagste, versnelling.![]()
Met het totale gebrek aan veelbelovende jongeren zou het me niks verbazen als Nadal/Djokovic/Murray grote toernooien blijven domineren tot ze 30 zijn, Federer 35.
Volgens verwachting.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:39 schreef luckass het volgende:
Weinig verrassingen in de uitslagen m.b.t. de XL-game, jammer.
Ik weet niet zoveel van Stebe, maar 21 met een 5-9 (1-5 voor het seizoen) carreer record klinkt niet heel veelbelovend.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:32 schreef Salamando het volgende:
[..]
Stebe vind ik toch ook wel talent, maar die zal ook wel weer falen de komende jaren.
Vond hem op de AO tegen Hewitt echt goed. Maar ik heb te vaak dat ik spelers oordeel op één wedstrijdquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:40 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ik weet niet zoveel van Stebe, maar 21 met een 5-9 (1-5 voor het seizoen) carreer record klinkt niet heel veelbelovend.
Bron.quote:Harrison ready to make statement v. Federer
American teen Ryan Harrison, who is 0 for 10 against Top 10 players, believes he has chance to upset world No. 3 Roger Federer in the second round of Miami. "I'm certainly ready to [make a statement],'' the 73rd-ranked Harrison told reporters. "I'm hoping this is the year where I'm a threat to win these matches. That's my mindset. Obviously, he's an outstanding player, that's an understatement. I'm going to try to control things on my side of the court. If I'm serving well, I have a chance against anyone.''
Je kan moeilijk zeggen: "Het is Federer en ik ben een zeer beperkte tennisser dus ik zal er wel af gaan"quote:
Ze zeggen dan altijd 'het is een eer om tegen Roger te spelen blabla'quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:21 schreef luckass het volgende:
[..]
Je kan moeilijk zeggen: "Het is Federer en ik ben een zeer beperkte tennisser dus ik zal er wel af gaan"
Is ook zo, maar je ziet dan al zo aankomen dat ze dan gaan krijgen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:21 schreef luckass het volgende:
[..]
Je kan moeilijk zeggen: "Het is Federer en ik ben een zeer beperkte tennisser dus ik zal er wel af gaan"
Zag het ja.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:37 schreef Federer-fan het volgende:
Balen dit. Federer wordt beroofd van een punt door een toeschouwer die 'Out' riep.
quote:
Vandaag leek het nergens op. Gasquet stond alleen maar te keepen ver achter de baseline en Stebe bleef maar fout op fout stapelen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:45 schreef Tim86 het volgende:
Stebe is best een aardige speler idd. Won ook de Challenger Tour Finals afgelopen jaar.
http://video.sport1.nl/ma(...)flict-met-zijn-vaderquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:31 schreef kevin_ het volgende:
Tomic vraagt aan de scheids of zijn vader kan oppleuren
Hetzelfde met importtsjechen en hun vaders denk ikquote:Op zondag 25 maart 2012 13:48 schreef Tim86 het volgende:
Wat is het toch met die importozzies en hun vaders
Dokic anyone?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |